czwartek, 12 lutego 2015

tygodniowy przegląd



 Znowu powróciłam do wersji zdjęć z telefonu, postaram się to zmienić, ale w domu naprawdę nie raz nie mam czasu nawet na zrobienie 1 zdjęcia. Dzieciaki anektują mnie od wejścia, a później przebieram się w domowe ciuchy i już nie ma czego fotografować, bo na ogół mój domowy uniform wygląda tak samo- spodnie dresowe w szarym lub czarnym odcieniu i biały/czarny top. Także dziś znowu tygodniowy przegląd w jakości telefonicznej. I choć w takim przypadku od powiększenia ich aż bolą oczy, to i tak nie rezygnuję z tej nowej formy tygodniowych przeglądów- zawsze to jednak widać ciut więcej niż na zbiorczym zdjęciu.





Poniedziałek- niby elegancko, ale zdecydowanie nieformalnie.
koszula- reserved
sweter- sh (benetton 100% kaszmiru!)
marynarka- sh
spodnie- zara
buty- humanic
                                                                                                                                                               




         






Wtorek
i zdecydowanie najsłabszy zestaw tego tygodnia, w każdym razie najnudniejszy.

sweter/golf- bonprix
spodnie- zara
buty- humanic



























Środa 
i kobaltowy akcent.
Bardzo dobrze się czuję w tym kolorze, dodaje mi energii:).
marynarka- reserved
golf- sh (znów kaszmir- lubiiiię:))
spodnie- zara
kozaki- humanic





























Czwartek-
baza ta sama, co w środę, tylko marynarka inna.
marynarka- hurtownia awanti
golf- sh
spodnie- zara
kozaki- humanic




























Piątek-
najbardziej "casual". 
Sweter zauroczył mnie pięknym kolorem i imponującym golfem.
sweter- sh (h&m)
spodnie- lidl
buty- humanic























Mam swojego ulubieńca, ale na razie się nie zdradzę:), czekam na Wasze typy:)!

31 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się zestaw ze środy i czwartku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wśród tych dwóch jest właśnie mój tego tygodniowy ulubieniec:).

      Usuń
  2. Czwartek
    Bardzo fajne te wdzianko.

    Jedno zdjcie dziennie to i tak wiecej niz ja moge zrobic ;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to właśnie ten dzień- właśnie czwartek to mój ulubiony zestaw z tego tygodnia.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podzielacie moje zdanie:).

      Usuń
  4. A mnie najbardziej podobają się 3 zestawy od końca, chyba są to Twoje kolory, bo bardzo ładnie w nich wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidio:)
      Lubię takie intensywne barwy.

      Usuń
  5. Mój typ to środa i czwartek, fajne marynarki w rewelacyjnych kolorach, no i podobają mi się czarne golfy. Mają w sobie coś klasycznego i skromnego. Poszukuję podobnego. Mimo, że mi się takie podobają, nie mam w tej chwili ani jednego:-). Jestem ciekawa Twojego ulubieńca:-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz szukam kolejnego, ale cieńszego, kaszmir jednak porządnie grzeje:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Środa i piątek. Kobalt jest pięknym kolorem. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne zestawy, podoba mi się aż kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1,3,5 z naciskiem na 5 - świetnie CI w takim kolorze, zazdroszczę tego swetra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A byłam bardzo niezdecydowana, ale cena (14zł) przesądziła:).

      Usuń
  9. zestaw 3 i 4 zdecydowanie najbardziej mi się podobają. Fajny pomysł na tę samą bazę i zmianę tylko elementów kreacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami właśnie jeden element potrafi całkowicie odmienić strój:).

      Usuń
  10. Z kobaltową marynarką świetnie! Do twarzy Ci jak poprzednio w czerwonej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie od razu golf rzucił się w oczy, piękny! a najbardziej z kobaltową marynarką.... bardzo lubię czarną bazę i kleks koloru....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak lubię- daje duże pole manewru:).

      Usuń
  12. Zestaw z golfem wcale nie jest najsłabszy- czasem wystarczy niewiele, ale jest ok- prosto, ale z wyczuciem :-) Kobalt jest Ewo zdecydowanie dla Ciebie- cudnie wyglądasz! Tak samo zresztą jak w bordo, czerni, różu... No i chudzinka się taka robisz... :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu! Do chudzinki to mi jeszcze baaardzo daleko, ale cieszę się, że widać jakiś efekt.

      Usuń
  13. Świetna ta bordowa ramoneska :) I zestaw z koszulą w kratę....
    Jak zdrówko Twoje i dzieci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś, już dużo lepiej, ale jeszcze nie są w pełni zdrowe. Miśka nadal zakatarzona, a Wojtek kaszlący. Oby do wiosny!

      Usuń
  14. Zestaw z piątku, dla mnie naj!...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń