niedziela, 8 marca 2015

Dzień kobiet

Dziś na blogach i na facebooku wysyp życzeń i zestawów z okazji naszego, kobiecego święta. Uważam, że każda okazja jest dobra, by świętować i by poczuć się wyjątkowo, więc i ja wystroiłam się dziś jak przysłowiowy stróż w Boże Ciało. A korzystając z okazji, chciałabym Wam Dziewczyny życzyć wszystkiego dobrego:).
Rzadko pozwalam sobie na aż tak sztampowe podkreślanie kobiecości, ale w ten wyjątkowy dzień (no dobra w kilka innych też) myślę, że spokojnie można sobie na takie połączenie pozwolić. Jest i sukienka, nie ukrywajmy dość krótka i obcisła jak na moje kształty, są szpilki i to w czerwieni i są inne czerwone akcenty, jak paznokcie, i przede wszystkim- usta. 

Z nowości na blogu- torebka- wyprzedażowy łup z new looka, cała reszta w szafie już od kilku sezonów a i na blogu gościła nie jeden raz.




 











płaszcz- f&f
sukienka- ebutik
buty- elilu
torba- new look

78 komentarzy:

  1. Pięknie, po prostu. Podoba mi się tutaj wszystko, a najbardziej czerwone akcenty. Bardzo kobiecy zestaw, a ja do takich sama mam słabość. Tobie również wszystkiego najlepszego życzę. Ostatnie zdjęcie jest bardzo klimatyczne:-), pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ostatnio mam słabość do czerwieni. Obecnie poszukuję czerwonej sukienki.

      Usuń
  2. Bardzo kobieco !!! Czerwien ladnie podkresla:) Do Ciebie pasuje taki zestawik. Ja prawie w ogole nie bywam taka. Kocham spodnie ponad wszystko :) Ale spodniczki i sukienki mam w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak bywam, jak widać, ale właśnie "od Święta". Na co dzień zdecydowanie wolę spodnie i jednak mniej kobiecości w ubiorze.

      Usuń
  3. Dlaczego sztampowo? Jest romantycznie, kobieco, seksownie, wiosennie, ale nie sztampowo!!!
    Usta i szpilki mnie powaliły, płaszczyk chętnie bym przygarnęła.
    Wszystkiego najlepszego, Ewo (dla Córki, Siostry i Mamy również :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztampowy, bo szpilki i sukienka jednak dość schematyczny i mało oryginalny zestaw na dzień kobiet:).

      Usuń
  4. Ewa po prostu cud miód !!! Zachwycasz całą sobą i każdym detalem z osobna !!! :))) Wszystko jest idealnie dobrane, wyważone ....Piękna wyjątkowo inaczej dzisiaj hahha, zawsze jesteś piękna ale dzisiaj tak inaczej i ten płomyczek w oczach ! :*
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dziękuję bardzo!
      Buziaki:).

      Usuń
  5. No, no bardzo elegancko:) Płaszczyk cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka ma bardzo fajne kolory :) A dla mnie Dzień Kobiet jest tak samo przereklamowany jak Walentynki i wręcz nie chciałabym dostać jakiegoś kwiatka czy coś bo czuję że to tak trochę na siłę. "Niestety" dostałam, nawet od teścia, który poczuł się w obowiązku złożyć mi życzenia swoje standardowe "zdrowia, szczęścia i radości, dużo pieniędzy i mało gości". Chyba się zapomniał, że to nie urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię wszystkie "wyjątkowe" dni. Upajam się nawet, wszechobecnym przy okazji takich wydarzeń, kiczem:). Ale w sumie kwiatka dostałam dopiero dzisiaj- w pracy.

      Usuń
    2. Mi po prostu przeszkadza, że mężczyźni czują się zobowiązani dać choć tego kwiatka. Taki przymus :P

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Był wyjątkowo ciepły dzień i tę wiosnę czuć w powietrzu:).

      Usuń
  8. Wyglądasz świetnie w takim wydaniu. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super - wiosennie i kobieco! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz się tak stroić częściej ! Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle miłych słów mi tu napisałyście, że może faktycznie powinnam się stroić częściej niż "od Święta".
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Wow, w tym makijażu wyglądasz świetnie. To zdjęcie na którym masz rękę na biodrze jest jak z lookbooka jakiejś eleganckiej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna, także dziękuję Ci bardzo za te miłe słowa:).

      Usuń
  12. gdzie tam jak stróż w Boże Ciało!
    bardzo seksownie, niezwykle kobieco - i tyle!

    no i zawstydzasz mnie - ja tam dziś w fedorze (wreszcie mam!), w żółtym swetrze i kamizelce czarnej latałam ;P
    ba!
    nawet do restauracji tak poszłam z Lechem ubrana - tylko żółty sweter na czarny zamieniłam ;P

    jestem chyba niereformowalna ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar, chyba jakbym Cię zobaczyła tak odstrojoną, to bym Cię nie poznała. Ale to wbrew pozorom komplement, masz tak spójny i charakterystyczny styl, że pewnie i tak przemyciłabyś coś swojego i zestaw byłby już "marowy" a nie sztampowy:).

      Usuń
    2. no pewnie, koszula pod kamizelkę, spodnie te z wigilijnego posta i wio, ujdzie ;P

      Usuń
  13. wspaniała stylizacja, bardzo ładnie się prezentujesz :)
    wszystko podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie, elegancko i kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czerwona apaszka, luzem zwisająca z płaszcza, świetnie uzupełnia całość zestawu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewa, wyglądasz pięknie i bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudnie, przekobieco, mam pytanie jakiego obiektywu uzywa Twoj fotograf, bo zdjecia sa cudne rowniez???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo dziękuję Ci bardzo. A obiektyw to Nikkor 50mm 1:1.8mm

      Usuń
  18. Wiosennie, świeżo i kobieco! Chociaż nie jestem fanką czerwonego, to tutaj każdy jego akcent jest strzałem w "10", taka kropka nad "i" całości. Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ostatnio mam fazę na czerwień, kupiłam już golf, bluzkę i szukam sukienki:).
      Buziaki!

      Usuń
  19. A ja uwielbiam połączenie małej białej i kolorowych szpilek! Bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest elegancko. Czerwone szpilki dopełniają całości.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chce więcej takich zestawów u Ciebie. Przepięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idzie wiosna, idzie nowe:), także może i ja się przełamię.

      Usuń
  22. Ewo, że tak powiem, fiuuu fiuuu! Pasuje Tobie takie wydanie. Piękna Ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie fiufiu to muszę mieć nastrój, bo inaczej wyglądałabym na przebraną. Także tym bardziej dziękuję Ci za te słowa!

      Usuń
  23. Wyglądasz przepięknie! Elegancko, kobieco i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny look! Bardzo mi się podobają takie zwykłe, klasyczne szpilki. Szczerze to nie mam żadnych szpilek, chyba na wiosnę jakieś sobie sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje upolowałam na przecenie w elilu, ale marzą mi się z prawdziwej skóry.

      Usuń
  25. Jak Ty to robisz,że jesteś coraz piękniejsza?Zdradź sekret!:)
    Wyglądasz na pewną siebie(w dobrym znaczeniu)kobietę z klasą:)Cudnie Ewuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio dziękuję! Wiosna idzie to człowiek się trochę rozpromienia:).

      Usuń
  26. No Ewunia dałaś czadu !!! Wyglądasz przepięknie ! Kobieco , lekko , wiosennie , przepięknie !!!
    Torebka świetna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu! A torebkę kupiłam za 1/3 ceny:).

      Usuń
  27. Pięknie jest, całość ożywiona czerwienią - bardzo mi się podoba. To co, na niedzielną kawę umawiamy się w czerwonych szpilkach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie to by wystarczyło, by wzbudzić sensację:).

      Usuń
  28. takie "sztampowe" stylizacje urozmaicone fajna torebką i butami tworzą rewelacyjny look! szkoda, że tak schowałaś chustkę, trzeba ją było swobodnie zawiesić na szyi, bardzo ożywiłaby całość ! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A chusta lepiej wyeksponowana w najnowszym poście:).

      Usuń
  29. Fajny blog, masz ciekawe pomysły, może spodoba Ci się moja biżuteria, rzuć okiem na http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Czerwony Szafirek10 marca 2015 17:56

    Wyglądasz świetnie, a czerwone buty są strzałem w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  31. kochana wyglądasz PERFEKCYJNIE!!!! Piękna kobieta z klasą. Obejrzałabym sie za tobą na ulicy, oj nie raz... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW dziękuję za tak miłe słowa:).

      Usuń
  32. Bardzo smacznie zaserwowana klasyka. A czerwone buty dodają energii zestawowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Bardzo się cieszę, że się podoba.

      Usuń
  33. wyglądasz kwitnąco :) ślicznie :) czerwone akcenty dodają Ci uroku

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie będę dużo pisać, po prostu, zachwyciłaś mnie, uroczo, kobieco i już...cuuudnie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo się cieszę, że trafiłam w Twój gust. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  35. Widziałam już na insta - super zestaw! I znów czerwone akcenty. Bardzo Ci pasują! Kobieco i z wielką klasą ten dzień uczciłaś. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki po stokroć. Cenię każdą opinię, ale gdy tak stylowa kobieta jak Ty, pisze mi tyle miłych słów, to jest to dla mnie niezwykły komplement. Ogromne dzięki!

      Usuń
  36. Niezwykle elegancko! CUDOWNIE! Zachwyt... Kobieta z klasa!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale ładnie! Te buciki.... mniam.

    OdpowiedzUsuń