piątek, 12 grudnia 2014

tygodniowy przegląd x2

Tym razem tygodniowy przegląd obejmuje dwa tygodnie- z logicznego punktu widzenia to zdanie jest do kitu, ale wiadomo, że "tygodniowy przegląd" to tylko hasło przewodnie cyklu, także mam nadzieję, że mi tę niespójność wybaczycie. A uzbierało się trochę zaległości, stąd aż 10 zestawów.
I znów jeden tydzień=jeden motyw przewodni. W zestawieniu pierwszym od razu widać, że przez kilka dni lubowałam się w rudościach. Drugi zdominowały eleganckie, garniturowo-koszulowe połączenia.
Ciekawa jestem, które bardziej przypadły Wam do gustu.





tydzień 1
pn- marynarka- bershka, bluzka- sh, spodnie- stradivarius, kozaki-humanic, teczka- batycki
wt- koszula- reserved, spodnie-mango
śr- golf (100% kaszmir!)sh, marynarka- bershka, spodnie- veromoda (sh)
czw- golf-sh, płaszcz- sh, spodnie- veromoda(sh), torba-nn
pt- sweter(znów 100% kaszmiru, mój drugi po golfie kaszmirowy łup)-sh, spodnie- mango, buty-humanic

tydzień 2
pn- marynarka-bon prix, top (100%jedwab:))- sh, spodnie- h&m, buty- ryłko
wt- koszula- biedronka, marynarka- ny (dzięki Aga!), spodnie-veromoda (sh)
śr- top-sh, marynarka- ny, spodnie- h&m, buty- humanic
czw- koszula- biedronka, spodnie- stradivarius, buty-humanic, pasek-nn
pt- koszula- chińczyk, spodnie- stradivarius, buty-humanic

24 komentarze:

  1. Ruda/brązowa marynarka jest super. Ja nie wyglądam dobrze w takich dłuższych.
    I jeszcze ta przedostatnia koszula mi się podoba. Nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarka kupiona lata temu, a noszę ją bardzo często- to jeden z tych elementów garderoby, bez którego ciężko byłoby mi sobie wyobrazić moją szafę.

      Usuń
  2. świetne zestawy, szczególnie drugi tydzien, lubię taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi się przedostatnia biała koszula . klasyka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo się cieszę, że udało mi się ją upolować w zeszłym roku w biedronce:).

      Usuń
  4. Tobie bardzo dobrze w brązach, a mnie przypadły do gustu zestawy w drugim tygodniu.
    A szczególnie z białymi koszulami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja też się najlepiej czułam w tych zestawach z koszulami:), taki trochę męski szyk.

      Usuń
  5. Lubię te Twoje tygodniowe zestawienia i zawsze na nie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tydzień drugi zdecydowanie - ale wiesz dlaczego :) Brąz be :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczyłaś mnie ostatnio tym brązem- bo ja uwielbiam:).

      Usuń
  7. Podobają mi sie zestawy z karmelowa marynarka

    U mnie przepis na goraca czekolade z marshmallows, zapraszam www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie ci w rudosciach wiec nie dziwie sie ze na nie postawilas. No i zestawy z koszula sa super:) fajny taki cykl. Nie zawsze jest czas na posty w plenerze a tak można nadrobic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A rudości, szczególnie jesienią, faktycznie lubię bardzo.

      Usuń
  9. Mimio, że ruda marynarka mi się podoba, to dla mnie koszulowe zestawy są nr. 1

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugi tydzień najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają zestawy z białą koszulą i we wzory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z komentarzy wynika, że te zestawy są najlepsze:).

      Usuń
  12. Zapraszam serdecznie do świątecznego konkursu na naszym portalu SilesiaYoung!
    Pozdrawiamy! :)

    http://silesiayoung.pl/swiateczny-konkurs-2#.VI232cmH9ZC

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 tydzień bardziej przypadł mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń