niedziela, 5 października 2014

co mi w duszy gra

Wielokrotnie już Wam pisałam, że świetnie czuję się w zestawach z rockową nutą. Na co dzień, do pracy, raczej nie mogę sobie pozwolić na taki styl, bo jednak jakiś minimalny dress code nas obowiązuje. Ale w weekendy to co innego:). Wtedy dość często sięgam do mocniejszych połączeń, dobrze oddają to, co mi w duszy gra. Inna sprawa, że moje spojrzenie na rockowe stylizacje przez lata przeszło ogromną metamorfozę. Kiedyś właściwie ubiór w pełni mnie identyfikował, teraz przestaję do sprawy ciuchów tak śmiertelnie poważnie. 
Zresztą o moim podejściu do mody, prowadzenia bloga itd możecie przeczytać w najnowszym wywiadzie dla portalu Fashionwall.pl, kto ciekawy- zapraszam <KLIK>.

Sam zestaw zdominowany przez czerń, która przez czerwone akcenty nabiera charakteru. Natomiast ramoneska i krata podkreślają styl stroju. Tym razem zamiast torebki postawiłam na tzw "nerkę", która świetnie sprawdzi się, gdy chcemy mieć wolne ręce, a, wbrew pozorom, zmieści najważniejsze drobiazgi (i 30 kasztanów- sprawdzone!). 








bluzka- only (sh)
spódnica- mohito
ramoneska- nn
nerka- sh
buty- elilu

68 komentarzy:

  1. stylizacja z pazurem, a pierwsza fota mega!! Ewa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ta fotka też mi się podoba:).

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją pod koniec wyprzedaży w zeszłym roku, aż mi było ciężko uwierzyć, że się uchowała:).

      Usuń
  3. super look z pazurem, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem ^^
    Sama miałam ochotę na podobną łączoną spódnicę ale jednak za krótkie dla mnie są takie :(
    W zestawie podoba mi się wszystko oprócz nerki bo niestety należę do tej połowy społeczeństwa, która ich nie cierpi ;)
    A wywiad czytałam z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu widziałam gdzieś ołówkowe tego typu, do kolan, ale za nic nie pamiętam gdzie...
      I dziękuję bardzo:), a co do nerki, to akurat ta bardzo mi się spodobała, bo nie jest taka plastikowa, a wełniana.

      Usuń
  5. Na pierwszej fotce CIę nie poznałam! Zestaw bardzo na tak!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko może dlatego tak mi się to zdjęcie podoba- wyglądam jak nie ja:).

      Usuń
  6. Ooo wyglądasz wystrzałowo !!!♥ no mega mega!:) a drugie zdjęcie świetne!!:) wyglądasz tak promienie i dziko za jednym razem :) seksownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inka dziękuję! A co Ty tak ostatnio rzadko się w sieci pojawiasz, co? Nie zaniedbuj nas:).

      Usuń
  7. O jak dla mnie rewelacja! A i super makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Co do makijażu, to dawno nie robiłam takich mocnych kresek, ale chyba będę do nich teraz wracać częściej.

      Usuń
  8. Wow!!!!!
    Zdjęcia boskie,takie inne niż zwykle i Ty taka inna.
    Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Bo kobieta zmienną jest! Dzięki wielkie!

      Usuń
  9. Spódnica jest świetna, podoba mi się to połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewa, widać ze w tych zestawach czujesz się znakomicie, jesteś pewna siebie i kobieca. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu! Strój faktycznie może dodać nam pewności siebie i sprawić, że czujemy się, jak w drugiej skórze.

      Usuń
  11. Ewa świetnie wyglądasz w takim wydaniu :) Spódniczka jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewcia...pierwsze ujęcie to wielkie WOW... :))
    uwielbiam twój "pazur" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pierwsze zdjęcie widzę nie tylko mi przypadło do gustu:).
      Dzięki!

      Usuń
  13. Cudna po prostu - Ewo, w każdym "wcieleniu" wyglądasz świetnie, bo każde (choć różne) jest po prostu TWOJE. A zdjęcia mega profesjonalne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu dziękuję! Cieszę się, że to widać, tzn to, że za nikogo się nie przebieram, nie udaję.
      A zdjęcia jak zawsze robił mąż i jak zawsze w ogródku, więc niestety szału nie ma.

      Usuń
  14. SUPER ROCKOWE WYDANIE!!! EWUNIU CUDOWNIE!!
    Pozdrawiam kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódnica jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  16. wow świetnie!!! idealnie dobrałaś nerkę do spódnicy. Na początku myślałam, że to jakaś część spódnicy, dopiero na zbliżeniu zobaczyłam, że to nerka :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tę torebkę już jakiś czas, ale właśnie cały czas chodziło za mną połączenie jej z tą spódnicą:).

      Usuń
  17. I taki zestaw bardzo Ci pasuje! widać,że dobrze się w nim czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja. Spódniczka bardzo przypadła mi do gustu!

    Wygladasz uroczo i promieniejesz!

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjnie wyglądasz:) nerka jest przecudna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyszłaś na zdjęciach :). Na prawdę ładna stylizacja, muszę pomyśleć nad czymś podobnym :]

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewka, seksi!!!
    Styl rockowy sama uwielbiam, właśnie dlatego, że można go interpretować wielowymiarowo :)
    Nerki również szukam, więc jeśli możesz polecić fajne to z chęcią przyjmę te informacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga ja odpowiedniej nerki szukałam długo i znalazłam dopiero w sh, także nie doradzę.

      Usuń
  22. O kurcze!!! Aż Cię nie poznałam na pierwszej fotce! Naprawdę!!! Jak nie Ty!! Jeśli w duszy gra Tobie rock to nie ukrywaj go!!! Wyglądasz bosko, seksi i tak apetycznie:) Spódniczka bomba ale nerka to już prawdziwa perełka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, nie ukrywam, ale kobieta zmienną jest, więc można mnie oglądać w wielu odsłonach:).

      Usuń
  23. Pięknie wyglądasz na zdjęciach, jak modelka...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  24. ...nic tylko wzdychać z zachwytu!!! Totalnie trafiony w mój gust zestaw! Super kochana !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz w sobie pewność a jednocześnie delikatność. Piękne, zmysłowe zdjęcia... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, a te cechy to chyba skrywa każda z nas:). Pozdrawiam!

      Usuń
  26. Toć to szok !
    Nie poznałam Cie !!!
    Sexi !!

    OdpowiedzUsuń
  27. Na pierwszym zdjęciu jesteś nie do poznania. BOSKO!!!!!

    OdpowiedzUsuń