czwartek, 4 września 2014

strój na co dzień

W tygodniowych przeglądach pokazuję Wam się najczęściej w zestawach do pracy, ale na ogół, jak tylko dotrę do domu, przebieram się w wygodne ciuchy, by móc ogarnąć moją kochaną dwójkę. Dzisiaj więc taki wygodny zestaw na plac zabaw. Jest jedno z tych połączeń, w których się naprawdę dobrze czuję. Mogę zmienić baletki na szpilki i spokojnie być gotowa na wyjście, już niekoniecznie tylko do piaskownicy. Dalej nie zmieniam gamy kolorystycznej,  szarości zawładnęły mną na dobre, chyba za sprawą tej wielkiej torby. Odkąd ją kupiłam, to się z nią nie rozstaje i całą resztę stroju kompletuję pod nią. Ale z drugiej strony, jest ona na tyle uniwersalna, że spokojnie mogę zaszaleć z resztą zestawu, także jest szansa, że tej jesieni założę na siebie coś w kolorze:).



top- sinsay
spodnie- targ
buty- cropp
kurtka, torba- nn

32 komentarze:

  1. Bardzo fajne te spodnie. Sama chętnie bym takie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! :) Takie kurtki uwielbiam!
    I tez sie coraz bardziej zakochuje w szarosciach! :)

    visit me soon on
    pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtkę na jakiś czas pożyczyła mi siostra, bo w niej nie chodzi. Za to ja już ją uwielbiam!

      Usuń
  3. Oj ja to lubię takie dresiaki i to bardzo!!! :) Zwłaszcza portki mi przypadły do gustu. A z butami przegięłam, wiem...przepraszam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Portki kupione przy okazji spożywczych zakupów na targu:).

      Usuń
  4. Fajna ta torebka :) i spodnie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno i drugie polubiłam na tyle, że chodzę praktycznie codziennie w podobnym zestawie.

      Usuń
  5. Spodnie- super, no i kurtka, tez mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie czadowe spodnie! Jakkolwiek nie przepadam za dresami, to te są naprawdę ładne i nawet do pracy chciałabym w takich pójść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie mi się w nich podoba, że odpowiednio zestawione, nawet do pracy dałyby radę. I to za jedyne 35 zł:).

      Usuń
  7. Mmm no niezła mamuśka :) Tak do piaskownicy chodzisz?:)
    Wyglądasz genialnie. Wygodny strój ale z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie,z pazurem;)pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Rockowa Viosna zawsze jest the best!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. torba rzeczywiście imponująca, takie zestawienie ma ogromny potencjał, kilka drobiazgów i całkowicie moze zmienić charakter - bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba jest naprawdę fantastyczna. Fajna i praktyczna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, takie luźne zestawy najlepsze do codziennych stylizacji..pozdrawiam, miłego weekendu...

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna kurtka!!!!!!!!!!!!!!!! to po 1
    Extra spodnie!!!!!!!!! to po 2 :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie wyglądają na Tobie te spodnie. Wygoda ponad wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewa, zdradź mi :) gdzie kupiłaś te superowskie spodnie, wiem, że przy okazji innych na targu, ale gdzie?
    aśka

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też lubię taką wygodę, balerinki, wygodne spodnie i ramoneska!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zestawienia :) Spodnie mega!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobra stylizacja. Niepretensjonalna. Zapraszam na konkurs – ubiór tygodnia. Do wygrania jest $50 za najlepszą stylizację. http://l-b-y.com

    OdpowiedzUsuń