niedziela, 21 grudnia 2014

pluszak

Mam w tym roku szczęście do wyszukiwania okryć wierzchnich w sh. Trochę żałuję, że kupiłam ich już tak dużo, bo nie miałam pretekstu, by nabyć piękny szlafrokowy płaszcz w mohito, a wyprzedaż kusiła, oj kusiła.
Ale obeszłam się smakiem, i może i dobrze, bo suma jaką wydałam na wszystkie ciuchowe płaszczyki, kurtki i futerka to i tak ułamek ceny nowego płaszcza, nawet w przypadku przecenionej kwoty.
Dzisiejszy pluszak to oczywiście również lumpeksowy łup. Trochę nie w moim stylu i podchodziłam do tego zakupu jak pies do jeża. Ostatecznie obniżka o 50%, która sprawiła, że futerko było w cenie dobrej pizzy, skłoniła mnie do kupna. I nie żałuję, bo ma swój urok. I ten kaptur! Uwielbiam.
Z nowości prosty, szary golf- prezent od mojej mamy:).
Do tego białe spodnie- a co łammy stereotypy i nośmy biel również zimą.



















futro- sh
sweter- bon prix (prezent)
spodnie- ebutik
buty- zara
torba- cubus
bielizna- nipplex

55 komentarzy:

  1. Zastanawiałaś się nad tym puszakiem ? Żartujesz ! Ja brałabym w mig - bez mierzenia ! Cudowny jest, a ten opadający kaptur wygląda przemilusio :) Piękny zestaw i fajne paznokcie (dojrzałam! ) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam do niego dwa podejścia:) i w sumie dobrze, bo dzięki temu kupiłam za pół ceny.
      A na paznokciach mam naklejki- o dziwo bardzo trwałe, trzymają się do dziś:).

      Usuń
  2. Boski futrzak, dobrze, że kupiłaś! Te botki idealnie pasują do białych spodni, rzeczywiście też u CIebie taki look dołem jak u mnie. Ewcia, jak mówią - wielkie umysły myślą podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) i niech tak będzie.
      A futrzaka już nie żałuję:).

      Usuń
  3. Zazdroszczę, u mnie same rozmiary XXXL, albo ceny +90zł..
    Bardzo dobrze się prezentujesz w tym futrzaku i ten kaptur, naprawdę dodaje mu uroku.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest jeden z niewielu plusów noszenia plus size:), bo i ten futrzak to XXL (44).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ja zawsze łamię stereotypy. Lecz białe spodnie zimą do nich już nie należą. To od dawna uznany trend.
    Futerko wygląda jak srebrne. Albo przyprószone śniegiem. Ślicznie:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam ciągle wrażenie, że jednak ludzie dziwnie na białe gacie patrzą, ale może mi się zdaje:).

      Usuń
  5. te buty są stworzone do białych spodni !

    OdpowiedzUsuń
  6. I dobrze, że kupiłaś, bo świetnie się w nim prezentujesz!
    Byłam dziś w Mohito i nic mnie nie przyciągnęło, a nawet jeśli, to właśnie ceny nie zachwycały.
    Śniegu brak, więc biel w ubraniu wskazana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi parę rzeczy naprawdę wpadło w oko, ale mam już chyba lumpeksowe zboczenie odnośnie cen- wszystko wydaje mi się za drogie, szczególnie jeśli jakość nie powala.

      Usuń
  7. genialne futerko!! prześlicznie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, ale za to w moim stylu całkowicie ten "pluszak" jest!
    cudowna rzecz!
    nosiłabym ^^
    więc - zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilly to jak dojrzę kiedyś taki w małym rozmiarze to dam znać:), bo swojego po pierwsze nie oddam, po drugie, utopiłabyś się w nim:).
      Buziaki!

      Usuń
  9. Futerko super, niestety białe spodnie podkreśliły te partę kg, o których ostatnio pisałaś. Faktycznie dieta nie zaszkodzi. Ile masz wzrostu?
    pozdrawiam Alinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz rację, choć akurat nogi mam najszczuplejsze, więc jeśli to one przyciągnęły Twoją uwagę, to tylko się cieszyć.
      A mam trochę ponad 170 cm wzrostu.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Bardzo ladne futerko ,a cały jego urok właśnie w kapturze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda- bez kaptura nie miałby takiego uroku:).

      Usuń
  11. Zestaw jak najbardziej na tak!!!! Uroda Ewy bezdyskusyjna, a jak cudnie pozuje - zdjęcia wyglądają jak z profesjonalnego magazynu - ukłon zarówno dla modelki, jak i fotografa :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu wielkie dzięki! A mąż się ucieszy, że go ktoś jako fotografa docenił:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Dość oszczędne te komentarze, a przecież wyglądasz fenomenalnie!!!! Zgadzam się z Olą73, że Ty powalasz urodą, którą świetnie uchwycił fotograf!. W kapturze wyglądasz jak królowa Śniegu (nota bene, jaki cudny kolor mają Twoje włosy widać właśnie w kontraście do gołębich szarości).
    Zachwycam się baaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga dziękuję Ci bardzo, takie słowa zdecydowanie wpływają na poprawę mojego humoru- taka próżna bestia ze mnie:).
      DZIĘKI!

      Usuń
  13. Cudowne to futerko :) Świetnie w nim wyglądasz a do tego te białe spodnie... Naprawdę mi się podoba :) Chyba musisz mnie kiedyś zabrać na zakupy w sh bo ja nie potrafię niczego znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu to musimy się kiedyś umówić na buszowanie po sh:). Dzięki!

      Usuń
  14. Mam nadzieje, ze futerko sztuczne :) wyglada ladnie i fajnie, ze udalo Ci sie taki znaezc w sh :) oszczednie i z klasa ;) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może dobrze, że nie kupiłaś tego szlafrokowego płaszcza. Z nimi trzeba uważać. By nie wyglądały jak prawdziwy szlafrok :)
    A futerko fajne. Tak zimowo wyglądasz, świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba ten szlafrokowy trend:).
      I dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  16. zakochałam się w tym looku! serio!!! obłed :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Boskie to futerko - uwielbiam <3 Plus śliczne zdjęcia :) pozdrawiam serdecznie i życzę wesołych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dziękuję i również życzę Wesołych Świąt1

      Usuń
  18. Boski jest ten futrzak! Długo szukam takiego z kapturem i niestety nie mogę znaleźc, a do sh jakoś nie mam szczęścia. Zazdraszczam strasznie! Wesołych świąt da ciebie i całej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Co do sh to jak mam z kolei ostatnio wielkie szczęście:)

      Usuń
  19. No, no!!! Pięknie, wyglądasz super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna srebrzystobiała Pani Zima... Cudne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewa,
    jakby co futrzaka odkupię!!! Piękny jest i niestety:), ale Ty pięknie w nim wyglądasz ( jak zwykle zresztą ).
    aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aśka!
      Jak coś to dam znać:).

      Usuń
  22. Ale super wyglądasz w tych jasnych kolorach, tak świeżo i dziewczęco. Białe spodnie są szalenie niepraktyczne (przynajmniej jak ja ubiorę to zaraz są do prania :P) ale bez nich ten zestaw byłby o wiele gorszy. Pluszak super, miło się pewnie schować w takim puszystym kapturku :)

    OdpowiedzUsuń