niedziela, 26 kwietnia 2015

metalic

Metalizowane tkaniny, szczególnie na okryciach wierzchnich to hit ostatnich sezonów. Trend ten zapoczątkowała w 2013 roku marka Burberry swoją kolekcją płaszczy. W świecie mody coraz odważniej sięga się do metalicznych odcieni, charakterystyczny błysk pojawia się nie tylko na oczywistych kolorach, typu srebro, miedź czy złoto, ale również na innych kolorach. Parę miesięcy temu zauroczył mnie niebieski płaszcz z mohito, ale jego cena skutecznie mnie odstraszyła (300zł!). Wyobraźcie sobie więc uśmiech na mojej twarzy, gdy w ulubionym lumpeksie dojrzałam tę kurtkę. Metaliczny kolor, granat, świetny fason, przeciwdeszczowa a do tego w moim rozmiarze. I już była moja:).
Zdaję sobie sprawę, że dla wielu będzie to dość trudny materiał, trochę kiczowaty, łatwy do stworzenia tandetnego połączenia, myślę jednak, że taka marynarska klasyka z nutą nowoczesności, jaką daje właśnie metalizowana tkanina, broni się w pełni.













bluzka- sh
buty- elilu
chusta- sh
torba- f&f

56 komentarzy:

  1. Czerwony Szafirek26 kwietnia 2015 20:32

    Mnie się ta kurtka nie podoba, ale poza kurtką wszystko super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kurtka jest faktycznie dość kontrowersyjna, także rozumiem, że może się nie podobać.
      Pozdrawiam:).

      Usuń
  2. Oj broni sie broni :):)
    Podoba mi sie tez chusta !!! Swietnie uzupełnia całość :)
    Choć chyba wybrałabym inne buty ! Bardziej na luzie . MArynarz na szpilkach ... Ale w sumie po ściągnięciu kurtki jest idealnie ... Wiec moze i nie inne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o płaskich, ale wtedy kurtka przejęłaby rolę typowego sztormiaka, a mimo marynarskich kojarzeń, chciałam zachować jej ekstrawagancki charakter, więc są szpilki:).

      Usuń
  3. Myślę, że w takim zestawieniu ta kurtka bardzo się broni i nie jest kiczowato. Mam też wrażenie, że w połączeniu z Twoim kolorem włosów i czerwoną pomadką oraz szpilkami całość jest bardzo wyrazista, co moim zdaniem jest plusem. Już dziś pisałam w innym komentarzu na innym blogu, że ja ogólnie choruję na kolor granatowy i pewnie długo mi nie przejdzie, a u Ciebie widzę dziś dużo granatu:-).
    Musze jednak napisać, że w całym tym zestawie moje serce najbardziej skradł inny element: chusta z torebką. Sama czasami tak łączę te dwa dodatki i uwielbiam takie połączenie, jest mega kobiece i dodaje takiej hmm..zwiewności:-). A poza tym ta apaszka świetnie wpisuje się marynarski klimat całości. Ale się rozpisałam...:-), pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację- przy poprzednim odcieniu brązu na włosach całość tego stroju miałaby trochę mniej wyrazisty charakter.
      U mnie ostatni tydzień był pod znakiem granatu:), ten zresztą też kontynuuję w tym kolorze:).
      I zgadzam się- chusta na torbie +10 do kobiecości:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Mnie się ten look bardzo podoba, ale to już wiesz :) BUziaki i dzięki za dziś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MNIE też bardzoooo ! Zachwycasz niezmiennie Ewciu ! ;) Uściski i Miłego Tygodnia dla Ciebie :*

      Usuń
    2. Dziękuję dziewczyny! <3

      Usuń
  5. mnie też się ta kurtka bardzo podoba - a że widziałam ją na żywo (i zachwycała mnie tak samo!), to mogę w pełni potwierdzić, że w żadnym razie kiczowata nie jest ;)
    bardzo dobrze, że dodałaś do niej sporo bieli!
    właśnie ta biel sprawia, że kurtka kontrastuje i że jest gwoździem "programu".

    A Tobie w ogóle jest ładnie w intensywnych barwach - więc to, że jest granatowa samo w sobie zawsze będzie się broniło ;)

    i ja też dziękuję za dziś!
    i buziakuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar dzięki wielkie! I za te słowa i za wczorajsze towarzystwo:). Nie mogę się doczekać kolejnego spotkania!

      Usuń
  6. fajna ta kurtka, kolor jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Myślę, że ten metalic fajnie podkręca granat.

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba całość, świetnie wyszło, kurtka super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. łał, kurcze nie wiem co napisać, tak bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale! Przepiękny zestaw. Trudno oderwać wzrok:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Errato dziękuję! Ostatnio moje wybory ubraniowe wymijały się z Twoim gustem, więc tym bardziej się cieszę, że Ci się podoba:).

      Usuń
  10. Płaszcz to nie moja bajka, ale zestawiłaś ją tak umiejętnie w tym marynarskim wydaniu, że nie wygląda w ogóle kiczowato. Elegancko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Starałam się go "okiełznać", cieszę się, że się udało:).

      Usuń
  11. Świetny zestaw, wszystko mi się podoba prócz płaszczu nie jest on w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i w sumie opinie o płaszczu rozumiem:).

      Usuń
  12. Swietna kurtka, choc gdybym zobaczyla na wieszaku w sh, nigdy nie pomyslalabym o zakupie...Jak wiesz, nie podazam za moda, moze ostatnio odrobinke, ale tylko mentalnie czytajac Twojego bloga. Calosc b.pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie wzrok przyciągnął, bo się wyróżnił na tle innych. Ja jeszcze rok, dwa lata temu też napisałabym, że moda jako moda zupełnie mnie nie interesuję, ale teraz coraz częściej wyłapuję nowinki z pokazów, śledzę trendy. Ale dla siebie i tak biorę tylko to, co mi odpowiada.
      Buziaki!

      Usuń
  13. Bardzo piękna stylizacja. Tylko nie wiem, czy to zasługa kurtki czy raczej Twoja, Ewuś... Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu dziękuję. Nawet nie wiesz, jak mi miło.

      Usuń
  14. Broni sie, broni, wspaniale wygladasz, swietnie to wszystko razem polaczylas! Nie przyszloby mi do glowy, by tak zestawic ten plaszczyk. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Nikki, myślę, że zestawiać go będę też z czernią, w kierunku bardziej wieczorowego wyglądu.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Kurcze Ewa, musisz zabrać mnie na rundkę po lumpeksach, ja nie umiem nic w nich znaleźć a u Ciebie często jest coś fajnego za grosze :)

    Szczerze mówiąc ta kurtka to troszkę nie moja bajka, ale bardzo fajnie ją połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu przyjedź do mnie kiedyś to się wybierzemy:).

      Usuń
  16. Świetnie do niej zgrałaś dodatki...miszczuuu :))
    Ja, jakieś 20 lat temu miałam taki płaszczyk...ale czarny...

    OdpowiedzUsuń
  17. He, he - ja pamiętam te kurtki sprzed wielu lat - był na nie szał :-) Ewcia, wyglądasz szałowo!!!!!!!!!!!!! Bardzo podoba mi się kolorystyka, dodatki...mam wrażenie, że komponowanie tych wszystkich elementów sprawia Ci coraz więcej przyjemności, bo zestawy masz coraz bardziej wysmakowane! PS. Do czego to doszło, że ja - zagorzała antyfanka czerwonego - przymierzałam ostatnio czerwone szpilki, o!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu Twoje komentarze zawsze sprawiają mi wiele radości, ale dzisiaj to trafiłaś w sedno - choć czasu na "strojenie" mam coraz mniej, to lubię sobie w głowie układać stroje:).
      Cod o czerwieni, to ja odkrywam ją na nowo:).

      Usuń
  18. Mi tam podoba się wszystko co pod tym płaszczem. Świetne połączenie pasków i czerwieni. No i świetnie prezentujesz się w tych spodniach. Ale do płaszcza mnie nie przekonasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dość hm...trudny, wiem:).
      I dzięki wielkie:).

      Usuń
  19. świetna torebka, a co do płaszczu to na pewno przyciąga uwagę i z chęcią widziała bym taki u mnie w szafie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wyróżnia się w tłumie:).

      Usuń
  20. Płaszcz w każdym calu idealny, a dodatkowo jego unikalność potwierdza fakt nabycia w secondhandzie (wiesz, że mnie to akurat kręci :)))
    A jeszcze bardziej idealny jest sposób w jaki zestawiłaś całość. Klasykę podkręca metalik i ta czerwień...mmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś Twoja opinia to miód na moje serce:). Bardzo się cieszę, że Ci się podoba:).

      Usuń
  21. Fajna torebka, płaszcz nie koniecznie w moim stylu, ale wyglądasz cudnie
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tym bardziej, że doceniłaś całość, mimo obiekcji co do płaszcza.

      Usuń
  22. Niesamowite, że takie rzeczy można wyszukać w sh, a w dodatku tak wspaniale połączyć. Uważam, że marynarski styl super do Ciebie pasuje, czerwień szpilek i ust, no jest moc :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! A sh uwielbiam właśnie za te unikatowe perełki.

      Usuń
  23. Ewo, wyglądasz w tej odsłonie jak fashionistka rodem z Paryża - to z pewnością moja ulubiona Twoja odsłona ! Majstersztyk !

    OdpowiedzUsuń
  24. no pięknie! szykownie i z klasą! to lubię! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiczowaty? NEVER!!!! Wyglądasz GENIALNIE!!!! Zazdroszczę, zazdroszczę i jeszcze raz zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ewciu mam też prośbę: nie mogę od kilku miesięcy wejść na bloga naszej koleżanki Beaty http://beatastyleofmyblog.blogspot.com/. Wyskakuje mi info, że Beata sama musi wysłać mi zaproszenie do swojego bloga, bo mnie nie wpuszczają. Widzę, że pisze komenty u ciebie, mogłabyś jej dać znać by wysłała mi takie zaproszonko? Gdzieś do grudnia wchodziłam na jej bloga bez problemu, a teraz nie wiem o co chodzi...

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko idealnie dobrane,świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń