sobota, 15 listopada 2014

tygodniowy przegląd

Prezentowany tydzień jest niepełny, ale tyle zdjęć udało mi się skompletować przez ostatnie 2 tygodnie, z których 10 dni spędziłam w szpitalu. Od wczoraj jesteśmy w domu. Jeszcze nie w pełni sił i zdrowia, ale jednak: HOME, SWEET HOME:).
A przegląd pod znakiem granatu i musztardy.


sweter: granat-cubus, musztarda- h&m (sh); bluzki: granatowa- new yorker, paski- h&m (sh), spodnie: granatowe: h&m, musztarda- reporter; komin: reserved; marynarka: pepco

36 komentarzy:

  1. Kurczę, co się Wojtkowi przyplątało? Zapalenie płuc?
    Ja byłam z Jasiem w szpitalu 7 dni i szczerze powiedziawszy myślałam, że oszaleję (z miliona powodów!)

    A w kwestii setów to stawiam na 2, bo kolor spodni i komina zasmakował mi niezmiernie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga to jakiś wirus: zaczęło się pokarmówką, skończyło na zapaleniu płuc. Także jakieś paskudstwo.

      Usuń
  2. Zdecydowanie 3 i 4! Cieszę się, że wreszcie w domu!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko i ja się cieszę:). Buziaki!

      Usuń
  3. Och cudnie, że już jesteście. Oby zdrowie szybko do Was wróciło...
    Mnie czwóreczka bardzo przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że w tym roku to jednak co chwila będzie mi Wojtek przywlekał coś z przedszkola i o pełnym zdrowiu pogadamy na wiosnę. Ale najważniejsze, że już w domu:).

      Usuń
  4. Dużo zdrowia Ci życzę, mam nadzieję, że już wszystko ok...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko. Tak, teraz już dużo lepiej.

      Usuń
  5. trzymam kciuki, żeby wszystko było dobrze, Ewo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już wychodzimy na prostą:), dziękuję!

      Usuń
  6. lubię proste kombinacje;)

    pozdrawiam kochana;*
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie zestawienia są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te ostatni jaki elegancki :) fajnie ;) trzymam kciuki za to, aby wszystko się dobrze ułożyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko idzie ku lepszemu:). Dzięki!

      Usuń
  9. widzę, ten tydzień był pod znakiem spodni i miłych, bardzo przyjemnych sweterków :) Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś do pracy na ogół chodzę w spodniach:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Sweter musztardowy super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękny i ciepły, ale strasznie obłazi. Nie wiem, jak temu zaradzić.

      Usuń
  11. Podoba mi się ten z marynarską bluzeczką :-)
    Życzę zdrowia w pełni:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje tygodniowe przeglądy są zawsze wewnętrznie spojne, i zawsze w spodniach . Podoba mi sie wprowadzenie koloru :)
    Te bardziej luzno - stylizacyjne propozycje są bardziej urozmaicone, kobiece i wiecej w nich indywidualnosci ,niż w tej sprawszonej klasyce.
    Bo kazda kobieta ma 100 twarzy. ?!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jest dokładnie tak, jak piszesz. W tygodniu, kiedy jestem w pracy, rzadko pozwalam sobie na ekstrawagancję, stawiam na klasyczne, proste zestawy, zresztą również z wygody- nie muszę codzienni kombinować, co założyć. Za to w weekendy, kiedy mam więcej czasu i swobody, zaczynam się bawić strojem.

      Usuń
  13. świetny pomysł taki tygodniowy przegląd. Musztardowe odcienie wyjątkowo ci służą. Lubię twój kobiecy, elegancki szyk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super wyglądasz :)

    zapraszam Cię - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio bardzo polubiłam granat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Granat uwielbiam, a do tego ta musztarda, super;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewuś: nr 3 i 4 kupuję w całości. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Musztardowy sweter wymiata kochana!

    pozdrawiam kochana,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie :) widzę że podobnie jak ja Idziesz kolorami przez tydzień :))))
    Ewcia czy mogę od Ciebie zgapić e tygodniowe zestawienia! Uważam że to świetna sprawa :)
    Buziaki i zdróweczka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka będzie mi bardzo miło, jeśli podchwycisz mój pomysł:).
      Te zestawienia to fajna sprawa też dla tworzącego, można się przyjrzeć własnemu stylowi.

      Usuń
  20. Zdrowia dla małego w takim razie :* Fajna sprawa taki przegląd stylizacji. Nawet dla siebie samej. Można się "przyłapać" na tym, które rzeczy nosimy najczęściej i w czym wyglądamy najlepiej ;-) A Twoje zestawy świetnie pokazują, że można codziennie chodzić w portkach i prostej bluzce, a całą robotę wykonują dodatki - czy to w postaci akcentu kolorystycznego, czy szalika, czy jeszcze innego detalu. Super ;-)

    OdpowiedzUsuń