wtorek, 2 września 2014

tygodniowy przegląd: tydzień 5

Dziewczyny wybaczcie, ale zupełnie nie mam czasu na robienie zdjęć na bloga. Jeszcze miesiąc temu ratowały mnie wieczory, teraz jednak, kiedy dzieciaki w końcu śpią, to za oknem jest już zupełnie ciemno. Może w weekend uda mi się wygospodarować chwilę, ale póki co pokazuję Wam kolejny tygodniowy przegląd- chociaż tyle:).
Ten tydzień spokojnie mogłabym nazwać "zrobiona na szaro":). Upodobałam sobie wszelkie odcienie tej ponurej barwy i bardzo dobrze się w takich zestawieniach czuję. 
Szary jest świetnym tłem dla innych kolorów, ale u mnie to on ostatnio gra główne skrzypce. Pewnie mogłabym ożywić te zestawy jakimś akcentem w kolorze, np czerwoną bransoletą, czy żółtym topem, jednak chwilowo to taki prawie "total look" w szarościach podoba mi się najbardziej.


spodnie: brązowe-nn, jeans-nn, szare-orsay; sweter- cubus; paski: szary-biedronka, biały-mohito; torba-nn; topy/koszule: szar-cubus, biały-cubus, szary-nn, koszula-biedronka; marynarki: z lamówką-sh, szary-c&a(sh)

20 komentarzy:

  1. podobają mi się wszystkie, ale 1 i 5 jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczególnie ten ostatni mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawy :)
    Zapraszam do mnie: http://klaudber.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie "zwyczajne" zestawy :) Wszystkie mi się podobają, ale ostatni jest chyba najbardziej elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza i ostatnia - najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No co ty , szary jest doskonały ! Nawet solo :)
    Dla mnie pierwszy i ostatni , zwłaszcza ostatni - świetne .
    Tak , szare spodnie muszą sie znaleść w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam podpatrzec skąd spodnie , niestety orseya u nas nie ma :(

      Usuń
  7. Takie mixy tez są fajne, ja je lubię. Fajna jest ta koszula z Biedronki, polowałam na nią niestety nigdzie nie mogłam jej dorwać. Mnie też szarości ratują gdy nie mam pomysłu na strój, poza tym nieśmiertelna biel z czernią.

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej podoba mi się stylizacja druga od lewej :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozwolę sobie nazwać ten tydzień MOIM tygodniem :-) Prosto, szaro (cudny ten szary), ale właśnie tak szalenie mi się podoba! PS. Pozdrawiam, trzymam kciuki za Przedszkolaka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak tak, zestawy 1 i 5 the best - te bez marynarki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. rzeczywiście, ze zdjęciami w plenerze bedzie teraz coraz gorzej! ale i tak cudnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się nr 1 i nr 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie, uwielbiam szarości! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1,3 i 5 - uwielbiam szarości, więc się zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię szary kolor, czasem wystarczy dodać do niego maleńki ognisty drobiazg i całkowicie się zmienia, bardzo mi się podobasz w tym codziennym szarym ale nie burym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do siebie
    Fotograf na Mazurach
    Fotograficznie
    www.szemrajfotografi.pl
    http://szemrajfotografi.blogspot.com
    http://weddingsszemraj.blogspot.com
    http://www.maxmodels.pl/fotograf-szemraj.html
    ps : klikamy lubię to : https://www.facebook.com/szemrajfotografi oraz
    modowo https://www.facebook.com/manufaktura.ladybug?fref=ts
    bóg zapłać :)

    OdpowiedzUsuń