czwartek, 26 marca 2015

tygodniowy przegląd

I przypomniało mi się czemu nie lubię wiosny... Za każdym razem dopada mnie tzw przesilenie. Jak zwał, tak zwał, ale smutek i zniechęcenie, brak energii i chęci do działania- to dla mnie właśnie znak, że przyszła wiosna.
Nie ma jednak co płakać, tylko pora się zmobilizować, stawić czoła nowym wyzwaniom, zorganizować się, przyjąć na klatę obowiązki, jakoś wdrożyć się w ten wir i  doczekać końca tej wiosennej deprechy.
A żeby nie zanudzać Was moim nastrojem, to przed Wami kolejny tygodniowy przegląd.

             





Zestaw 1 
Ugrzecznione dzwony, czyli połączenie jeansu i białej koszuli i klasycznego puloweru
jeansy- zara
sweter- kamaciuch
koszula- mango
buty- chińczyk
torba-nn


Zestaw 2
 I prostota na całego, jeansy i koszula- może banalnie, ale bardzo lubię takie połączenia
spodnie- zara
koszula- stradivarius
buty- deichmann






Zestaw 3
Zestaw, który już mieliście okazję widzieć, ale tym razem z baletkami.
kurtka- front row shop (Marcelka)
spodnie- mango (sh)
 buty- pepco



Zestaw 4
Jeden z moich ostatnich nabytków z sh, czyli zamszowa marynarka- świetna jest:).
Marynara- sh
spodnie- mango
top- cubus
buty- deichmann

Zestaw 5
Bliźniaczy do zestawu 4, znajdź dwie różnice:)
top- cubus
buty- deichmann


Zestaw 6
Spodnie- staradivarius
marynarka- hurtownia awanti
top- nn
buty- zara

W tym tygodniu wyjątkowo nie mam swojego ulubieńca, ale i tak jestem ciekawa Waszych typów:).

37 komentarzy:

  1. Stawiam na zestaw nr 2.
    Ja lubię wiosnę, ale mam też często zmienny nastrój, jakieś przesilenie po zimowe mnie dopada. A jak słońce zaświeci mocniej to wraca dobry humor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie świeże, rześkie, wiosenne powietrze też wywołuje u mnie uśmiech, ale za to ciało odmawia wiosną posłuszeństwa.

      Usuń
  2. Dwa pierwsze :):)
    Swietnie wygldasz w takim kroju spodni :):)
    I jeszcze 4 :):)żeby docenić nowa sh marynarkę /)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Nie bez powodu dzwony to mój ulubiony fason:).

      Usuń
  3. dla mnie wygrywa zestaw nr. 2! ale 4 też mi przypadła do gustu i bardzo dobrze wyglądasz w tego typu bluzkach!

    OdpowiedzUsuń
  4. mi tam się wszystkie podobają:) Klasycznie, wygodnie i elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Tak lubię najbardziej- prosto z nutą elegancji.

      Usuń
  5. Ja zdecydowanie preferuję zestaw drugi.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja typuję 4, 5 i 6 - bo najzgrabniej i cudne kolorystycznie :-) A marynarkę chętnie bym Ci ukradła ;-) U mnie z wiosną jest ciekawie - niby serce się rwie do jakichś zmian, porządków, czystek wokół siebie (i w sobie - hm, zryw do diety i ćwiczeń, a jakże!), a z drugiej strony czuję w sobie TAKĄ niemoc... Próbuję więc wciąż w sobie wskrzesić tę iskierkę, żeby "odpalić" się do działania i będzie dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tą iskierkę staram się wzniecić hektolitrami kawy- inaczej nie mam siły zupełnie.

      Usuń
  7. Biorę wszystko! I nie mogę się doczekać niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I już po niedzieli, a ja już czekam na kolejne spotkanie:).

      Usuń
  8. bordowa marynarka cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwa pierwsze są super. I ostatni z tymi butami :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwa pierwsze są super. I ostatni z tymi butami :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się zestaw 2 - lubię ten styl koszuli i ładnie się to prezentuje z dzwonami i brązowymi dodatkami. Ubrałabym się tak :)
    Dwa ostatnie zestawy też chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z koszulami mam problem, bo rzadko się dopinam w biuscie, ale ta stanowi wyjątek:).

      Usuń
  12. Widać, że paski uwielbiasz! ;) no i dobrze, urozmaicają stylizacje ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I paski jako print i paski do spodni:-).

      Usuń
  13. super zestawy, w szczególności 2 ostatnie przypadły mi do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw z bluzką z kolorz khaki oraz bordowy żakiet podobają mi się najbardziej <3
    A u mnie z kolei na odwrót, słońce za oknem sprawia, że aż się chce wstawać do pracy, jestem pełna energii i motywacji do działania :) Także głowa do góry kochana! :) :)
    Wysyłam Ci trochę promyczków :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja odżywam jesienią, kiedy juz miną letnie upały:). Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Ja tej wiosny mam jakąś torpedę w d... po prostu energia mnie rozwala na wszystkie strony... czekam aż mi opadnie.
    1,2,3 dla mnie super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę tej energii. Ja się czuję totalnie wypruta z sił.

      Usuń
  16. Czerwony Szafirek27 marca 2015 16:47

    Dla mnie 2 i 4, szczególnie mi się podoba ten top z 4 zestawu. A czemu nie ma żadnej spódnicy, sukienki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W spodniach czuję się swobodniej:), ale postaram się, by w kolejnym zestawieniu cos się pojawiło.

      Usuń
  17. Podobają mi się wszystkie zestawy, są klasyczne i minimalistyczne, czyli to co lubię:-), ale najbardziej przypadły mi do gustu dwa ostatnie. Być może to za sprawą białego topu, który fajnie kontrastuje z resztą: marynarkami i spodniami. Pozdrawiam, miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przesilenie minie i będzie O.K., mam podobnie...
    Umiesz dobierać minimalistyczne zestawy na cały tydzień, mnie się to nie udaje...
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu nie kokietuj- Twoje połączenia są zawsze z klasą! Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Teztaw nr 3 przypadł mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń