sobota, 27 września 2014

o blogowaniu

Co poniektórzy podpytują kiedy nowy post (pozdrowienia Monia! ), więc oto, po tygodniu nieobecności, jest! 
Może to przez to, że coraz wcześniej zapada zmrok, może kwestia nadmiaru obowiązków, a może gorszej organizacji, ale ostatnio doba jest dla mnie za krótka. W ciągu dnia praktycznie nie mam czasu na spędzanie go przed komputerem (oczywiście pomijając czas spędzony przy nim służbowo), a wieczorem, kiedy dzieci śpią i przychodzi chwila wytchnienia na ogół zasiadam z książką lub tępo patrzę w ekran telewizora. Ale spokojnie:), blogowanie nadal sprawia mi dużo frajdy, więc nie pozbędziecie się mnie tak łatwo. Po tylu latach prowadzenia bloga mogę chyba już spokojnie napisać, że to moja pasja, hobby. Nie sądziłam, że banalne wrzucanie swoich ubiorów do sieci, przyniesie mi tyle ciekawych znajomości, pociągnie za sobą dużo nowych zdarzeń i stanie się tak ważnym dla mnie elementem codzienności, dającym sporo satysfakcji. 
Te z Was, które do tej pory nie blogują a się wahają i chciałyby założyć bloga, mogę tylko gorąco namówić, by się zdecydowały. Daje to na co dzień sporo radości, pomaga chwilami oderwać się od rzeczywistości, uczy systematyczności i pozwala otworzyć się na zupełnie inny świat:).

Zestaw dalej oscyluje wokół szarości. W końcu mam okazję pokazać Wam moje nowe nakrycie wierzchnie. Kurteczkę kupiłam już pod koniec sierpnia w ramach prezentu urodzinowego, ale nie było okazji, by się Wam w niej pokazać. A, moim zdaniem, jest rewelacyjna:). Do tego zamszowe botki z zeszłorocznej wyprzedaży, klasyczna torba i jedyny kolorowy akcent w tym połączeniu- bordowy pulower i powstał bardzo stonowany, ale ciekawy zestaw.











kurtka- nn 
sweter- sh
botki, torba- zara
spodnie- stradivarius

74 komentarze:

  1. Jeju jak ty pięknie wyglądasz! <3
    Z posta na post coraz lepiej :) Jak ty to robisz?
    Bologowanie też jest moim hobby choć czasem głupio się to niego przyznać bo ludzie jakoś krzywo patrzą. Nie wiem może takie wrzucanie zdjęć jest lekiem na kompleksy, zaspokajaniem próżności. Wiem jedynie, że bardzo to lubię tak jak ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję:).
      Co do blogowania, a w szczególności prowadzenia bloga szafiarskiego, to niestety opinia społeczna jest jaka jest. Wg wielu bloga prowadzą tylko puste, zapatrzone w siebie panny, których jedynym życiowym problemem jest wybór między rurkami i dzwonami. Ale całe szczęście to tylko stereotyp, z którym trzeba walczyć.

      Usuń
  2. Także lubię blogować, uwielbiam Twoje stylizacje, świetna są. A to bardzo elegancka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej całość całkowicie na TAK!! <3 Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny zestaw :) kurtka zupełnie w moim stylu podobnie jak botki i torebka :) całość świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Fajnie, że tak trafiłam w Twój gust.

      Usuń
  5. Ewo, doskonale to rozumiem. Moja doba też się skurczyła i to baaardzo!!! Mam zaległości na blogach, mniej postów, ale na razie nie poddaję sie zupełnie.
    A Ty pięknie wyglądasz, no i ten Twój tajemniczy uśmiech, który ja uwielbiam. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Śliczniaku! Cudownie wyglądasz, płaszczyko kurtałka niesamowicie mi się podoba. A z blogowaniem jest tak jak piszesz, daje mnóstwo satysfakcji, fajne znajomości i pasja tworzenia tylko u mnie też ostatnio czasu coraz mniej:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszczyko-kurtałka:) super określenie!

      Usuń
  7. torebka wygrała zestaw i plaszcz.Jednak zmieniłabym spodnie,na bardzo dobrze dopasowane rurki i dodałabym buty na wyzszym obcasie :)
    ja jestem poczatkującą blogerką,dopiero zaczynam stawiać pierwsze kroki,obserwuję modę,lubię eksperymentować i pragnę zamieszczać swoje obserwacje pokazać światu swój styl.Zapraszam !Świat wg Rudej !!
    www.madebyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ada jak dla mnie te spodnie to są właśnie bardzo dopasowane rurki:), chyba bardziej dopasowane mogły być tylko legginsy:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Dziś wszystko jest absolutnie rewelacyjne! Kurtka wprost cudowna, botki pasują do całości idealnie.
    Oj, wiem coś na temat radości blogowania. Za parę dni mam rocznicę:))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :). To oby to blogowanie dalej dawało nam tyle frajdy!

      Usuń
  9. Świetny post! :3 wpadnij do mnie: perswazyjnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Blogowanie wiele mnie nauczyło, bo o wielu rzeczach nie miałam pojęcia, no i sprawia mi wiele radości, ale to też taki wielki pochłaniacz czasu ;)
    Slicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu owszem czasu pochłania sporo, ale chyba jak każda inna pasja:).

      Usuń
  11. ta kurtka jest po prostu przepiękna !!! zakochałam się po uszy! aż mi serce drgnęło jak ją zobaczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobne odczucia do niej, jak zobaczyłam ją w sklepie:).

      Usuń
  12. Kurka świetnie się na Tobie prezentuje :)
    A z czasem mam dokładnie to samo, doba jest zdecydowanie za krótka..
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kurtka, dla mnie ostatnio doba też za krótka ale wracam, bo tak jak Ty, lubię blogować...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może jednak coś jest w tej jesiennej aurze, że ciężko się zorganizować.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Tak masz racje , kurtka jest świetna niech Ci sie dobrze nosi . Taka pora roku ze sporo szarości i czerni bedzie i to coraz wiecej .
    Masz racje , ja blogowanie traktuje jak sposob na rozproszenie uwagi , odstresowanie sie . Mam internet w telefonie , i sięgam miedzy zajęciami .
    Choć znajomym w dalszym ciagu nie mówię ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się specjalnie nie ukrywam:), ale też jakoś nie chwalę.

      Usuń
  15. Kurtka jest nie niesamowita, świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanei szary to kolor tej jesieni!! wyglądasz w nim oblędnie!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, bo naprawdę lubię szarości:).

      Usuń
  17. jestem zachwycona płaszczem - kurtką jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie tylko pozdrowienia zmotywowały mnie do opublikowania komentarza. Uwielbiam szarości, a kurteczka jest genialna i to połączenie z bordo...może klasyczne, ale mnie zachęca do eksperymentowania. Mam nadzieję, że wkrótce rozpocznę łowy w angielskich lumpeksach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko tych angielskich lumpeksów i primarka to Ci zazdroszczę bardzo! Udanych łowów:)!

      Usuń
  19. Pierwsze zdjęcie GENIALNE, żadne inne go już nie przebiło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę kurtki...świetna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super kurtka!! Czy z neoprenu?
    Uwielbiam takie kołnierzyska, zastępują wszelkiego rodzaju szale i chusty tak same w sobie są ozdobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga nie wiem, tzn przypomina te z neoprenu, ale oglądałam je tylko na zdjęciach, więc nie wiem, czy to ten sam materiał.

      Usuń
  22. Super ta kurteczka wygląda, jakkolwiek wolę materiały układające się miękko na sylwetce. No ale nie można odmówić temu zestawowi uroku.
    Jeszcze Ci nigdy nie pisałam, że przypominasz mi moją młodszą sąsiadkę (zwłaszcza na ostatnim zdjęciu), właśnie wczoraj wyszła za mąż :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię otulacze i miękkie tkaniny, ale ta mnie zachwyciła:).

      PS. Najlepszego dla sąsiadki na nowej drodze życia!

      Usuń
  23. ta kurteczka jest boska :) ps. wiem jak to jest, też głównie weekendy poświęcam na bloga, jak wracam z pracy robi się ciemno i mam wrażenie że to już noc, jeszcze nie przywykłam do tego że przez kilka miesięcy już tak będzie :( pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień i zima to nie są pory roku łaskawe dla blogerek:), ale ja i tak jesień lubię.

      Usuń
  24. Wreszcie jesteś :) Kurtka jest super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu niestety częstotliwość postów będzie w najbliższym czasie taka jak ostatnio, czyli mniej więcej raz na tydzień, ale może dzięki temu zdążycie się za mną stęsknić:).

      Usuń
  25. Pierwsze zdjęcie jak z profesjonalnego magazynu o modzie - cudne, zaczarowało mnie po prostu :-) Wyglądasz pięknie!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłam je zostawić na koniec, by stanowiło taką kropkę na d i:).
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  26. Świetna jest ta kurtka. Podoba mi się jej krój i materiał, z którego jest zrobiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie- cały jej urok w materiale i sposobie w jaki się układa.

      Usuń
  27. Wow! Zatkało mnie - wyglądasz rewelacyjnie! Cudowna jest ta stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Extra kurtka :-) wyglądasz świetnie :-) pierwsze zdjęcie suuuper :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja, wszystko pasuje do siebie od A do Z :-)
    Zapraszam i zachęcam do pozostawienia komentarza: http://fad-fashions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. super ta kurteczka, szczegolnie podoba mi sie jak postawisz kolnierz. oj blogowanie i praca na pelen etat to spory wysilek. moja dbra juz odwielu lat jest za krotka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato i jeszcze dwójka dzieci do kompletu:).

      Usuń