piątek, 24 października 2014

retro

Od razu muszę Was przeprosić za jakość zdjęć, niestety robione już o zmroku i to w niesprzyjającej aurze. Te trzy, które udało mi się wybrać, to i tak najlepsze egzemplarze. Już miałam ich nawet nie publikować, ale pomyślałam, że już w tym roku może nie być lepszej pogody, by pokazać Wam się w tym zestawie. 
Tę sukienkę w groszki mam już 9 lat, a jednak nadal, od czasu do czasu, ją zakładam i wcale nie czuję, by była jakoś mocno przestarzała. Ma na tyle ponadczasowy krój i do tego jest odrobinę w stylu retro, że niezależnie od trendów, broni się swoim urokiem. Nosiłam ją już na początku studiów, głównie w ciepłe dni, ale, jak widać, również z kurtką, gdy aura już nie sprzyja, sprawdza się super. Ostatnio coraz częściej sięgam po takie starocie z mojej szafy, żeby się przekonać, czy to już pora by zasiliły pojemniki pck, czy też jeszcze zasługują na miejsce w szafie:). Ale i tak, niektóre ubrania, choć ich czas dawno powinien minąć, trzymam nadal, głównie z sentymentu, łączących mnie z nimi wspomnień. To jest mój problem z pozbywaniem się rzeczy- niosą za sobą ładunek emocjonalny, czuję się przywiązana nawet do ubrań. Choć ostatnio mam na tym polu coraz większe sukcesy! Uczę się i powoli zmieniam przestrzeń w okół siebie:).





sukienka- pretty girl
kurtka- tkmaxx
torba- sh
buty- deichmann

A tu dowód, że sukienka ma już swoje lata:). Uwaga: oglądać z dużym przymrużeniem oka!


43 komentarze:

  1. Ewa nie wyrzucaj jej, jest świetna! Wygladasz doskonale i Cię w ogóle czas nie tyka, poza odrobinę pełniejszą figurą, twarz bez zmian! Szczęściara!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, jesteś piękna... i taka kobieca...:)

      Poza sukienką retro, genialna ta torba!!! Kocham takie zdobycze z sh :)

      Usuń
    2. Paulinko dzięki! Choć chciałabym wierzyć w Twoje słowa, to jednak widzę, jak upływ czasu odznacza się na mojej buzi:), ale w sumie taka kolej rzeczy.

      Usuń
    3. Justyna dziękuję Ci bardzo!

      Usuń
  2. Jakość zdjęć wcale nie jest najgorsza :) super wyglądasz, podoba mi się Twoja sukienka :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie biorąc pod uwagę jakie zdjęcia potrafiłam tu niejednokrotnie wrzucić, to te powalają jakością:).
      I dziękuję!

      Usuń
  3. Sukienka jest ponadczasowa! A zdjęcia klimatem bardzo pasują do twojego stroju też są takie trochę retro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze zdjęć próbowałam wyciągnąć ile się da przez odpowiednią obróbkę. Cieszę się, że efekt jest w miarę zadowalający.

      Usuń
  4. Swietny zestaw. Boska sukienka! Tylko...torbe zmienilabym na lzejsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Monia! Z torbą to już u mnie tak jest, że jak się w jakąś spakuje to nie chce mi się przepakowywać:).

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Wiesz, ja mam poki co 1 torbe i chodze z nia i do obcasow i do trampek. Pewnie gdybym znalazla taka w sh tez bym nie przepakowywala;)

      Usuń
  5. Ewcia, zdjęcia wyszły super..takie..klimatyczne :)
    sukienka bosko leży...zostaw, zostaw...kiedyś było dziewczęco. teraz dojrzale i seksownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu:).
      A sukienkę, skoro przetrwałą we względnej łasce tyle lat, to zostawię na drugie tyle co najmniej:).

      Usuń
  6. Jak dla mnie to zdjęcia dodały tylko klimatu tej stylizacji! Sukienka jest świetna, pięknie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. W sposób jaki teraz ją zestawiłaś wygląda świetnie !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W sumie w takim jesiennym wydaniu też podoba mi się bardziej.

      Usuń
  8. Ewa rany boskie dziewczyno Ty sie wogole nie zmieniasz, buzia inna ale to normalne, a sukienka i Ty w niej dla mnie bomba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo zarówno twarz jak i figura (pewnie z 10kg do przodu w stosunku do tego zdjęcia) zmieniona, ale dziękuję:)

      Usuń
  9. Gdybyś nie uprzedziła, że zdjęcie jest starsze, sama bym się nie domyśliła. I oby tak dalej:)).

    OdpowiedzUsuń
  10. Groszki <3
    Świetnie wyglądasz, a aura na zdjęciu nawet bardzo pasuje do tego retro zestawu :)
    A do co jakości zdjęć to na swoją obronę mam to, że na moim ekranie one wyglądają nieźle. Ostatnio weszłam na bloga na komputerze siostry o 3 lata młodszym (w sumie siostra też trzy lata młodsza xD) i się przeraziłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem też nie wiadomo czemu, blogspot zupełnie zmienia kontrast i nasycenie barw.

      Usuń
  11. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obs za obs nie wchodzi w grę. Podoba Ci się- zaobserwuj, jeśli Twój styl mi się spodoba też to zrobię, ale obs za obs? Słabo.

      Usuń
  12. A mnie się te zdjęcia bardzo podobają, są tajemnicze, klimatyczne, właśnie retro ;)
    Wyglądasz świetnie w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobrze w niej wyglądasz, z kurtka super i świetna torebka...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sukienka, czarujesz kobiecością kochana. Pozdrawiam.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jednak co sukienka to sukienka:).

      Usuń
  15. Ja mam nawet jedną sukienkę w groszki wiązaną na szyi od mojej babci :P I wciąż w niej chodzę :) Co prawda dekolt troszkę musiałam zszyć ale Mój ją uwielbia hehe :) tak w ogóle cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie sukienki w stylu retro! Pięknie w niej wyglądasz!
    Powiem szczerze, że gdybyś mi powiedziała, że ta fotka jest z tamtego roku uwierzyłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastycznie wygladasz kochana!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zestaw. B.ciekawy kształt torebki :)

    OBSERWUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana bajecznie w tej sukience wyglądasz!! zdjęcia piękne :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń