piątek, 3 października 2014

Tygodniowy przegląd

Kolejny błyskawiczny post z serii tygodniowych przeglądów. Tym razem same tradycyjne, stonowane zestawy do pracy. Jedyna odmiana to fakt, że po miesiącu chodzenia właściwie w samych szarościach, znów sięgnęłam po błękit i moje trzy niebieskie koszule wróciły do łask:). 


spodnie: szare w kratkę-Orsay, czarne-Reserved, szare jeansy-Stradivarius, jeansy- H&M, topy: czarny-nn. czarny z ekoskóry- Vero Moda, koszule: 1-Cubus, 2-Stradivarius, marynarki: czarna z klapami z ekoskóry- NY, szara- C&A, czarna-NY, chusta: sh

15 komentarzy:

  1. Wspaniale, klasycznie, modnie!

    pozdrawiam,
    Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy zestaw od lewej - mój ulubiony :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. W koszulach wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy zdecydowanie! DO jutra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnia stylizacja z koszulą podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  6. Marynarka z zestawu pierwszego jest boska !

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie twoje tygodniowe zestawienia . Są takie spójne . Klasyczne . Patrząc na dwa ostatnie zdjecia pomyślałam sobie , ok , swietnie to wyglada . Dobrze ostatnio musiałam wyglądać , bo w zabieganiu właśnie po koszule i jeansy siegalam najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że lubisz koszule i marynarki...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam taką luźną elegancję. Tym razem nie umiem nawet stwierdzić który zestaw podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie "spodniowa" jesteś :) dzinsy i koszula - sprawdzony klasyk!

    OdpowiedzUsuń