sobota, 21 marca 2015

groszki i zmiana

Kropki, groszki to nie jest mój ulubiony deseń. Zdecydowanie wolę paski (szczególnie latem) i kratę (to z kolei jesienią). Ale wiosna właśnie, a w końcu dziś jej pierwszy dzień, kojarzy mi się z kropkami. Są takie świeże, dziewczęce, dokładnie jak budząca się do życia przyroda.
I choć, jak wspomniałam, nie darzę kropek jakimś wielkim uczuciem, to na tę kurteczkę się pokusiłam. Dość długo zastanawiałam się nad kupnem. W końcu kiedy moje zakupowe hamulce puściły (to chyba wiosna tak na mnie działa, bo w ostatnim miesiącu kupiłam więcej niż przez poprzednie 3), to i kurteczce się nie oparłam.
Ja tu o kurtce, ale pewnie zauważyłyście na zdjęciach rzecz dla mnie ważniejszą- po latach nie przyciemniania włosów, nie wytrzymałam i znów jestem brunetką:). Dla mnie to jak powrót do korzeni i czuję się w tym kolorze bardzo swojsko (przez lata nosiłam właśnie taki odcień, ale to było przed blogowymi czasami) i nawet nie muszę się przyzwyczajać, czuję jakby to był powrót do "mojego" koloru:). Ale bardzo jestem ciekawa Waszej opinii:).









kurtka- front row shop 
spodnie- mango (sh)
buty- bon prix
torba- nn (własność mamy)

72 komentarze:

  1. śliczna stylizacja ale najbardziej podoba mi się kurtka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że to te dwa elementy wpadły Ci w oko, bo stanowią one główne punkty zestawu:).

      Usuń
  2. ja rowniez glosuje za kurtka i butami

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja dorzucę jeszcze torebkę ;D kurtka, buty i TOREBKA! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torba też jest super, moja mama to ma gust:).

      Usuń
  4. Zgadzam się z poprzedniczkami:) A włosy masz piękne i bardzo Ci do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze co zauważyłam to ... Kolor włosów .
    Ja z kolei będę musiała sie przyzwyczaić do nowej starej ciebie . Bo brąz to lubię :)
    Choć to właśnie brunetkom łatwiej o dobieranie odzieży - pasuje wszystko ()
    Groszki - mam fazy . Raz maja dla mnie urok , raz nie . Teraz jestem na tak :)
    Buty i torebka - bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ale to nadal brąz, ale ciemniejszy. Nie lubię "czarnej czerni" na włosach, jest mocno nienaturalna.
      Ale rozumiem, bo gdyby nie fakt, że mam w głowie właśnie taki swój wieloletni wizerunek to pewnie też przeżyłabym szok patrząc w lustro (tym bardziej, że na opakowaniu było "brąz").

      Usuń
  6. kochana - dobrze, że się w końcu zdecydowałaś :)
    w tej kurtce wyglądasz super - na mnie ta nie leżała ;)
    świetny zestaw i piękne fotki
    jak będziesz zainteresowana, to zajrzyj jutro na allegro - zamierzam dorzucić trochę rzeczy, a po niedzieli zapewne pojawi się jeszcze trochę bardziej wiosenno letnich ciuszków
    i zastanawiam się czy nie sprzedać jeszcze jednej kurteczki :)
    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=25874789

    pozdrawiam
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu tak, jak napisałam Ci na priv- kurteczka super i na pewno zajrzę na pozostałe aukcje.

      Usuń
  7. Pięknie Ci w nowym kolorze - dodaje Ci wyrazistości :) Od groszków wolę kwiaty, ale całkowicie ich nie omijam :) Wyglądasz kwitnąco !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja kwiaty lubię u innych, na mnie wydają mi się zbyt kobiece, romantyczne, pstrokate.
      Mam tylko jedną kieckę w kwiaty, czerwone na czarnym tle- takie latino i w sumie ją uwielbiam:).

      Usuń
  8. Wlosy śliczne i nie sa czarne typowe dla brunetek tylko raxzej brązowe i bardzo naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to mnie cieszy, tzn, jak napisałam wcześniej, nie przepadam za taką typową czernią, brąz jest znacznie naturalniejszy:). Dzięki!

      Usuń
  9. Super wyglądasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka podoba mi się, wyszło w całości super, buty wpadły mi w oko...pozdrawiam, miłej niedzieli...i dobry kolor włosów....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam!

      Usuń
  11. eeej, z Ciebie jest klasyczna zima!
    pięknie Ci w takich ciemnych włosach!
    wyglądasz, jak renesansowa dama dworu!

    bardzo korzystna zmiana!

    a kropki równie urocze - ja nie jestem krop fanką, ale takie delikatne zawsze mi się bardzo stylowymi wydawały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar według Marii z ubierajsięklasycznie jestem intensywną jesienią, a to w końcu moje guru od analizy kolorystycznej, więc wierzę jej bez zająknięcia:).
      Zresztą ostatnio, jak z Paulą (zima po całości) robiłyśmy wspólne selfie, to widać było, jak przy niej ciepłym typem jestem.
      Ale w tym kolorze czuję się świetnie:), więc może i jesieniom on pasuje:).

      Usuń
  12. Mnie się wszystko podoba, idealnie! A włosy CI pasują, chętnie zobaczę za tydzień na żywo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Paula! A co włosów to byłaś też katalizatorem zmian:).

      Usuń
  13. A ja się zastanawiałam co tak mnie w Tobie zahipnotyzowało, a to WŁOSY - zdecydowanie Twój kolor, wyraziście w nim wyglądasz :)
    Marynarka świetna, deseń w kropki delikatny i przez to nie jest konkurencją dla Twoich ulubionych pasków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się śmieję, że czuję się jakbym wróciła do naturalnego- tyle lat nosiłam taki kolor, że czuję, że jest mój:).

      Usuń
  14. Ewa nawet nie wiesz jak ja się biję z myślami czy nie ufarbować się na brąz? WIEM że było mi lepiej, że wyraźniej.... ale tkwię przy blondzie nie wiem sama po co :) ot baby!!
    Też wolę paski i kratki bardziej niż kropki ale posiadam, posiadam kilka kropek choć prawie w nich nie chodzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tkwiłam w jaśniejszym odcieniu ze względu na opinię, że natura wie najlepiej i w swoim odcieniu będziemy prezentować się najkorzystniej. Ale z drugiej strony, buźkę też maluję, obcasy noszę i robię wiele rzeczy, by jednak tę naturę trochę oszukać, to i farba nie zaszkodzi:).

      Usuń
  15. Zaskoczyłaś mnie tymi kropkami. Potem mi się skojarzyło skąd masz kurteczkę :) Taki przepływ ubrań między blogerkami jest super :) Sama mam torebkę od Marysi, zresztą chyba pojawi się w dzisiejszym poście bo jest miętowa a mnie z okazji początku wiosny wzięło na pastele :)
    Włoski mi się podobają :) Choć przy tym kolorze fajnie by wyglądały krótsze. Sama nastawiam się na metamorfozę i jestem umówiona z koleżanką fryzjerką. Mam nadzieję, że znów nie stchórzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to bardzo jestem ciekawa Twojej metamorfozy. Ja raczej nie skrócę, nie ciągnie mnie do krótkich włosów.

      Usuń
  16. Fajna marynarka i fryzura śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj Ewcia, pisałam wcześniej że jedno zdjecie z insta mnie zachwycilo. wlasnie w ciemniejszym odcieniu brazu. wiec ten dzisiejszy post to tylko potwierdzenie ze wygkadasz swietnie . ten kolor tylko podkreslil twoją naturalną kobiecoc. buska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybacz literowki.pisze z phona...

      Usuń
    2. Gosiu pod wpływem tego, co napisałaś, rozmów z Paulą na temat farbowania i opinii męża, przejrzałam stare zdjęcia i skusiłam się na powrót do ciemnych włosów i nie żałuję:), choć myślałam, że wyjdą ciut jaśniejsze.

      Usuń
  18. Bardzo promiennie wyglądasz :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Korzystnie wyglądasz w tych włosach, jak dla mnie to rewelacja :-) Bardzo podoba mi się pomysł kupna - sprzedaży ciuchów pomiędzy blogerkami, każda rzecz przedłuża swój żywot, a ta kurteczka pasuje w tym wydaniu :-) I torebka cudna :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podoba Wam się moja mała zmiana:).
      Sama przygotowuję powoli wyprzedaż szafy, więc może kolejne ciuchy znajdą nowe właścicielki:).

      Usuń
  20. Buty, kurtka, torebka- wszystko super, ja się już łapię na tym, że szukam w Tobie jakichś mankamentów, żeby nie było że tylko chwalę :-) a tu nic... Też wolę paski niż groszki, ale w tym stonowanym zestawie one są rewelacyjne! Włosy urzekły mnie na instagramie, moim zdaniem "podkręciły" Twoją urodę, nie są przytłaczające (a ciemne tak robią czasem), No i wiadomo- ładnemu we wszystkim ładnie :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu to ja Ci pomogę- nie powinnam nosić płaskich butów, a tym bardziej nie powinnam ich nosić do podwiniętych nogawek spodni. Nie powinnam nosić tak obszernej a przykrótkiej góry, bo zaburzam sobie proporcje. powinnam była zmienić pasek przy spodniach, bo jest brązowy. Powinnam podciąć końcówki, bo znów mam podniszczone. I koniecznie powinnam zmienić tło zdjęć, bo polna droga przed domem reprezentacyjna nie jest.
      Także przyczepić się zawsze można, ale szczerze mówiąc żadna z powyższych rzeczy mi nie przeszkadza, więc przejmować się nie będę:).
      Dziękuję za te miłe słowa i cieszę się, że teraz choć trochę (dzięki Insta) mogę tez podglądać Ciebie:). Tylko wrzucaj coś częściej:) !

      Usuń
  21. Kurtka i buty cudowne!! Całość świetnie się komponuję :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, a kropki naprawdę Ci pasują :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciemniejszy kolor włosów ładnie podkreślił Twoje rysy twarzy. Podoba mi się nowy look.

    OdpowiedzUsuń
  24. Również nie jestem fanką kropek,ale kurtka całkiem całkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie Ci w tym kolorze, mam wrażenie że lekko wyostrza rysy, jestem jak najbardziej na tak:-). Z kropkami też ma problem, ale ta kurteczka jest bardzo fajna. Bardzo ładną torebkę pożyczyłaś od mamy:-). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba faktycznie trochę wyostrza, ale też nadaje charakteru- od razu czuję się zadziorniej:).

      Usuń
  26. Bardzo ładnie w tym kolorze wyglądasz, a to jest jakiś ciemny brąz?
    Kropki ładnie się prezentuję, są takie delikatne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu to jest akurat brąz. Ciemny brąz z Loreala wychodzi już naprawdę bliski czerni i to właściwie ten odcień, o którym myślałam, kiedy kiedyś doradzałam Ci zmianę koloru (jeszcze przed pasemkami), właśnie o takim odcieniu brązu/czerni myślałam- czyli coś jak mój tylko jeszcze ciut ciemniejszy:).

      Usuń
  27. cudowna kurteczka świetnie ożywia całość :) cudne wiosenne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tam lubię kropeczki:-) Choć faktycznie na ubraniach to chyba jednak nie mam... Muszę przemyśleć sprawę:-)
    Podoba mi się Twój kolor włosów, ale ja jestem taka spostrzegawcza, że gdybyś nie powiedziała, że to nowy, to nie zuważyłabym różnicy:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie! :) Nie mam nic w groszki, nic a nic! :) Tobie w nich świetnie, super look.

    OdpowiedzUsuń
  30. I Like your blog very much! I found your posts very interesting! And also I like your beautiful photos! I know that blog requires much time, but keep doing it!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja groszki uwielbiam, jest to nawet motyw przewodni w mojej kuchni (nie mam oczywiście na myśli groszku zielonego, tylko deseń w wystroju;-))))
    Fajna ta Twoja kurteczka. Coś innego, nie widziałam takiej. A, i torebka bardzo dobra. Lubię takie sztywne torebki.

    OdpowiedzUsuń