czwartek, 15 stycznia 2015

Tygodniowy przegląd

Kolejny tygodniowy przegląd, w którym nowości wyprzedażowe mieszają się ze starociami, czyli kontynuacją akcji denko.

Poniedziałek to nowy rudy golf, kupiony w cubusie za jedyne 20 zł. Mam też na sobie wyprzedażowe spodnie z Zary, są to czarne spodnie na kant, więc ciężko dostrzec, że to jakaś nowość w szafie. Jednak potrzebowałam takich i nawet cena (100) mnie nie odstraszyła. Z nowości jeszcze kraciasta chusta- prezent od mamy, z reserved. Uwielbiam ją, choć obłazi niemiłosiernie. Do tego żakiet z wstawkami z ekoskóry i skórzane oficerki.
Wtorek to próba dania nowego życia starej koszuli. Przymierzam się do jej wyrzucenia już 2 lata, ale ciągle w ostatniej chwili wyciągam ją z worka pck. Chyba jedna najwyższa pora się jej pozbyć. Spodnie i buty dokładnie te same co w poniedziałek.
Środa- ugrzeczniona Ewa, czyli biała koszula i pulower w serek, obie rzeczy dawno nienoszone, szczególnie koszula, którą ostatni raz miałam na sobie w ciąży z Wojtkiem. Jest wbrawdzie dość obcisła, ale też bardzo elastyczna, także zostaje. Do tego czarne jeansy (stradivarius) i oficerki.
Czwartek- ta sama koszula, tym razem w pełnej okazałości, a do tego ciuchowy sweter z domieszką (30%) kaszmiru. 
Piątek to nowy żakiet ze Stradivariusa. Ma świetny, luźny krój, od razu się polubiliśmy. Do tego czarna reszta: prosta bluzka, rurki, oficerki.
Sobota to przede wszystkim wyciągnięty z czeluści szafy, długi, ciepły sweter typu "waterfall".

37 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mówisz:)? Ja się czułam troszkę szkolnie w tym połączeniu, co nie znaczy, że źle:).

      Usuń
  2. Dla mnie Ewuś też czwartek najlepszy. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o mnie zaskoczyłyście, nie sądziłam, że akurat ten zestaw przyciągnie Waszą uwagę.

      Usuń
  3. Ja to lubię długi sweter wyciągnięty z szafy:) Fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe...mnie też "sobota" przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie piątek :)
    I ta piękna marynarka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po marynarę pojechałam szarą (upatrzyłam ten fason na stronie), ale okazało się, że szara przez materiał sprawia wrażenie jak po starszym bracie, w rudym nie było już tego efektu.

      Usuń
  6. Czwartek i piątek :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście obstawiałam pn i pt:), ale chyba przekonałyście mnie na dobre do czwartkowego połączenia.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć Paulinko, że zdjęcia są masakryczne, ale tylko na takie mam teraz czas.
      Ich jakość jeszcze w stosunku do "przeglądów" sprzed miesiąca jest jeszcze gorsza, bo popsuło się światło.

      Usuń
  8. Najbardziej czwartek, jest super...pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  9. słabo widać, ale nie wyrzucaj tej wtorkowej koszuli, bo wydaje się fajowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko ja Cię zastrzelę! Już decyzja była podjęta, a Ty mi tu mieszasz w głowie:).

      Usuń
    2. ojoj, sorrki :) ale mnie najbardziej urzekł ten właśnie zestaw :)

      Usuń
  10. Przyzwoicie ale bez szaleństw ... Chyba taki to czas ... Tez tak mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tak najbardziej teraz lubię i chyba mi tak zostanie:), choć kto wie, może wiosna viośnie przyniesie jakieś świeże spojrzenie.

      Usuń
  11. Drugi i ostatni zestaw, najładniejszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi mieszacie dziewczyny w głowie, w takim razie koszula jeszcze zostaje:).

      Usuń
  12. Sobota!!!! Zamaszyście i w ogóle mam fazę na takie długości, choć u mnie raptem kamizelka w tej formie :)
    Koszula na dwójce też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie bardzo lubię takie "zamaszyste" swetry, ale ciężko dobrać do nich kurtkę.
      A koszula z 2 w takim razie zostaje, dam jej jeszcze szansę:).

      Usuń
  13. O właśnie, mam taką podobną chustę-szalik w kratę (jak na pierwszym zdjęciu) i bardzo ją lubię :) osobiście najbardziej podoba mi się jednak numer cztery : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusty, szale i kominy ogólnie bardzo lubię, a tą noszę teraz na okrągło:).

      Usuń
  14. Ty już tu piąty rok, a ja dopiero zaczynam :) czytam Twoje komentarze i nawet mam swój ulubiony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Nawet nie wiem, kiedy to minęło, ale faktycznie to już 5 rok leci:).

      Usuń
  15. moją największą uwagę zwróciła marynarka z stradivariusa, cudo! Bardzo ładnie ci w takich stonowanych kolorkach. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń