piątek, 24 kwietnia 2015

tygodniowy przegląd

Ostatnio zaniedbałam tygodniowe przeglądy i trochę zdjęć się uzbierało, także poniżej zestawienie z ostatnich 2 tygodni.
A tak przy okazji chciałam Wam pokazać, że jednak dodatki mają moc- pierwsze zdjęcie to wersja "saute", czyli taka, jak na ogół prezentuję w "przeglądach", a wersja druga to to samo połączenie, kiedy dobiorę okrycie wierzchnie i dodatki. Widać więc, ze połączenia, które Wam pokazuję są niekompletne, zresztą nie jest żadną nowością stwierdzenie, że to dodatki "robią" strój. Z drugiej strony, nikt nie paraduje w pracy z torebka pod pachą i chustą pod szyją, także te proste połączenia też mają odzwierciedlenie w rzeczywistości.

Wracając do przeglądu, tradycyjnie już mało koloru, a jeśli już się pojawia to jako mocny akcent. Na osiem zestawów tylko jedna sukienka- wiem, miało być lepiej, tym bardziej, że wiosenna pogoda powinna zachęcać do porzucenia spodni na rzecz spódnic i sukienek.




Zestaw 1
Widziałyście go już w pełnej krasie.


bluzka- szafa.pl
spodnie-sh
marynarka-sh
buty- humanic






Zestaw 2

I jedyny print w dzisiejszym zestawieniu- kraciasta koszula

koszula- reserved
marynarka- new yorker
spodnie- zara (sh)
buty- deichamnn




Zestaw 3

Kobalt to jeden z moich "top" kolorów.

marynarka- reserved
koszula- biedronka
spodnie- zara (sh)
buty- deichmann



Zestaw 4

Po tym dniu koszula wylądowała w stercie rzeczy na sprzedaż. Niby wszystko z nią ok- biała, uniwersalna, ale nie czułam sie w niej dobrze.

koszula- cubus 
spodnie- zara (sh)
buty- deichmann


Zestaw 5

I jedyna sukienka w zestawieniu. Jeden z ostatnich nabytków- świetna jakościowo, wełniana.
Choć akurat w tym zestawieniu wyglądam trochę jak ciotka-klotka.

sukienka- mango
sweter- camelieu
buty- deichmann



Zestaw 6

Ostatnio eksperymentuję z czerwienią i odkrywam ten kolor na nowo.

bluzka- mohito
sweter- h&m (sh)- uwielbiam go za wykończenie rękawów
spodnie- kappahl (sh)
buty- new look (sh)



Zestaw 7

Prawie jak w garniturze.

Koszula- cubus (kolejna rzecz, której pozbywam się z szafy)
marynarka- sh
spodnie- orsay
buty- deichmann


Zestaw 8

koszula- biedronka
spodnie- orsay
buty- deichmann


Tradycyjnie ciekawa jestem, który zestaw jest Waszym zdaniem najlepszy, a czego już nosić raczej nie powinnam.

45 komentarzy:

  1. Podoba mi się trójka. Takie koszule były w Biedronce??
    Piątka też fajna bo z sukienką ;) I siódemka. Spodobał mi się ten garniturowy styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu były, ale dawno temu na poprzedniego sylwestra.

      Usuń
  2. Czerwony Szafirek24 kwietnia 2015 18:50

    Dla mnie ciotka -klotka rządzi;). I 6 też mi się podoba--czerwień jest Twoim kolorem i sweter rzeczywiście fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi "ciotka-klotka" mimo wszystko też się podoba, bardzo polubiłam tę sukienkę:).

      Usuń
  3. Jak dla mnie nr 1 , chyba ze względu na szerokie spodnie :)
    A
    Wiesz , ze obeszłam za dzwonami Zare , H&M , Vero Modę , Promod i ..... Nie znalazłam ani jednej pary ?!?! Widuje już dziewczyny na ulicach , a ja znaleść nie mogę :/:/:/
    Za to w. Promod są Szwedy jeansowe ... Chyba Ty pisałaś ze chciałabyś takie ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sprawdzałaś na stronach online tych sklepów?
      Dzięki za cynk, ale Promod nie na moją kieszeń- choć sprawdziłam i te za 159 są super.

      Usuń
    2. Na stronach On linę są . Ale spodni tak nie kupuje .... ;)

      Usuń
  4. Szare spodnie super się prezentują:)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter z świetnie wykonczonymi rękawami, tez byłby moim ulubionym..tylko jak go nazwać by znaleźć go na brytyjskim rynku?no i ta czerwień..piękna,ja tez nieśmiało wracam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia nie wiem, jak go nazwać nawet po polsku, o angielskim nie wspominając.
      PS> Babcia mówiła, że dziewczynkom najlepiej w czerwonym:).

      Usuń
  6. Wszystkie piękne :) szare spodnie z orsay super !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, klasyczne outfity :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie w klasyce czuję się swojsko:).

      Usuń
  8. We wszystkim Ci cudnie, ale jak dla mnie wygrywa 4, super ta koszula, dlaczego chcesz się jej pozbyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo.
      Koszula jest ogólnie ok, ale łatwo się gniecie (czysta bawełna), do tego jest luźna, chyba za luźna i jedno z drugim stwarza na żywo niechlujne wrażenie.

      Usuń
  9. 1,2,7 - trochę za ponuro i za poważnie, a jesteś taka młoda!
    3,4 - najlepsze, bo stonowane, ale świeże dzięki bieli i niebieskości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba jestem trochę ponura, a poważna na pewno:). Także ja się czuję dobrze w tych burościach.
      Ale niebieskości i biel też lubię.

      Usuń
  10. Jak dla mnie 4 i 6 - najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie super,
    ale najbardziej podoba mi się zestaw nr 3 :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trójka to też mój typ, mimo że ta marynarka wcale nie należy do moich ulubionych.

      Usuń
  12. nice post :) love your blog :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw 3 i 8 koszula kapitalna, kto by pomyślał, że takie fajne rzeczy w biedronce... 4 za czerwień, a 7 za garniturek ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta koszula to był naprawdę udany zakup- chyba moja ulubiona koszula w szafie.

      Usuń
  14. ślicznie wyglądasz w czerwieni, bardzo podoba mi się szara sukienka i biała koszula. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anka. Sukienka na żywo jeszcze zyskuje:).

      Usuń
  15. Zestaw z chabrową marynarką rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znajduję zestawu, którego powinnaś się pozbyć... Ale w koszuli z cubusa i biedronki wyglądasz bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak biała koszula to prawdziwy klasyk:).

      Usuń
  17. Lubie te twoje tygodniowe przeglady. Nie wiem czemu ale jakoś nie mogę się przekonac do spodni typu dzwony. Pozdrawiam i zapraszam do mnie, www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie nowy post o smakowitościach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, że po tylu latach dominacji rurek ciężko się przestawić na dzwony, myślę, że jeszcze będziesz miała okazję się do nbich przekonać:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  18. Niebieska marynarka jest naprawdę fenomenalna ;) podobają mi się Twoje zestawy ;) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzę w tej marynarce dość często, ale w sumie nie lubię jej jakoś wybitnie, ale kolor robi swoje:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Wiadomo, że "kupuję" Cię Ewo we wszystkim :-) ale jest to ranking, więc z przyjemnością wybieram 3 i 8 pod względem twarzowej kolorystyki i podkreślania figurki. No i w swej prostocie mają to "coś"- piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trójka zdecydowania wygrywa w tym tygodniu:), i dobrze, bo i ja się dobrze czuję w tym zestawie.
      Buziaki!

      Usuń
  20. Tym razem moim faworytem jest zestaw numer 3. Piękna jest ta kobaltowa marynarka, ale reszta tego zestawu też bardzo mi się podoba. Chyba widziałam tą koszulę w Biedronce i teraz żałuję że jej nie kupiłam. Świetnie się prezentuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta koszula, mimo że to polyester, świetnie się nosi. Naprawdę ją lubię:).

      Usuń
  21. Zestaw 3 z kobaltowa marynarką i 4 z białą koszulą podobają mi się najbardziej. Masz rację, dodatki są bardzo ważne. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę częściej nosić kobalt, bo chyba pasuje do mnie ten kolor. Dziękuję za opinię:).

      Usuń