poniedziałek, 24 listopada 2014

szafiarskie "denko"

Dziś starałam się zestawić elegancką małą czarną, by nabrała codziennego charakteru. A to wszystko w ramach mojej własnej akcji "denko". Na blogach kosmetycznych akcja denko to już niemal codzienność, postanowiłam przenieść ją na grunt szafiarski. A wszystko, by odświeżyć swoją garderobę, przejrzeć zakamarki szafy, wyciągnąć dawno nienoszone i zapomniane ciuchy. I tak po raz któryś sięgam po starocie, aby przekonać się do ponownego ich noszenia lub zdecydować, że najbliższa pora się pożegnać. Nie chcę mieć już w szafie ubrań, w których nie chodzę, denerwują mnie ciuchy na specjalną okazję, które przez 364 dni w roku smętnie wiszą na wieszaku. W ramach postanowienia "denko" staram się sięgać po ubrania, które do tej pory, z różnych przyczyn, poszły w odstawkę.
Pokazywałam się Wam już w sukience w groszki, którą mam od lat, a dziś przyszła pora na małą czarną, którą do tej pory nosiłam od okazji do okazji. 
A i to ten trencz, którym chwaliłam się w ostatnim poście, dziś widać go wyraźniej:)- przypominam kupiony za 1zł!











sukienka- nn
trencz- sh
buty- nn
torba- mogato
komin- reserved

63 komentarze:

  1. Płaszcz piękny i za grosze ☺świetnie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewo, takie przemeblowania ubraniowe są bardzo inspirujące. Pół soboty spędziłam na "remanencie" w szafie i odkryłam wiele ciekawych rzeczy. Ślicznie wyglądasz w sukience i trenczu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu właśnie takie remanenty bardzo lubię:).
      I dziękuję!

      Usuń
  3. Super zestaw. Genialna torba, mega pojemna:) Śliczny płaszcz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I tak, torba jest baaardzo pojemna.

      Usuń
  4. Ale całość mega pozytywna (choć czarna :)), zwłaszcza płaszcz za zeta i musztardowy komin.
    A na dokładkę do tego piękna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być "Ale mega pozytywna całość", jendak- jak to bywa - myśl szybsza niż palce na klawiaturze :))

      Usuń
    2. Dzięki Aga:), czerń jednak sprawdza się w wielu sytuacjach:),

      Usuń
  5. pierwsza rzecz - patrzę na te zdjęcia, patrzę i myślę: "Czy to też "moja" Torba - Borba od MOMO?!". A tu zonk - wcale nie od MOMO, ktoś jeszcze takie robi ;P świetnie, bardzo świetnie, dodaję sklep do zakładek, mam nadzieję, że się nie obrazisz jeśli sobie taką samą sprawię ;P takich wielkich toreb, to mi nigdy w szafie nie jest mało ;P

    druga kwestia - Twój szafiarski pomysł "denka" to coś, co też chyba podkradnę i u siebie uskuteczniać zacznę (oczywiście wspomnę o Tobie, jako o pomysłodawczyni ;P masz to jak w banku, Ewo!) ;P bo w mojej szafie naprawdę wiele skarbów na odkurzenie czeka ;P

    trzecia - ten płaszcz jest wart zdecydowanie więcej złotówek niż ta jedna jedyna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilly będzie mi szalenie miło, jeśli wykorzystasz mój pomysł:).
      A zakup torby naprawdę wart rozważenia, bo tak pojemnego torbiszcza jeszcze nie miałam:).

      Usuń
  6. Jak słyszę/czytam denko, to od razu mi się vlogi kosmetyczne kojarzą, których się naoglądałam od lata trochę(dla rozrywki) :D
    Ja opróżniłam szafę z takich ciuchów, które wisiały nieużyutkowane przez dwa, trzy lata. Takich "na okazję" już nie kupuję, bo okazji nie ma, a jak będą, to się coś wymyśli z tego co jest :D
    Trencz jest całkiem całkiem badzo fajny :) chociaż chyba byłby jeszcze bardziej git, gdyby był do kostek(bardzo kiedyś lubiłam maxi płaszcze, czarne). :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie już dawno temu denka zagościły na kosmetycznych blogach, z tym, że na początku miały one trochę inne zadnie niż obecnie- chodziło o zużycie tego, co zalega w kosmetyczce, teraz to po prostu pokazywanie tego, co się w danym miesiącu skończyło.
      Mnie zainspirowało to pierwotne denko:).
      Co do ciuchów nienoszonych 2-3 lata- niby prawda- trzeba by się pozbyć, ale bywało w moim życiu raz czy dwa, że taka nienoszona dłuższy czas rzecz nagle stawała się ulubioną:).

      Usuń
  7. Pierwszy raz słyszę "denko"..ale sama akcje super...
    a trencza nie zazdroszczę. wyjątkowo. bo sama nabyłam granatowe cudo , wprawdzie za 12 zł, ale idealne dla mojej figury. szkoda tylko, że za zimno na jego noszenie. ale co tam odbije sobie wczesną wiosną :)
    pzdr ciepło...bo u nas choc bez śniegu, ale zimnooooo..brrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu to pokaz się koniecznie w nowym nabytku:).

      Usuń
    2. No to musisz poczekać do ..wiosny...teraz za zimno :)

      ps. dziękuje za komentarz pod prezentem.. oczywiście jestem za :)
      szafaskrajnej@interia.eu ..będzie mi bardzo miło

      Usuń
  8. świetna inicjatywa z tym "szafiarskim projektem denko", też muszę spróbować :)
    płaszcza zazdroszczę, świetny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalinko trzeba wpuścić trochę powietrza do naszych szaf:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Trencz nie zastąpiony, pięknie Ci w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny jesienny zestaw :) klasa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Troche mi to przypomina wlasna akcje potwory z szafy ;);) idea ta sama :) ale kiepsko mi idzie - z 4 ubrań , 2 zatrzymalam , ok , w jednym z nich zaczęłam namiętnie chodzić :)
    I co cieszy , a z 2ki pozostałych jedno znalazło nowy dom :)
    Twoja sukienka , mało widać , ale klasyk , i na dodatek ładnie wyglądasz , po prostu zacznij nosić na co dzień :):)
    Hahaha ... A ja mała czarna nam po raz pierwszy w szafie od lat ;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz Aniu może się nieświadomie zainspirowałam, bo faktycznie ogólny zamysł ten sam:).
      Sukienkę miałam ostatni raz w Święta prawie rok temu, bo zakładałam ją tylko od okazji do okazji i pora było to zmienić:)

      Usuń
  12. Ha, jak niewiele trzeba, żeby zadać szyku! I to zarówno w kwestii stylu ubrań, jak i tej symbolicznej złotówki :-) No, ale to jeszcze zasługa piękna samej Ewy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu dziękuję! Cieszę, że udowadniam, że nie trzeba wydawać fortuny na fajne ciuchy:).

      Usuń
  13. Pierwszy raz usłyszałam o denku, dzięki;-)
    Podoba mi się Twój zestaw i myślę, że udało Ci się odczarować sukienkę. Nie jest zbyt elegancko, ale jednak z klasą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wielu kosmetycznych blogach denka pojawiają się raz w miesiącu:), osobiście bardzo lubię te wpisy:).
      I dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  14. Bardzo fajny pomysł i dobrze wyglądasz. Też jestem fanką recyclingu raczej niż kupowania masy nowych ubrań co sezon. Lepiej naprawić coś, przerobić, żeby nabrało indywidualnego charakteru. Jedyne rzeczy, które - uważam - powinny być nowe [a przynajmniej bardzo dobrej jakości] to buty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Co do przerabiania, to bardzo żałuję, że nie mam teraz czasu na jakieś samoróbki, ale masz rację samodzielne odmienianie rzeczy daje dużo satysfakcji.

      Usuń
  15. PIEKNIE KOCHANA, TY JAK ZAWSZE ŚLICZNA I NATURALNA

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię te akcje na blogach kosmetycznych a na polu szafiarsko-modowym to absolutna nowość i kto wie czy nie stanie się popularna;) Twój zestaw bardzo bardzo mi się podoba! Bardzo!!! Trencz genialny, komin dodaje charakteru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję. Fajnie by było, gdyby dziewczyny podłapały pomysł i dawały szanse ciuchom długo zalegającym w szafie:).

      Usuń
  17. płaszczyk za 1zł to zdecydowanie mój faworyt :) nie mogę sobie wyobrazić, jakim cudem tak tanio dostałaś takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To bardzo dobry pomysł. Można przerzedzić szafę. Ja niestety jestem taką osobą, której wszystko żal wyrzucić i nie dla mnie zasada "jeśli przez rok czegoś nie założyłaś to już nigdy nie założysz". Ale przez to że w pracy mam zimno raczej to też wygrzebuję z szafy perełki - ciepłe swetry, których nie miałam okazji wcześniej nosić, no może raz ;)
    Bardzo fajna jest ta twoja sukienka, szkoda, że lepiej jej nie widać. Choć całości stylizacji nie jestem fanką bo za dużo dla mnie rzeczy oversize od płaszcza, przez komin, po torbę i buty,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja też jestem raczej typem chomika i dotyczy to nie tylko ubrań a wszystkich szpargałów, ale walczę z tym i coraz lepiej mi idzie pozbywanie się przedmiotów. Np w tym tygodniu za grosze sprzedałam 80 sztuk biżuterii:)- tyle się tego nazbierało przez lata, a prawie jej nie używałam.

      Usuń
  19. Płaszczem się zachwycam :) z miłą chęcia przygarnęłabym ;)) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo sprawdza się nawet teraz przy ujemnych temperaturach.

      Usuń
  20. Bardzo lubię takie stylizacje i połączenia.
    SUPER!
    Świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  21. O widzisz , a ja całkiem nieświadoma takiej idei wyjęłam dzisiaj z szafy chyba 10- letnia spódnicę:-)
    Płaszcz jest fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każda z nas od czasu do czasu robi taką akcję denko, świadomie lub nie:).

      Usuń
  22. Wow :-) świetnie wyglądasz,cena powala ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł!!!!!
    Jak się ogarnę :) to może i pogrzebię w czeluściach i wydobędę moje skarby jednego dnia :) i może takie wyzwanie jedna kieca na 7 dni :) ...... Zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzwanie kieckowe też mi się podoba, szczególnie, że trochę ich w szafie mam:).

      Usuń
  24. Mega zdjęcia:)Pięknie na nich wyglądasz:D

    OdpowiedzUsuń
  25. tez ostatnio robię taki przeglad szafy, bez litosci usuwam to co się nie nadaje, odswieżam zapomniane... bardzo fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jakoś tak lżej na duszy, prawda?

      Usuń