środa, 8 października 2014

i znów szarości

W sobotę miałam okazję uczestniczyć w kolejnym spotkaniu częstochowskich blogerek. O samym spotkaniu napiszę Wam w kolejnym poście, a póki co mój zestaw z tego dnia. Ciężko mi w tym sezonie porzucić szarości, ciągle do nich wracam, dla mnie to zdecydowanie kolor tej jesieni. Może to kwestia ulubionego w ostatnich tygodniach okrycia, a może idę na łatwiznę, nie wiem.
Chyba pora przeorganizować i przejrzeć swoją szafę, ale brakuje mi czasu na takie gruntowne przedsięwzięcie. Powolutku wprawdzie, szafka po szafce, szuflada po szufladzie odgruzowuję i porządkuję przestrzeń wokół siebie, pozbywam się niepotrzebnych szpargałów, wyrzucam lub sprzedaje nieużywane rzeczy. Zobaczymy na ile starczy mi czasu i zapału, szczególnie, że przy dwójce maluchów w domu te porządki idą bardzo powoli. Także jak macie jakieś triki, jak skutecznie sprzątać i pozbywać się rzeczy, to jest to teraz temat dla mnie:).















zdjęcia- Paulina

płaszcz-nn
spódnica- allegro
sweter- cubus
torba- nn
buty- zara

54 komentarze:

  1. Całość bardzo mi się podoba :) butki super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny bardzo udany zestaw i jaka fajna torba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A z torbą się właściwie nie rozstaję:).

      Usuń
  3. szarości...znowu u mnie wielki plus. A jak skutecznie posprzatac? Zaprosic rodzinę z Będzina. Na pewno pomogą, a zawsze łatwiej pozbyć się rzeczy jak wiesz, że znajomi zrobią z nich użytek. buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia Wy jesteście zawsze mile widziani, ale jakoś to Wam do nas nie po drodze!
      Zapraszam, nie tylko na przegląd szafy:).

      Usuń
  4. super zestawik i piękna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Biżuteria to mieszanina: prezent od męża (serduszka), avanti (koniczyna) i allegro (zegarek).

      Usuń
  5. Pięknie. Ja kocham szarość.
    Jak znajdziesz patent na sprzątanie przy dwójce daj znać:)
    U nas chwilowo odwrócenie ról. Alka umie się sama sobą zająć a Mańka tylko jęczy i jęczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas podobnie- Wojtek chwilami już spokojnie się pobawi sam, np klockami, puzzlami czy malunkami, a Młoda ma teraz fazę MAMA, najchętniej ciągle na rękach i pokazuj jej świat:)!

      Co do sprzątania to u mnie królują 10 minutówki, biorę się tylko za rzeczy, które zajmują max 10min, czyli nie sprzątam od razu całej łazienki, a tylko poszczególne sanitariaty, podobnie z kuchnią: tylko blaty lub tylko kuchenka. No i tak wkoło macieju...

      Usuń
  6. Ymmm szarość szarością a mi ta szarość bardzo się podoba w Twoim wydaniu :) całość skomponowana ze smakiem, z gustem, wszystko ze sobą idealnie współgra :) botki? mistrzostwo świata :) rewelacyjna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że Ci się podoba.

      Usuń
  7. przyszłam z Modnej Polki, żeby płaszcz pochwalić - piękny jest!
    wspaniała rzecz!
    nawet nie wiesz, jak Ci go zazdroszczę :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję (i za komentarz na MP też). Płaszczyk to był zdecydowanie jeden z lepszych zakupów ostatnimi czasy.

      Usuń
  8. 8 fotka!!! ślicznie byłoby CI w takich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie wygląda jakbym zmieniła fryzurę:), ale chyba się nie odważę na tak mocne cięcie.

      Usuń
  9. Ewcia, wielkie umysły myślą podobnie - tekst stworzyłyśmy niemal ten sam do posta :) Co do wyprzedaży, polecam Vinted, bez żadnych kosztów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się uśmiechnęłam pod nosem, jak czytałam Twój tekst i to dodany praktycznie w tej samej chwili:).
      A co vinted, to już parę rzeczy tam wystawiłam (baa nawet sprzedałam), ale czas na obfocenie wszystkiego, obrobienie i opisanie... no jego mi brakuje.

      Usuń
  10. A może tu na blogu zorganizujesz jakąś wyprzedaż szafy? :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest zła myśl, ale jak wyżej, muszę najpierw znaleźć czas, by wszystko, czego chce się pozbyć obfotografować i wystawić.

      Usuń
  11. Pięknie. Nie mogę się napatrzeć :) Wszystko w takim prostym, surowym kroju. Podoba mi się. Płaszcz bym chętnie nosiła :)
    Ja chyba jakoś na przekór szarość nosiłam w zeszłym roku i na wiosnę a teraz podoba mi się brąz ;) Nigdy nie trafiam w trendy :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brąz lubię niezmiennie, ale przez ten płaszczyk, który aktualnie uwielbiam, to właściwie noszę głównie szarości:).
      I dzięki wielkie!

      Usuń
  12. Oj, moje kochane szarości, cudownie ci w nich!

    Zadam pytanie z innej beczki - miałaś rajstopy? bo jeśli tak to jakie, że nie świeciły, a jeśli nie - to czy nie było ci zimno :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga!
      Co do rajstop to mam je na sobie:), zmarzluch ze mnie, więc nie wyobrażam sobie w październiku chodzić bez.
      A są to cienkie z gatty. Zamówiłam przez neta, bo w sklepie ciężko dostać, nie pamiętam, które założyłam czy den 6 czy den 8, bo zamówiłam i takie i takie (o dziwo te 8 są chyba nawet mniej widoczne niż 6).

      Usuń
  13. Bardzo Ci ładnie w szarościach :) Ten płaszcz ogromnie mi się podoba a botki - marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, tak, szarości Ci służą! Wbrew temu, co można pomyśleć (że szary spowoduje ogólne "zszarzenie" twarzy), te kolorki pięknie "podbijają" Twoją urodę (a może właśnie są idealnym tłem, bo jej nie przytłaczają..?). Tak czy owak - baaardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tego efektu się bałam (zszarzenia), więc cieszę się, że jednak nie jest tak źle:).

      Usuń
  15. Ty tam nic nie gruntuj w tej szafie bo ubrania masz swietne a szary to moim zdaniem mast have teraz! No chyba ze chcesz mi wszystko oddać hihi ;) nie zglaszam sprzeciwu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu mogę część oddać, ale i tak będą za duże na Ciebie:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Szary to dobry kolor na jesień i zimę , więc spokojnie możesz go nosić znowu i znowu ....
    Na szafę nie mam pomysłu . Poza wyrzutami sumienia , ze wiecej nie znaczy lepiej ... Jak czegoś nie noszę , albo rzadko to jeszcze większe wyrzuty sumienia , ze wywalone w błoto pieniądze ... Ot .. Zycie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i znowu:)
      Masz rację, coraz częściej miewam wyrzuty sumienia z powodu niesprawdzonych zakupów.

      Usuń
  17. Boski zegarek! Skąd?
    Ja jakoś nie mogę się przemóc by założyć botki do cielistych rajstop ale widzę że takie połączenie wygląda świetnie! A szarości są genialne! Tak samo eleganckie jak klasyczna czerń i biel a jednocześnie dodają powiewu nowoczesności. Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarek kupiony na allegro, a dokładnie tu- http://allegro.pl/hit-blogerek-damski-zegarek-zloty-gold-geneva-cuff-i4605098130.html
      A co do połączenia botków z rajstopami, to szczerze mówiąc nawet się nie zastanawiałam, czy to korzystne połączenie, po prostu tak wyszło:).
      Dziękuję za miłe słowa, pozdrawiam!

      Usuń
  18. świetnie wyglądasz:) cudowny masz płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie Ci w tych szarościach i w ogóle piękne zdjęcia :) Nie pomogę w skutecznym pozbywaniu się nieużywanych rzeczy, bo sama mam z tym problem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miewam dni, kiedy wyrzucam bez oporu, ale i takie, kiedy zachowuję się jak typowy "chomik". Powinnam siębrać za sprzątanie chyba tylko wtedy kiedy dopada mnie wewnętrzna minimalistka.

      Usuń
  20. ta stylizacja jest nieziemska! uwielbiam szarości :) płaszcz i torebka - magia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Szkoda, że musiałam się tak szybko zmyć w sobotę, że nie zdążyłam nawet słowa zamienić z Tobą i Karoliną.

      Usuń
  21. Kupuję Cię w całość...pięknie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawno mnie u Ciebie nie było, a szkoda :(
    Wyglądasz przepięknie - Twojej twarzyczce przyglądam się jak zaczarowana !!!
    Uwielbiam szarości, zarówno na sobie, jak i na synku :)

    OdpowiedzUsuń