czwartek, 5 marca 2015

Tygodniowy przegląd


I znów tygodniowy przegląd jest takowym tylko z nazwy, gdyż widzicie totalny misz-masz ostatnich bodajże 3 tygodni. Zupełnie nie miałam głowy do robienia zdjęć, a i choroba uziemiła mnie w domu na kilka dni i przechodziłam ten czas w domowym wydaniu.
Mam wśród przedstawionych dwóch faworytów:), ale i tak z niecierpliwością czekam na Wasze typy:).











Zestaw 1
Moje najnowsze spodnie z ostatniego zamówienia z Mango plus koszula w czachy.


spodnie- mango
koszula- nn
buty- humanic











Zestaw 2
To połączenie mieliście okazję oglądać już w całej okazałości TU


sweter- sh
spódniczka- nn
buty- ryłko







Zestaw 3
Z nowości kopertowa, czarna bluzka (Errato wiem, wiem...)

bluzka- takko
spodnie- mango
marynarka- sh
buty- humanic






 Zestaw 4
I kolejna nowość, tym razem bluzka z sh.
Uwielbiam paski i choć białą w czarne już mam, to nie mogłam się oprzeć kolejnej.

bluzka- sh
spodnie- nn
marynarka- new yorker
buty-nn





Zestaw 5 
Sweter z biedronki, który u mnie sprawdza się super, ale chyba mało komu przypadł do gustu, bo nadal widzę ten model w sklepie i to chyba po kolejnej już obniżce.
Aż tak jest zły?

sweter- biedronka
koszula- cubus
spodnie- mango (sh)
buty- ryłko








Zestaw 6
Nie do końca widać (przynajmniej na moich ustawieniach monitora), że baza zestawu jest granatowa. Starałam się choć minimalnie wyjść poza schemat łączenia rudości z czernią.

sweter- cubus
spodnie- h&m
buty- deichmann
marynarka- stradivarius




Zestaw 7
Kolejny upolowany w sh pasiak w mojej szafie. Tym razem zakup, powiedzmy, uzasadniony, bo granatowego w białe paski nie miałam (bo biały w granatowe się nie liczy, prawda?:))

pasiak- sh
spodnie- h&m
marynarka- stradivarius
buty- deichmann







Zestaw 8
Baza z zestawu 6, ale dzięki zamianie marynarki na ponczo, nabrała zupełnie nowego charakteru.

sweter- cubus
spodnie- h&m
buty- deichmann
ponczo- kappahl

26 komentarzy:

  1. Moje typy pasiaki :) oba :):)
    I to z brązowa marynarka i to w spódnicy :):)
    A spodnie bardzo fajne :):) dobrze na tobie lezą :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasiaki wiadomo:). Choć mi bardziej podoba się ten drugi, z granatem.

      Usuń
  2. Podoba mi sie 4 bo to taki dla mnie klasyk :) Ostatni też bo lubię takie ciekawostki jak poncho :) I 6 bo lubię granat z brązem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie bezpieczne klasyki lubię najbardziej, choć w tym tygodniu moje typy to 3 i 7:).

      Usuń
  3. Czerwony Szafirek5 marca 2015 21:51

    dla mnie 2

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo śmieszne:)). Serio, bez ironii. Choć u mnie nigdy nie jest tak całkiem bez:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) coś czuję, że bardzo by mi podpasowało Twoje poczucie humoru:)

      Usuń
  5. W zestawie 2 wyglądasz rewelacyjnie :) Bardzo podoba mi się też 5,6 i 8 :)

    PS. Możemy zamienić się na szafy? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Na kilka rzeczy chętnie:), taki typowy swap by się przydał.

      Usuń
  6. Dla mnie 4 i 7 - paski to moja miłość!!! Pasków w różnych kombinacjach nigdy dość! :-) Każdy dzień mi się podoba, bo każdy ma "smaczek". A włosów to tak Ci zazdroszczę..... Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w sumie tyle pasiaków, że jeden na każdy dzień tygodnia:), ale to chyba byłaby już przesada.
      A włosy niestety ostatnio mam w dość kiepskiej kondycji, muszę pomyśleć o jakimś porządnym nawilżeniu.

      Usuń
  7. 1478 najbardzoej mi się podobają
    Koszulę z 1 ci chętnie zwinę a pasiaki i poncho miodzio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszula jest super, ale... no właśnie jest z poliestru i przez to noszę ją sporadycznie.

      Usuń
  8. Zestaw 4 i 8 moje faworyty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z lekkim rockowym pazurem:), bo i skórzane spodnie w 4 i ponczo w 8 taki lekki klimat wprowadzają:).

      Usuń
  9. uwielbiam Cioę w marynarkach! A tej ze stradivariusa zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. super pomysł na post :)

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń