czwartek, 6 listopada 2014

jesiennie

Ostatnio mam szczęście do zakupów w ciucholandzie. Ten piękny, wełniany płaszcz w powracającej w tym sezonie długości maksi i militarnym kolorze upolowałam za 1zł! Tak, słownie: jeden złoty.
Ma metkę MaxMary, ale tu już bym się grubo zastanowiła, czy to faktycznie firmówka, bo poza główną metką nie pojawia się już nazwa firmy nigdzie indziej. Jednak niezależnie, czy firmowy, czy ktoś dla szpanu przyszył metkę, to 80% wełny przekonuje mnie do niego w 100%. Nie jest to wprawdzie łatwa do noszenia rzecz, głównie ze względu na trudną długość, która jest ciężka do zestawienia, no i niestety podatna na gniecenie. Ciągle szukam na niego inspiracji, więc pewnie pokażę go Wam w niejednej odsłonie.
Dzisiaj pobawiłam się trochę fakturami, za to kolorystycznie zupełnie stonowałam ten zestaw. Mamy więc falbaniastą spódnicę, komin z widocznym splotem, w miarę gładki sweter, skórę, wełnę.

PS. Miałam tego posta przygotowanego wcześniej, więc dodaję. Ale trudny to dla mnie czas, bo jestem z synkiem w szpitalu- najprawdopodobniej wirus. Mam nadzieję, że niedługo wyjdziemy, a żeby się na chwilę oderwać od szpitalnej rzeczywistości, z chęcią poczytam Wasze komentarze, choć odniosę się do nich pewnie dopiero po powrocie do domu.








płaszcz- sh (max mara?)
spódnica- h&m
sweter- cubus
buty- humanic
torba- sh
komin, pasek- nn

58 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia i super spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, jak nosiłam taki płaszcz w latach 90-tych. Maxi powraca? Workowate fasony? Nie zasmucaj mnie. Nigdy więcej!!!
    Na szczęście ludzkość ewoluowała i nie ma konieczności noszenia czegoś na siłę. Ty, jak zawsze i we wszystkim, prezentujesz się cudownie, lecz ja pozostanę przy własnych inspiracjach:))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę Cię martwić, ale dokładnie tak: maksi i do tego w workowatym fasonie powraca:)!
      Ale jak to z modą bywa, kołem się toczy i jak przyszło to i pójdzie:). I tak jak piszesz- sam fakt, że coś jest modne, nie wystarczyłby, żebym nosiła, jeśli coś nie podobałoby mi się.

      Usuń
  3. Ewa, świetnie wyglądasz :) Ten płaszcz rzeczywiście ma trudną długość, niestety nie dla mnie.
    Powiedz mi, w jakim to ciucholandzie wynajdujesz takie perełki? :))

    PS. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia dla Synka - nie znoszę szpitali i mam nadzieję, że szybko wrócicie do domu. Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu mamy taki ciucholand w Kłobucku, gdzie zawsze w środy jest wszystko za 1zł:).
      I dziękuję!

      Usuń
  4. Dużo zdrówka dla Twojego synka, najgorzej jak dzieci chorują, obyście szybko wrócili do domu.

    Zestaw bardzo mi się podoba,a ta torba - gdzie ą wypatrzyłaś, jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, przyniósł jakiegoś wirusa z przedszkola i jeszcze trochę posiedzimy w szpitalu.
      A torba z sh:).

      Usuń
  5. Modne ubranie.Miłego wieczorku.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. taki płaszcz za 1zł!!!! no nie wierzę! Genialny :) Ogólnie naprawdę świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:). A płaszcz to naprawdę fajne znalezisko:).

      Usuń
  7. Zdrowka dla Synusia zycze!!!! Trzymajcie sie<3
    A plaszczyk, firmowy czy nie, jest genialny!!! Wygladasz w nim bajecznie, az zazdroszcze;)
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego jest naprawdę porządnie wykonany i ze świetnego materiału:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Przepięknie Ci w tych stonowanych barwach - Twoja wyjątkowa uroda nie potrzebuje jaskrawszej oprawy :) Płaszcz cudowny - myślę, że fajnie będzie wyglądał zebrany paskiem plus dodatki w kolorze camel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomysł- na pewno spróbuję z paskiem:). I dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  9. Nie mogłabym założyć tak długiego płaszcza, wyglądałabym jak tyka grochowa! Chociaż nie zaprzeczę, że miałabym na taki ochotę. Kolor jest bardzo bardzo mój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przymierzyć podobny, bo może jednak będzie pasował:), czasem wydaje nam się, że coś nie jest dla nas, a efekt potrafi zaskoczyć.

      Usuń
  10. Genialny płaszcz Ewcia, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewo, Ty mnie ostatnio nie przestajesz zachwycać!
    to kolejny Twój zestaw, który w stu procentach trafia w mój gust!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo miłe "usłyszeć" takie słowa, tym bardziej, że szalenie podoba mi się Twój styl:).

      Usuń
  12. Ewcia, dobra robota. Ten zestaw nadaje się do jakiegoś dobrego czasopisma modowego !!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowia dla was !!!!!!!

    Ewuniu , wyglądasz jak dla mnie absolutnie fenomenalnie , nie wiem czy zachwycać sie płaszczem , czy spódnica , czy swietnie do tych militariów dobrana torba ... Cudownie !

    Mówisz ze plaszcze Maxi wracają ?! Dobrze , planowałam obcięcie mojej dyplomatki z drugiej ręki ;) więc sie wstrzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dzięki!
      Cieszę się, że Ci się podoba, wiem, że należysz do osób, które szczerze wypowiadają swoją opinię, tym bardziej ją cenię:).

      Usuń
  14. Ja nie miałam ostatnio szczęścia przy zakupach płaszczy. wciąż szukam swego ideału...

    Kurcze, szalenie współczuje choroby Synka...ale mając mamą przy sobie na pewno szybciej wyzdrowieje. Życzę abyś mimo wszystko nie traciła pogody ducha i próbowała się uśmiechnąć
    ...szerzej.:)..szerzej... :))
    O tak lepiej...:)))))

    przytulam cieplutko...Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chyba nie powinnam wspominać, ile sztuk kupiłam tego dnia, co ten:).

      A co do choroby, to posyłając go do przedszkola liczyłam się z tym, że będzie łapał infekcje, ale nie sądziłam, że ciągle i to tak zjadliwe wirusy...
      Ale trzeba to przetrwać. I oby do wiosny:).

      Usuń
  15. taki płaszcz za 1 zł??? co jakiś czas czytam na blogach o takich złotówkowych zakupach i w głowę zachodze jak to możliwe?! wyglasz w nim świetnie
    dla synka szybkiego powrotu do zdrowia i pełnej formy, a Tobie życzę sił do przetrwania we względnym spokoju tego trudnego czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak się cieszę, że się odezwałaś! Dawno Cię u mnie nie było.
      Jak pisałam wyżej, mam taki super ciucholand, gdzie co tydzień (czwartek) jest nowa dostawa, więc w środę jest totalna wyprzedaż po 1zł:).
      I dziękuję, mam nadzieję, że już bliżej niż dalej tego choróbska.

      Usuń
  16. Ty szczęściaro!:) taki płaszcz za 1 zl mega!!!!! ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie, a za taki płaszcz dałabym i dużo więcej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby to była maxmara to nowy kosztuje między 5000 a 10000zł:).

      Usuń
  18. Ewcia trzymajcie się :) Mam nadzieję że szybko wyjdziecie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nas trzymają, ale mam nadzieję, że już niedługo.

      Usuń
  19. Oj, wiem co przeżywasz :( Dużo siły i zdrówka oczywiście :**

    A połączenie brązu, czerni i khaki wyszło ci bezbłędnie. Jesień to Twoja pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga. Zdrowie i siła to to, czego nam teraz potrzeba:).

      Usuń
  20. wracajcie szybko, oby wirus jak najszybciej odpuścił ;( zdrówka życzę!
    A co do zestawu, podoba mi się konsekwencja w nim - całość utrzymana w jednolitym klimacie, spójność, zachwyca mnie, ja zawsze z nią mam problem! Płaszcza zazdroszczę i jeszcze bardziej czytając opis.. ja ostatnio nic nie potrafię znaleźć w lumpeksie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu.
      I za miłe słowa też:). I nie zgadzam się, że masz problem ze spójnością, kontrasty w Twoim wykonaniu są świetne, a brak spójności to co innego niż zamierzone kontrasty.

      Usuń
  21. Zdrówka dla Maluszka!!! Oby choroba szybko minęła!!
    Co do zestawu to podoba mi się tu dosłownie wszystko! Płaszcz robi wrażenie, prawdziwa perełka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia:)
    Piękny płaszcz, a cena jeszcze piękniejsza. Świetnie w nim wyglądasz.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Z płaszcza cieszę się bardzo, bo jest też wyjątkowo ciepły.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  23. Przede wszystkim życzę zdrowia i szybkiego powrotu do domu.
    A co do zestawu, lubie Cię w takich "ciężkim" wydaniu, płaszcz idealny dla ciebie i kolor i ta torba, która uzupełnia całość super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu.
      Powiem Ci, że ja też się dobrze czuję w takich połączeniach:).

      Usuń
  24. Z tym płaszczem to naprawdę ci się udało. Podoba mi się jak go zestawiłaś, lubię militaria.
    Zdrówka dla syneczka.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie ten płaszcz wygląda na Tobie u na mnie nie prezentował by sie dobrze:) Świetna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  26. No i wyszła nam piękna Pani Jesień /nie Viosna :-)/
    Pozdrawiam, buziaki dla Małego!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Miałaś szczęście. Płaszcz świetny, super do całości...pozdrawiam, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w szoku, ze nikt go wcześniej nie zgarnął:).

      Usuń
  28. Stylowe !! pozdrawiam :)

    Po więcej mody i nie tylko, zapraszam na najlepszy sklep internetowy :) www.twojstyl24.pl.tl

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny płaszcz i stylizacja. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń