czwartek, 4 grudnia 2014

tygodniowy przegląd

Witam Was kolejnym tygodniowym przeglądem. Akcentem kolorystycznym tego tygodnia było bordo. Tak jakoś ostatnio mi wychodzi, że jak sobie na jakiś tydzień ubzduram kolor, to staram się trzymać tę tonację przez kilka dni. 
Ja wiem, że te zestawy są bardzo zachowawcze, ale na co dzień to właśnie tak lubię się ubierać. Zresztą moje weekendowe zestawy też specjalnie awangardowe nie są:). 
Wtorek wyjątkowo w tym tygodniu w wersji domowej, stąd bluza:). natomiast pozostałe dni tradycyjnie ze zdjęciami z pracy.



pn: żakiet- hurtownia awanti, tshirt- bershka, spodnie-nn
wt: bluza- ebutik, top, jeansy-nn
śr: żakiet- hurtownia awanti, spodnie-nn, sweter w paski- sh
czw: żakiet-new yorker, spodnie- stradivarius, bluzka- mohito
pt:  żakiet-new yorker, spodnie- stradivarius, top-sh, komin-nn

a na koniec jeszcze prywatny akcent:)
zbliżają się święta, polecam więc prezenty i akcenty personalizowane, ja postawiłam na kartki (to już praktycznie tradycja) oraz kalendarz z moimi dzieciakami jako prezent dla bliskich. Osobiście polecam:).


I jeszcze dekoracyjny akcent- kicz jakich mało, ale najważniejsze, że wykonane z synkiem- takie ozdoby dają najwięcej satysfakcji!


28 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rzeczy takie są super.Pozdrawiam serdecznie życząc miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziaste bałwany :) Czekam do niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bordo to u mnie kolejny przykład powiedzenia "wyrzekanego chleba je się najwięcej", bo wielokrotnie zaklinałam się, że nie założę nic w tym kolorze, a jednak... i buty mam, i spodnie, i żakiet... Nie w wersji total look, ale z beżem, granatem, szarym - cudnie.Twarzowy i "bezpieczny", taki kolor z klasą. Najbardziej wpadły mi w oko dwa ostatnie zestawy, bardzo zgrabnie i ze smaczkiem! Pozdrawiam cieplutko :-)
    PS. Cudne masz te Dzieciaki - Słodziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bordo to dla mnie idealny kolor na zimę:), właściwie nie pamiętam kiedy nosiłam go latem lub wiosną.

      Usuń
  4. Super - jak dla mnie rządzi 1 i 2 :)
    Lubię personalizowane kalendarze i kartki, widać w nich własny wkład i staranie :)
    A Bałwanki MEGA , wcale nie kiczowate, nie obrażaj Syna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga jego wykonanie jest super:), ale same bałwanki...no cóż nie jest do dekoracja z katalogu:).

      Usuń
  5. Świetne zestawy. Bardzo mi się podobają te spodnie i marynarka. Lubię bordo :)
    Chciałabym tak chodzić do pracy, ale niestety - ostatnio po 2 swetry na cebulkę noszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tak jak pisałam u Ciebie, u mnie z kolei czasem nawet na te marynarki za gorąco.

      Usuń
  6. Zestawy jak lubię :) Też co roku od kilku lat robimy dziadkom taki kalendarz prezent, kartki ze zdjęciami też robiliśmy. Ale teraz wolimy ręcznie robione, mam starsze dzieci, więc już dają radę :) O i bałwanki mamy te same, zrobiliśmy rok temu i żyją do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei kiedyś robiłam ręcznie robione, zresztą od czasu do czasu nadal jakąś wykonam, ale teraz zależy mi na uwiecznieniu dzieciaków:).
      PS. Pochwal się Waszymi kartkami!

      Usuń
  7. Jak możesz pisać kicz o pracach swojego dziecka , ja zachwycam sie każdym bazgrołem ;);)
    Kalendarze dla dziadków robimy od 5-6 lat :) teraz maja jeszcze większe znaczenie :):)
    Bordo , fajnie Ci w nim , zwłaszcza spodnie mi sie podobają i ostatni zestaw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no Aniu, ja też z tych, co zachwycają się byle kreską moich maluchów. Bardziej chodzi mi o sam produkt, a nie jakże mistrzowskie wykonanie (a jego zakup to już moja sprawka, więc ten kicz to już prędzej odnosił się do mojego gustu).

      Usuń
  8. Uwielbiam spersonalizowane kalendarze. Rok temu dałam taki mojemu chłopakowi - oczywiście z naszymi zdjęciami. Kiedyś na pewno to powtórzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poniedziałek dla mnie najlepszy ;)
    Przypomniałaś mi o kalendarzu z dziewczynkami, zrobię taki dla dziadków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu koniecznie! Twoje dziewczyny są tak piękne, że taki kalendarz będzie ozdobą domu:).

      Usuń
  10. Wtorek bardzo mi się podoba...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) i pozdrawiam również!

      Usuń
  11. bordo idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne zestawy :)
    http://www.rosewholesale.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej jak możesz!! Kicz, chcesz żeby dziecku serduszko pękło z żalu??;)) Podoba mi się bordo, kiedyś nie lubiłam a teraz się przekonuję. Ostatni zestaw z tym szalem jest suuuper!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń