sobota, 17 stycznia 2015

W końcu!

Aż ma się ochotę napisać: w końcu sensowny wpis! Ostatnio albo pokazywałam Wam typowe migawki albo raczyłam wątpliwymi jakościowo "tygodniowymi przeglądami". W końcu więc jakaś odskocznia i typowo stylizacyjny wpis. 
Staram się w stroju zachowywać umiar, choć może to raczej kwestia braku odwagi do wybierania bardziej ekstrawaganckich rozwiązań. Jednak chcę wierzyć, że to mój świadomy i uzasadniony wybór. Jeżeli więc w zestawieniu pojawia się tak mocny akcent jak kobaltowe spodnie, resztę pozostawiam, szczególnie pod kolorystycznym względem, stonowaną. Stąd dominująca w tym połączeniu czerń. Myślę jednak, że kraciasta chusta stanowi wystarczający kontrapunkt do dolnej części zestawu.

zdjęcia: Moda i takie tam







 







 A tak prezentowało się to połączenie bez kurtki (i choć osobiście uważam, że zdjęcia zimą bez okrycia wierzchniego to jakiś absurd, to uwierzcie mi - wcale nie było mi jakoś wybitnie zimno). Zestaw typowo "do pracy", bo zdjęcia robione w krótkiej przerwie na lunch.


A żeby dopełnić obrazu mojej dzisiejszej soboty to owy lunch jadłam w przemiłym towarzystwie:)- Pauliny


spodnie- mohito
bluzka- "chińczyk"
żakiet- nn (all)
biżuteria- prezent od męża
torba- zara
chusta- prezent (reserved)
kurtka- sh (veromoda)
buty- humanic

47 komentarzy:

  1. Ewciu wyglądasz super !!!
    Zestaw świetny,spodnie też mi się podobają no i TY taka promienna !
    Od razu widac moc i energię :)))
    Pozdrawiam WAS obie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dziękuję! I cieszę się, że Cię znów "widzę". Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  2. Świetne spodnie, fajnie wyglądają w zestawieniu z żakietem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lidio:). Spodnie ze względu na kolor, ale i fakturę stanowią ciężki orzech do zgryzienia:), nic poza bielą i czernią nie przychodzi mi do głowy.

      Usuń
  3. Szybka jesteś, ja dopiero jutro wrzucam zdjęcia :) Bardzo mi było się spotkać Ewciu i znów mam niedosyt, że za krótko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko mi też było bardzo miło, a już standardem jest, że czuję niedosyt po tych naszych spotkaniach:).
      A co do posta, to byłam bardzo "spragniona" jakiejś normalnej sesji, ostatni typowo stylizacyjny post był w okolicach 20 grudnia!

      Usuń
  4. Z przyjemnością obserwuję ! Świetne stylizacje i piękna uroda!

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angeliko dziękuję:). Zajrzę na pewno!

      Usuń
  5. Ewa, bardzo fajne spodnie i żakiet :) Chyba musicie częściej spotykać się z Pauliną na zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu. A z Pauliną spotykałabym się chętnie choć raz na tydzień, niekoniecznie tylko na zdjęcia. Niestety nadmiar obowiązków nam na to nie pozwala.

      Usuń
  6. chusta chustą - choć świetna jest!
    ale spodnie - one tu dużo dobrego robią, bo świetnie kontrastują z całością i wzrok przyciągają!

    i torebka, Ewo - torebka jeszcze mi się bardzo podoba!
    (przyznam nieskromnie, że wielce Ci jej zazdroszczę ;P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie da się ukryć, że to spodnie "robią" ten zestaw:). A torebka to wyprzedażowy łup sprzed chyba 2 lat a lubię ją niezmiennie:).

      Usuń
  7. Kochana, jak Ty w środku stycznia nie zmarzłaś w tej jasnej narzutce ???!!! ja właśnie chora w łóżku leżę i podziwiam Twoją odwagę...ale czego się nie robi dla dobrych zdjęć, super odmiana po tych tygodniowych przeglądach. pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko musisz mi uwierzyć na słowo, bo akurat zdrowy rozsądek to dość istotna z moich cech. I osobiście z politowaniem oglądam zdjęcia rozlegniżowanych dziewczyn w koronkach na tle śnieżnych zasp.
      A wczoraj było chyba nawet powyżej 10 stopni i ta minuta bez kurtki nie była żadnym problemem:). Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Ale świetnie wyglądasz:)Masz piękne włoski Kochana:)
    pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Natalio. A włosy wymagają podcięcia, ale ciągle nie mam czasu.

      Usuń
  9. Ja tam lubię wszelkie rodzaje Twoich postów, chociaż faktycznie tygodniowe zestawy są mało wyeksponowane.
    Tutaj wszystko super - a spodnie robią całość - świetne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Cieszę się, że i tygodniowe przeglądy zyskały Waszą aprobatę. Gdyby nie one blog ziałby pustkami, a osobiście bardzo je lubię, bo dają mi dość wyraźny obraz własnego stylu:).

      Usuń
  10. te spodnie są boskie kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wypatrzyłam je ja, kupiła moja mama, która w ostateczności podarowała je mi:).

      Usuń
  11. Świetny zestaw, spodnie bardzo ciekawe, miło zjeść w uroczym towarzystwie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu ja z tych co uwielbiają ucztować- mogłabym w miłym towarzystwie siedzieć przy stole godzinami:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Super,zwłaszcza bez kurtki :-) fajne portasy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe spodnie, i ten żakiecik jasny jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. spodnie są świetne! czekać będę na wiosenny post z nimi w roli głównej :)
    poza tym znów masz piękną torebkę !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina mam nadzieję, że do wiosny jednak schudnę na tyle, że będą już zupełnie za duże (już teraz są mocno luźne). Ale zawsze można spróbować zwęzić:).

      Usuń
  15. Świetne połączenie kolorów i bardzo rozumiem Twój punkt widzenia w tym względzie. Spodnie z delikatnym wzorem (tłoczeniem?) bardzo oryginalne, a chusta (:)))) - bardzo trafione dopełnienie :)
    Nie jestem za to przekonana do kozaków - sama ma podobny problem i noszę kozaki do legginsów, lub jeansów skinny, bo moim zdaniem każde inne spodnie z nich wychodzą i się dziwnie marszczą.
    Dlatego mam wrażenie, że jednak lepiej botki do kostki by tu zagrały.
    Całuję i gratuluję sesji.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś. A co do spodni to mi akurat to zupełnie nie przeszkadza, może dzwonów bym nie wciskała, ale każde zwężane, a nawet proste spodnie, dla mnie nadają się do kozaków:).

      Usuń
  16. zazdroszczę spodni, bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Boskie portki :))))
    Oj chciałabym zjeść z Tobą lunch kiedyś :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu mam nadzieję, że się uda i to nie w jakiejś odległej przyszłości. Buziaki!

      Usuń
  18. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Co do ootd też bardzo mi się podoba :) wszystko idealnie do siebie pasuje!:)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne spodnie i dodatki - no i jak zwykle u Ciebie - bardzo dobrej jakości zdjęcia. Miło się tu zagląda, pozdrawiam XL-ka

    OdpowiedzUsuń
  20. Kobaltowe spodnie nadały soczystości całemu zestawowi :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kobaltowe spodnie bardzo bardzo:) A dzięki chuście cały zestaw wygląda bardzo milutko:)

    OdpowiedzUsuń