sobota, 28 lutego 2015

wiosennie, jesiennie?

Wiosna! No prawie:), ale temperatury już zachęcają do wyjścia z domu a w powietrzu powoli czuć nadchodzące ocieplenie.
U mnie wprawdzie kolorystyka bardziej jesienna niż wiosenna, ale wiecie dobrze, że w takich barwach czuję się bardzo dobrze i towarzyszą mi niezależnie od pory roku. 

Dzieci w końcu zdrowe (choć 6 tygodni ciągnącego się przeziębienia nadal niesie swoje echo), ja też- po dwóch miesiącach- bez kataru, a Miśka po raz pierwszy (a ma 15 miesięcy) przespała bez pobudek dwie noce z rzędu. Czego chcieć więcej:)?
Naprawdę więcej mi do szczęścia nie potrzeba. Wiadomo jakieś plany, cele i marzenia mam i będę do nich dążyć, ale ten spokój, nuda i stagnacja mają swoje plusy. Teraz jestem szczęśliwa. To ważne.

Zestaw, jak wspomniałam, mocno inspirowany jesiennym klimatem. Z nowości chusta, upolowana w sh za 1zł:). Reszta to nowsze lub starsze nabytki, które już ie raz pojawiły się na blogu.














chusta- sh
spodnie- mango (sh)
bluza, marynarka- stradivarius
torba- nn
buty- deichmann

63 komentarze:

  1. Wyglądasz przepięknie! Co prawda faktycznie klimat bardziej jesienny, ale mega mi się podoba. Świetnie dobrałaś długość spodni i te buciki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję! Specjalnie wywinęłam nogawki, by widać było kostki:).

      Usuń
  2. Też lubię takie kolory:) A już za takim camelowym przapadam wyjątkowo! :) U nas też czuć powoli wiosnę, ale w każdym momencie jeszcze śnieg może zaskoczyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko a kiedy wracacie na stałe do Polski?

      Usuń
  3. A moja mała przestała przesypiać noce :( budzi się po kilka razy, chyba to zęby
    A stylizacja bardzo mi się podoba, bo jestem wielką fanką tej marynarki
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu te dwie przespane noce okazały się być niestety wyjątkiem od reguły, dzisiejsza znowu kiepska. Ale trzymam kciuki, by u Was wróciło do normy.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. pięknie wyglądasz! Świetne, radosne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobasz, a chustka prześwietna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna marynarka, bardzo ładnie się prezentujesz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten camelowy odcień, to jeden z moich ulubionych. Chustę z sh świetnie zgrałaś z całością. A szczęście o którym piszesz - widać je na Twojej twarzy:-).
    Co do przespanych nocek, to wiem o czym piszesz. Kiedy mój Synek zaczął przesypiać całe noce, poczułam że wreszcie wszystko wraca na swoje miejsce. Choć chyba niedługo będę się cieszyć takim stanem, w sierpniu znowu zostanę Mamusią i pobudki co dwie, trzy godziny pewnie staną się normą:-).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      I GRATULACJE!
      U nas z tymi nockami to pewnie jeszcze długo się nie ustabilizuje, ale cóż- trzeba to przetrwać:)

      Usuń
    2. Dziękuję, a co do nocek - masz rację, to minie i trzeba póki co dać radę:-).

      Usuń
  8. hej..mam podobna chuste z sh :))... slicznie ci w tych kolorkach Ewciu. ja tez mam nadzieje za zakonczony etap chrobowy...przespane noce...ehhh moze zanim skonczy Hanka 18stke to sie pare razy wyspimy...pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gośka wyśpimy się na emeryturze:)!

      Usuń
  9. po raz kolejny przekonuję się, że mamy ze sobą całkiem sporo wspólnego - mnie też do szczęścia w zupełności wystarcza spora doza świętego spokoju i pewnego porządku rzeczy ;)
    wtedy jest mi najlepiej - wszelkie choroby, nagłe zlecenia, jakieś krzywe historie burzą mi ten porządek i wprawiają we frustrację.
    nadmiar przygód - też ;P

    zatem stagnacja jest czymś, co bardzo, ale to bardzo miłuję ;P


    a zestaw bardzo mi się podoba, Ewo, bo jest spójny - i stylowo i kolorystycznie.
    a ja lubię spójność, więc i jego lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar bardzo chciałabym Cię poznać, mam nadzieję, że będzie kiedyś ku temu okazja:).
      I dzięki wielkie:).

      Usuń
    2. będę w Częstochowie w czerwcu, bo Leszek będzie fotografem na ślubie i weselu swojej przyjaciółki.
      ale zawsze możemy ją i jej narzeczonego wcześniej odwiedzić ;)
      będę dawała znać, jeśli będzie ten temat na warsztacie ;P

      Usuń
    3. To trzeba to koniecznie wykorzystać:)!
      Będę czekała na jakieś info.

      Usuń
  10. Świetna ta marynarka! Lubię takie dłuższe i planuje zakup :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta oprócz tego, że długa to jeszcze szeroka, ale taki jej urok:).

      Usuń
  11. Ejże, a skarpetki / podkolanówki rodem skąd? Takie pięknie przezroczyste, że aż niewidoczne, warte zatem wzmianki:). Chyba, że (o zgrozo!) jesteś boso!? W takim przypadku trzeba naskarżyć na Ciebie mamie:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Errato Droga czyżbyś tak uroczo ironizowała, hę:)?
      A te zacne podkolanówki w naszym dorzeczu zwane "antygwałtkami" zakupione w biedronce:).

      Usuń
    2. O, to w Biedronce takie dają! Muszę się zaopatrzyć, choć wolę skarpetki, bo tak nie krępują krążenia. A te nasze "antygwałtki" wielce do spodni przydatne.
      Ulżyło mi, że jednak nie boso:)). Znasz mnie na tyle, by wiedzieć, że lubię sobie poironizować:).

      Usuń
  12. Torba!!!!!!!! Świetna też taką chcę!
    Ewcia ten zestaw bardzo mi się podoba :) świetna marynarka i szal genialny, świetny łup :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie, może być ciągle jesiennie, oczywiście w kolorach Twoich zestawów.
    A butki skórzane? Świeeetne! I marynarka z nimi gra idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro (wprawdzie nie wprost, ale prawie, prawie) pochwaliłaś to cieszę się podwójnie:).
      A buty skórzane, upolowane na wyprzedaży za połowę ceny.

      Usuń
  14. Pięknie to wszystko zgrałaś kolorystycznie :-) Jesienna Viosna na wiosnę - fajne ;-) A poczucie szczęścia z "małych" spraw - bezcenne! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienna viosna- chyba zmienię nazwę bloga, byłaby bardziej adekwatna:).
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  15. Pięknie Ewa, nie dość, że zestaw super, to Ty z Twoją urodą powalająca......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga jak Ty coś napiszesz to się równocześnie zawstydzam i uśmiecham:), dzięki wielkie!

      Usuń
  16. Szalik za złotówkę zdecydowanie bije wszystko :) Dobrze, że mamy SH :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :), a jeszcze sh, w którym cyklicznie są akcje wszystko za 1zł, to już prawdziwy skarb!

      Usuń
  17. Świetnie wyglądasz, bardzo pasują Ci te kolory :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesiennie czy wiosennie ale promiennie, widzę, ważne, że jesteś szczęśliwa, piękna z Ciebie mamuśka...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję! A szczęście chyba faktycznie odbija mi się na twarzy:). Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Ewa, przy Twoim wzroście możesz wywijać spodnie do woli, wygląda dobrze. KOlory nie moje, za to na Tobie mi się bardzo podoba, wszystko idealnie dopasowane. Dzięki za dziś raz jeszcze, nadal się usmiecham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko naprawdę potrzebowałam takiego babskiego dnia. I to jeszcze w takim doborowym towarzystwie. DZIĘKI!

      Usuń
  20. taką torbę chętnie bym przytuliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ma co wymyślać na siłę. Jest świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja

    zapraszam do mnie, skomentowałam i liczę na to samo http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Może i jesienna kolorystyka a le tak jak napisałaś czuć już troszkę wiosnę:) Gdybym zamiast butów na obcasie założyła trampki mogłabym spokojnie śmigać w Twoim zestawie:) No i szczęściara takie łupy z sh:)
    A zdrowie najważniejsze, wiem coś o tym bo przez miesiąc męczyłam się z chorobą. Gdy jest się zdrowym to nawet taka "nuda" daje radość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jaką radość mi sprawiłaś dostrzegając uniwersalność tego zestawu:). Zdrowia!

      Usuń
    2. A dziekuje:) zdrowko najwazniejsze:)

      Usuń
  24. super fotki :) piknie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty bardzo przypadły mi do gustu :)))

    OdpowiedzUsuń