poniedziałek, 8 grudnia 2014

Szaro i buro

Szaro i buro na dworze, a ja zamiast ożywić się strojem, to wtapiam się w to smutne tło. Ale co ja poradzę, że szarości i odcienie brązowego lubię ponad miarę?
Ten piękny (moim zdaniem oczywiście), wełniany płaszcz to kolejny łup z sh:). Mówiłam Wam, że ostatnio mam szczęście do lumpeksowych zdobyczy.
Ponczo nadaje bardziej nonszalanckiego charakteru temu prostemu zestawowi a i wielka torba trochę w stylu hobo przełamuje klasyczne zestawienie.








zdjęcia- Paulina :)

płaszcz- sh
spodnie- amisu
ponczo- kappahl
buty- ryłko
torba- nn

65 komentarzy:

  1. Piękne kolory - karmel, toffi, cappuccino ... Uwielbiam, a Tobie jest w tych barwach przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Lubię te kolory niezmiernie, ale wczoraj stwierdziłam, że np beż nie do końca mi służy. Muszę nosić mocniejsze barwy.

      Usuń
  2. super dobrałaś kolorki :-) pasują do Ciebie bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jakby wczoraj ten zestaw widziałam :D Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. <3 <3
    Pięknie wyglądasz. Jak z katalogu :)
    To mgliste tło nawet pasuje do klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie!
      O aurę się martwiłyśmy przy zdjęciach, a w sumie, tak jak piszesz, wyszło ciekawie:).

      Usuń
  5. Ewcia wyszło nam tło jak w mglistym Londynie :) To poncho jest boskie - pomimo, że brązy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Mamy Londyn:). I jak tu pisać, że w Częstochowie się nic nie dzieje:).
      Dzięki za wczoraj! Buziaki!

      Usuń
  6. Piękny płaszcz, poncho również i torba - no nie mam się do czego przyczepić ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nijakiej szaro-burości tutaj nie uświadczy)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:). Cieszę się, że choć kolory o tym świadczą, to jednak nie jest znowu tak nijako:).

      Usuń
  8. Że też takie ładne zdjęcia wyszły Ci przy takiej pogodzie, jaką nas natura ostatnio raczy.
    Brązy, beże - tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina, autorka zdjęć, ma świetne oko i super aparat, więc to jej zawdzięczam to, że zdjęcia, mimo aury, są całkiem, całkiem:).

      Usuń
  9. płaszcz w połączeniu z tym szalem wygląDAJĄ super

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :_)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ostatnio Kocham takie kolory, zaraz po czarnym :)) pięknie wyglądasz Kochana :) stylowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :). Ewelinko przyjeżdżacie na Święta?

      Usuń
  11. Ale CUDO...kradnę,kradnę...!!
    I ja tu jakoś nie widzę żebyś się wtapiała :)...wręcz przeciwnie..przyciągasz wzrok bardzo kobiecym zestawem Ewciu..pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, cieszę się, że to połączenie wygląda dobrze nie tylko w mojej głowie:).

      Usuń
  12. Świetny zestaw a szal jest cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewciu, wyglądasz zjawiskowo, a nie szaro i buro, ZJAWISKOWO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, bardzo, ale to bardzo mi miło:).

      Usuń
  14. aaaale mi się ta konsekwencja kolorów (na szalu brązy i na płaszczu brązy! - i to tak idealnie dobrane odcienie!) podoba :)
    bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lilly, szarości dobrane do zestawu (torba i buty) też mają taki złamany kolor, a nie chłodny, by jednak pasowały do tych brązów:).

      Usuń
  15. Piękny płaszcz i szal :) Moim zdaniem w cale nie wyglądasz szaro i ponuro, ale bardzo stylowo a kolory, które załozyłaś są też moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu, cieszę się, że Ci się podoba.

      Usuń
  16. Ja tez tak mam ,ze brazy ,beze i karmele i wszelkie szarosci uwielbiam i jesienia chetnie po nie siegam.
    Taka moja natura, ze zespolona z przyrodą potrzebuję wyciszenia. Kolory wrocą wiosną ,latem....teraz te szaro- bure barwy rządzą niepodzielnie.
    A Twoje wydanie zawsze mnie uwodzi ,bo tez jest takie moje troszeczkę.
    Mimo ,ze nie mam takiego plaszcza, i na zarzucanie na takowy poncha bym nie wpadla to .....odnalazlabym i ja sie w tej twojej stylistyce. Coz duzo pisac, pieknie jest !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu zdecydowanie coś w tym jest- w tym dobieraniu kolorów pod porę roku, z tym, że ja te brązy to chyba jednak niezależnie od aury lubię:).
      I dziękuję Ci za miłe słowa. Z tym podobieństwem stylistyki- ja też je dostrzegam, wiesz może to to, że nie gonimy za trendami, nosimy to, co naprawdę lubimy i dostosowujemy strój do naszych potrzeb- potrzeb zaganianych matek:).

      Usuń
  17. WSPANIAŁE KOLORY JESIENI ♥
    wspaniale:*
    pozdrawiam, Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się Twój look.
    Lubie takie połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko pięknie się komponuje - Ewa, ciuchy, tło... Wbrew pozorom takie mgliste kolory są idealnym podkładem dla Twojej bezsprzecznej i wyraźnej (moim zdaniem) urody :-) Ponczo rewelacyjne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu wielkie dzięki! Potrafisz mnie nieźle dowartościować:). Pozdrawiam!

      Usuń
  20. rewelacyjnie wyglądasz!
    pozdr i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  21. No faktycznie klimat ten sam, co u mnie. Ale Ty masz chociaż WEŁNIANY PŁASZCZ Z SH! Tosz to zdobycz najlepsza, jaka może być. I to za szmateksowe grosze pewnie kupiony :-) Rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny zestaw:):):) Piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  23. płaszcz i szal skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ewa, slicznie wyglądasz w brązach!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz superowo. Brązy Cię lubią :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko. A ja lubię brązy, cieszę się, że z wzajemnością.

      Usuń
  26. Fantastyczny ten płaszcz! Naprawdę dobry łup! I ten szal jest po prostu genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) za 1zł to naprawdę jeden z moich szczęśliwszych zakupów:).

      Usuń
  27. Ślicznie wyglądasz w tym płaszczu Kochana :) piękne zdjęcia :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szare kolory też są super. A już szczególnie na tobie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknnie kochana, po prosu pięknie!W ogóle widzę że twoje stylizacje są coraz lepsze( jak ty to robisz?) a blog si tak rozwinął!Aż miło patrzeć.Tak powinny ubierać się kobiety:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuję! Nawet nie wiesz jak mi miło:).

      Usuń
  30. Pasują Tobie takie kolory i to bardzo!!! Niesamowicie podoba mi się poncho, nadało całości charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna jest ta szara torebka :) pozdrawiam:)
    www.oojeeej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ewuś pięknie Ci w tych brązach, karmelach... Uwielbiam Twój uśmiech. 4 zdjęcie - boskie!!!

    OdpowiedzUsuń