sobota, 14 marca 2015

Rudy rydz

Zdjęcia powstały równo tydzień temu, przy okazji spotkania z Pauliną i Nabilem. Muszę Wam powiedzieć, że warto było prowadzić bloga, choćby po to, by poznać tych wszystkich ludzi, których, właśnie dzięki internetowemu pamiętnikowi modowemu, miałam okazję spotkać. Paulina to już nie tylko blogowa koleżanka, ale ktoś znacznie mi bliższy. A spotkania z nią napędzają mnie do działania. A takie osoby jak Nabil potrafią zarażać swoją pasją i roztaczają w okół siebie niezwykle pozytywną aurę. Muszę też wspomnieć wszystkie inne, częstochowskie (i nie tylko) blogerki, które poznałam i, które wbrew popularnym opiniom, mają szerokie zainteresowania i ambitne plany. Jest też kilkanaście osób, o spotkaniu których nadal marzę i to jesteście Wy moje Drogie. Nawet nie wiecie, jak się cieszę, że odwiedza mnie tak fajne grono- równych, inteligentnych babek:). Mam nadzieję, że kiedyś, coś, gdzieś się uda:).

A zestaw, jak tytuł wskazuje utrzymany w rudej kolorystyce, jest też trochę beżu i brązu, czyli po prostu po mojemu.












spodnie- mango
żakiet- stradivarius
buty- deichmann
bluzka- lidl
torba- sh
zegarek- allegro


53 komentarze:

  1. Rudy Rudy Rydz , jaka piękna sztuka ....
    Oj te kolorystykę i ja lubię!
    Piękne Buty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja taką kolorystykę uwielbiam, ale wiem, że wiele osób nie darzy brązów sympatią.

      Usuń
  2. świetny zestaw :)
    kolorystycznie super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwony Szafirek14 marca 2015 16:51

    To pomyśl, Ewo o zorganizowaniu spotkania dla swoich fanek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szafirku jakoś mi do głowy nie przyszło myśleć o Was jak o fankach:), jesteście tu ze mną, cenię Waszą obecność, Wasze komentarze, uwagi, dyskusje i myślę, że "fanki" to zupełnie nieadekwatne określenie, dla mnie jesteście kimś więcej.
      Ale spotkanie, na którym mogłabym poznać Was wszystkie to byłaby super sprawa.

      Usuń
  4. Tak Ewa w tym wszystkim ludzie są najważniejsi, to że możemy poznawac, podziwiac, czerpac siłę ...zgadzam się z Tobą, bo czym by to wszystko było i jaki sens by miało :) Tak jak w życiu codziennym nie ważne jak ale z kim się dzieli życie, tak i tutaj nie tylko o ubrania chodzi, czy piękne zdjęcia ale o tych co przychodzą, dzielą się z nami swoimi opiniami/spostrzeżeniam,i nie ważne czy nasze miejsce w sieci jest idealne, ważne z kim je dzielimy , z jakimi ludzmi !
    Kolorystyka moja ulubiona ! A marynarka ma piękny fason :)
    Pozdrawiam i życzę aby udało Ci się spotkac te ulubione osoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko potrafisz ubrać w słowa moje myśli:). Dokładnie tak!

      Usuń
  5. Idealny zestaw ! Twarzowy dla Ciebie Ewo i myślę, że jest uniwersalny dla każdej kobietki- prosty, elegancki, gustowny kolorystycznie, wygodny- cóż chcieć więcej? Kolorki smakowite- uwielbiam karmel ;-) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze się czułam w tym połączeniu, a miało się sprawdzić i na egzamin (rano) i na kawę (południe), więc nie chciałam pójść w totalną klasykę (biała koszula, czarne spodnie), ani zaszaleć z weekendowym lookiem.
      Także cieszę się, że dojrzałaś uniwersalność tego połączenia.
      Buziaki!

      Usuń
  6. Ślicznie Ci w tych kolorkach:) A torba skradła me serce:)

    Masz rację, jestem tu od niedawna, ale poznaję wspaniałych ludzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A blogosfera to naprawdę świetne "miejsce".

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy zestaw. Jest w tych zdjęciach jakiś taki retro klimat :)
    Też lubię blogowanie za nowe znajomości. Dwie zresztą tak samo przerodziły się w coś więcej :) I bardzo denerwuje mnie, gdy ktoś twierdzi, że blogerki modowe są niezbyt inteligentne i interesują się tylko ciuchami :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten retro efekt chyba głównie za sprawą torebki:), ona ma taki klimat vintage.
      A stereotypy dotyczące blogerek są niestety bardzo krzywdzące.

      Usuń
  8. Wspaniała kolorystyka, a marynarka ma znakomity krój!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja lubię ten zestaw, pomimo, że brąz, bo Tobie on pasuje idealnie! A jutro znów razem spotkanko, bardzo się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko jeżeli choć w minimalnym stopniu "ociepliłam" brąz w Twoich oczach, to cieszę się niezmiernie.

      Usuń
  10. zestaw jest świetny!
    jest całkowicie w moim stylu i mogłabym go na siebie z miejsca założyć - no dobra, dowaliłabym fedorę, przyznaję bez bicia ;P

    i torebka!
    już na MP się nią zachwycałam - fantastyczna!

    no przyjadę, przyjadę wreszcie - może za tydzień.
    pasowałoby Ci?
    do Pauliny jeszcze napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar jeśli dałabyś radę przyjechać, to postaram się wszystko poustawiać:).

      Usuń
  11. Ekstra wyglądasz! Żałuję, że u mnie nie ma takich eventów....:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrielo a skąd jesteś? Zawsze to Ty możesz się podjęć organizacji blogowego spotkania.

      Usuń
  12. Mnie najbardziej cieszy poznawanie nowych ludzi :) jak karmelowe ciasteczko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta torebka... boska. I jeszcze z SH, tylko pozazdrościć takiego łupu. A ja sama nie pamiętam kiedy cała w brązy się ubrałam, bardzo mi się podobają u Ciebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka jest super, ale trochę za mała jak na moje standardy:).

      Usuń
  14. Fajnie wyglądasz w rudej "wersji" ;) pasuje do Ciebie ten kolor ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny żakiet :)

    Zapraszam do mnie, http://carolainaevestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesympatyczne, inspirujące spotkanie, bowiem mało jest tak dojrzałych i naturalnych osób na świecie jak Ty, którzy nie poddają się presji społeczeństwa. I jeszcze raz muszę to podkreślić - GENIALNA marynarka. Pozdrowienia i uściski ze Szczecina ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne odczucia, dla mnie to było bardzo pozytywne spotkanie:). Zresztą mówiłam Ci, że mam szczęście do ludzi:), a poznanie Ciebie tylko to potwierdza:).
      Pozdrowienia!

      Usuń
  17. Cała stylizacja bardzo mi się podoba, świetnie to spasowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny bożo- brązowy look, marynarka boska :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jest pięknie! a torebka po prostu boska:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak tu nie kochać sh:)?
      Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Marynarka jest rewelacyjna, no i torba z sh pierwsza klasa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad marynarką dłuższą chwilę się wahałam, bo żakietów w mojej szafie dostatek, ale nie żałuję, ma świetny krój:).

      Usuń
  21. Takie połączenia kolorystyczne są mi najbliższe, uwielbiam beże i brązy i pastele, czasem tylko błądzę ;) Marynarka i torebka są strzałem w dziesiątkę :)
    Ubolewam, że nie miałam okazji nikogo z Was poznać osobiście, może dlatego, że jakoś się nie złożyło, może jeszcze przyjdzie taki czas :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kocham brązy i beże ale od pasteli raczej stronię, zdecydowanie bardziej wolę czerń i szarości. I czerwień, i kobalt:). Dużo tego:).
      Joasiu myślę, że będzie jeszcze okazja, by się poznać. Ja tam z blogowania nie mam zamiaru rezygnować jeszcze długie lata.

      Usuń
  22. Tobie pięknie w takich kolorach a torebka...wow! ale zdobycz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  23. CUDOWNE KOLORY! ♥
    pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  24. Trochę nie moje kolory, ale bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba! Moje kolory <3
    Buty są świetne!

    OdpowiedzUsuń