środa, 15 października 2014

Tygodniowy przegląd

Zmęczona jestem dziś okrutnie. Najpierw nieprzespana noc (chore dzieci=kaszel+moje zamartwianie), a później pół dnia w drodze, 7h za kierownicą robi swoje i choć wróciłam do domu 2 godziny temu, to nadal huczy mi w głowie. Dobrze, że miałam już dla Was przygotowane tygodniowe zestawienie, bo inaczej nie dałabym rady dodać posta.
W dwóch pierwszych zestawach pojawia się jeden z moim ostatnich nabytków: cudowny wełniany sweter ze sporą domieszką kaszmiru, jest genialny! Nie dziwię się już Waszymi zachwytami na temat kaszmirowych swetrów- naprawdę warte zapłacenia wyższej kwoty od akrylowych sztuczności.



spodnie: czarne kanty-reserved, czarne rurki- stradivarius, jeansy- nn; swetry: nn; marynarka: pepco; bluzki: biały i czarny top-nn, w zielone pasy- reserved, w paski (to w sumie sweterek)- h&m (sh), naszyjnik- diva, chusta- stradivarius

24 komentarze:

  1. Lubię te twoje przeglądy ;)
    Najbardziej w moim stylu jest ostatni zestaw.
    A kaszmirowy sweterek też bym chętnie kupiła ale chyba nigdy nie odłożę tyle by dać za jedną rzecz tyle pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze wyglądasz w tych klasykach :) pozdrawiam Wiosenkę jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej podobasz się w ostatniej odsłonie, ten szaliczek to taka wisienka na torcie :)
    Choć szczerze powiedziawszy każdy set coś w sobie ma :)

    P.S. Oj też się zamartwiam zawsze, gdy dzieciaki chore, a one za chwilę są zdrowe i tryskają energią, gdy my akurat jesteśmy wyczerpane do cna :) Zdrówka życzę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, wiesz co dobre, ja kaszmir kocham od dawna! Mam nadzieję, że dzieciaczki wyzdrowieją, a nam uda się spotkać na kawie jeszcze w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Twoje tygodniowe przeglądy! Widać w nich spójność i konsekwencje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaszmir jest boski! A dzieciom życzę dużo zdrówka! xo

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie zestawy bardzo mi się podobają :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy set udany . Ładna ta Twoja codzienność

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogę się doczekać kolejnego spotkania!
    Uwielbiam Twoje stylizacje tygodniowe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnej przypadkowości, wszystko idealnie zgrane, w dodatku z wyczuciem i smakiem. Tak, taka stylowa Ewa też mi się bardzo podoba, tak jak Ewa z pazurem , Ewa na luzie itd.
    Pozdrawiam i życzę zdrówka dzieciakom! Ciężki ten czas jesienno-zimowy dla mam maluchów... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z tym postem!
    Najlepsza 3 stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wpis! Na prawdę mi się podoba :) Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię te twoje tygodniówki...ten luz i swobodę a jednocześnie spójność i wyrazistość...sweter ekstra. bardzo twarzowy..pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co chorych dzieci...rozumiem Cię doskonale, ale i tak nic nie przebije...chorej matki + zdrowe dzieci...:)))

      Usuń
  14. Najbardziej podobają mi się zestawy 1 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, ale moglabys zadbac o troche wiecej swiatla na tych zdjeciach :) taka moja mala sugestia :) polecam konkurs modowy - http://bejeans.pl/whouwnnbe

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo spodobała mi się ta czwarta asymetryczna narzutka :) Sama na coś podobnego poluję :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie podobaja się dwa pierwsze zestawy, ten długi kardigan do ciemnego tła, super, ale i do białej lejącej bluzki też korzystnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie zestawy bardzo mi się podobają, ale najbardziej dwa pierwsze :) Super! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. O jak ja lubię taką prostotę! Kaszmir jest najlepszy!! :)

    OdpowiedzUsuń