poniedziałek, 16 marca 2015

tygodniowy przegląd



Dzisiejszy tygodniowy przegląd jest mocno zróżnicowany, jest i krata i paski, i spodnie i sukienki, czerń i brązy. Także dla każdego coś miłego:). Zapraszam do szczegółowego opisu.






Zestaw 1
To połączenie znacie z poprzedniego posta, ale aby z formalności stało się zadość, poniżej lista co skąd.

bluzka- lidl (jedna z dwupaku)
marynarka- stradivarius 
spodnie- mango
buty- deichmann






























Zestaw 2
Pasiasta bluzka, która już chwaliłam się na instagramie (przy okazji jeśli ktoś przeoczył, to zapraszam- w końcu założyłam tam konto-KLIK), sprawiła, że zestaw od razu stał się bardziej wyrazisty.

bluzka- sh
spodnie- mango
buty- deichamann
sweter- sh





















Zestaw 3
Gdy upolowałam tę marynarkę pod koniec poprzedniej zimy, wydawało mi się, że jak tylko przyjdzie kolejna zima to nie będę się z nią rozstawać, a mam ją na sobie 1 raz w tym sezonie. Ale jeszcze jej nie skreślam, bo nadal bardzo mi się podoba.

marynarka- zara (loompex.com)
bluzka- mango
spodnie- zara
buty- elilu.pl























Zestaw 4
Tego dnia odwiedzałam moją Babcię z okazji jej imienin, więc by było choć trochę odświętnie, postawiłam na sukienkę. Samą sukienkę dobrze znacie, bo pojawiała się wielokrotnie, choć na ogół w wydaniu typowo letnim.

sukienka- mohito
marynarka- new yorker (Aga <3 p="">
buty- chińczyk




























Zestaw 5
Na fali sukienkowego natchnienia i dnia następnego postawiłam na kieckę. Samą sukienkę wystawiałam na sprzedaż już 3-krotnie, podarowałam ją nawet teściowej, ale ostatecznie i tak wróciła do mnie. W sumie się cieszę, bo ma bardzo fajny, nietypowy krój.

sukienka- mohito
buty- elilu.pl
bluzka- sh




















Jak zwykle mam swojego ulubieńca i ciekawa jestem, czy pokryje się z Waszymi typami:).

33 komentarze:

  1. sukienkowe zestawy najbardziej podobają mi się. W sukienkach wyglądasz rewelacyjnie :) ta czarna może być bazą do wielu ciekawych stylizacji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Co do tej czarnej kiecki, to niby mała czarna, ale właśnie dość trudna do skomponowania. Na dole ma pikowanie, zamek jest srebrny (a noszę głównie złoto) i jest bez rękawa. Dlatego tyle razy myślałam, by się jej pozbyć.

      Usuń
  2. Kurcze, nie ma się do czego przyczepić, wszystkie kreacje wielce udane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraciasya marynarka !!!! Cudna !!! I tu dzis stawiam note najwyzsza , poza tym pasiak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to również mój typ:), który to już raz nasze typy się pokryły:)?

      Usuń
    2. Oj często , często :):)
      To już wiesz dlaczego tak chętnie zaglądam i szczerze podziwiam :)

      Usuń
  4. Marynarka w kratkę! I letnia sukienka w wydaniu "na ciepło".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też mój typ, choć podchodzę do niej jak pies do jeża.

      Usuń
  5. Czarna sukienka,czyli ostatni zestaw. A pojedynczych sztuk odziezy: Marynarka w krate, zupelnie w moim stylu,genialna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia! Ale Cię dawno nie było. Dzięki za odwiedziny:).

      Usuń
  6. Piątka ewidentnie! Genialnie wyglądasz w tej kiecce, nie pozbywaj się jej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko, jak pisałam powyżej, choć świetna jest to dość trudna w noszeniu. Ale myślę, że jeszcze się do niej przekonam.

      Usuń
  7. Zestaw pierwszy jest genialny :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromnie podoba mi się ta kraciasta marynarka ze skosu. Nieczęsto można taką spotkać.
    No i sukienka z zamkiem na całej długości. Za nic się jej nie pozbywaj.:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie muszę ją częściej nosić, tym bardziej, że jest świetnie wykonana i wełniana.

      Usuń
  9. Podobają mi się wszystkie zestawy, każdy bym założyła :)
    Ewa, genialnie wyglądasz w sukienkach, a w tej ostatniej to już szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu:). Sukienki lubię, ale jednak na co dzień wolę się w spodniach.

      Usuń
  10. Wszystkie są świetne, ale jeśli miałabym typować, to 1 i 2 (wiosennie mi się kojarzą i TAK mi się tej wiosny chce...) Poza konkurencją jest piątek- Ewo, wymiatasz /podoba mi się to słowo! :-)/ w tej sukience! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piątek wysuwa się na prowadzenie:).
      Buziaki!

      Usuń
  11. Dwie ostatnie stylizacje z sukienkami dla mnie rewelacja ! Powinnaś więcej chodzić w nich bo wyglądasz fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jest szansa, że wiosną sukienki będą pojawiać się częściej.

      Usuń
  12. Hej Ewcia, 2 i 3 bardzo w moim guście...podejrzałam insta...te zdjęcia na których wyglądasz jakbyś miała ciemne włosy...mnie zauroczyły...pewnie to tylko takie światło... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie światło, ale bardzo intensywnie myślę nad przyciemnieniem. Kiedyś miałam bardzo ciemny brąz i dobrze się w nim czułam.

      Usuń
  13. A ja ostatnio na czernie stawiam, więc ostatni zestaw skradł moje serce. Sukienka wie, kto będzie w niej dobrze wyglądał - jest Ci pisana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to widać wiele ciuchów darzy mnie uczuciem, bo z połową szafy coś się nie mogę rozstać.

      Usuń
  14. O rany! Jak ta czarna sukienka tak do Ciebie wraca to się z nią nie rozstawaj!! :) Zresztą pięknie w niej wyglądasz, bardzo ładnie podkreśla figurę!! Spodobała mi się marynarka w kratkę, pasiasta bluzka i camelowe cudo z pierwszego zestawu. Ostatnio bardzo przekonałam się do tego typu ubrań :)

    OdpowiedzUsuń