poniedziałek, 18 sierpnia 2014

wakacyjnie

Wróciłam po tygodniowym wypoczynku:). Pierwszą połowę tygodnia spędziliśmy w oddalonym zaledwie 15 km od domu ośrodku wczasowym. Zawsze to miła odskocznia, szczególnie, że spędziliśmy ten czas z bliskimi znajomymi. Drugą część urlopu wykorzystaliśmy na odwiedzenie rodziny mojego męża. 
Najbliższe klika postów będzie właśnie z wyjazdu, więc pewnie kilka słów jeszcze o naszym wypoczynku napiszę. Choć właściwie słowo wypoczynek, kiedy ma się dwójkę małych dzieci pod opieką, to spore nadużycie:).

Wiem, wiem...poziome paski, gruby pasek wokół kostki i do tego kontrastujące kolory! Ten zestaw to zabójstwo dla mojej sylwetki. Ale wiecie co? Nie zawsze chodzi o to, by się wyszczuplić, wysmuklić czy by na siłę zasłaniać niedoskonałości. Czasem można ubrać się po prostu tak, jak ma się ochotę, pokochać swoje wałeczki i czuć się świetnie.
Na co dzień jestem wprawdzie zwolenniczką ratowania figury strojem, ale na wakacjach, kiedy zawartość walizki jest ograniczona, można zaszaleć! Tym bardziej, gdy przebywamy w środku lasu, tu stroić się chyba nawet nie wypada:). 







bluzka- ny
spódniczka- sinsay
buty- stradivarius
torebka typu backet bag- sh
cały zestaw kosztował mniej niż 100zł:).

a na koniec mój mały wędrowniczek:

52 komentarze:

  1. powiem Ci szczerze, że ja już dawno przestałam patrzeć czy w czymś dobrze wyglądam czy nie :) jak się dobrze czuję to mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja na ogół źle się czuję, jak we własnym mniemaniu źle wyglądam. Ale w tym zestawie czułam się mimo wszystko ok:).

      Usuń
  2. Poziome paski nic a nic nie poszerzają, a w dodatku tuszują wałeczki. Odwracają uwagę od faktury ciała. Zestaw barw cudowny, tylko może bluzka cokolwiek nie trzyma formy. Ale na lato w lesie - bez zarzutu.
    O tych "wałeczkach" wspomniałam teoretycznie, z Tobą to nie ma kompletnie nic wspólnego.
    Najgorzej wyglądają pionowe pasy w przypadku dużego biustu:). W takim przypadku wyłącznie poziome! To akurat odnośnie mojej sytuacji. Jestem praktykiem, nie teoretykiem mody, lecz mam niezłe wyczucie:))).
    Z tym paskiem wokół kostki to też nie do końca tak. Źle wygląda tylko w takiej wersji, gdy pasek jest na umieszczony wysoko, na pętelce doczepionej do cholewki buta.
    Tak nawiasem, nie powinno się hołdować przesądom, jakoby zawsze priorytetem musiało być wydłużanie sylwetki. Uważam to za niezasadne. Zresztą, ktoś taki, jak Ty, wcale nie powinien mieć podobnych obiekcji:))). Nawet ja staram się od tych bzdetów abstrahować, choć w chwili obecnej jestem co najmniej o dwa rozmiary większa:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie masz rację, trzeba obalać modowe mity.
      Rozbroiło mnie nie trzymanie formy przez bluzkę:), ładny eufemizm:).

      Usuń
  3. Ewcia, ale Ciebie żaden element tego stroju nie pogrubia! :) Wyglądasz pięknie i bardzo świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja idealna na wakacje, zresztą moje wakacyjne zestawy trudno nazwać jakąś stylizacją, głównie spodenki i koszulki. Można wiedzieć co to za ośrodek wypoczynkowy?
    Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się śmiałam sama z siebie, bo pakując się przymierzałam co do czego itd, a ostatecznie i tak wyciągałam ciuchy prawie na ślepo:).
      A byłam w Zawadach, konkretnie w Dawpolu (aktualnie to Słoneczny Brzeg).

      Usuń
  5. Nic te paski nie pogrubiają, bardzo przyjemny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tak mam,że się zawsze oglądam "sto" razy i się zastanawiam co pasuje do mojej figury,ale podobnie jak ty na wakacjach mam to gdzieś :)
    A ty wyglądasz super :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Co do ciuchów, to zawsze dobieram 'na czuja', nie koniecznie kierując się zasadami. Po prostu, kiedy mi coś pasuje, to nie przejmuję się, czy to paski, kratka itd.

      Usuń
  7. Aj tam pogrubiają!!! Wiesz co? Moim zdaniem wyglądasz świetnie, buty bym Ci chętnie podkradła a wogóle to jedna z moich ulubionych stylizacji u Ciebie:) Swoją drogą jak biegam po lesie to nie wyglądam tak szykownie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). Cieszę się, że mimo tych wszystkich teoretycznych wtop się podoba:).

      Usuń
  8. Świetny i bardzo pozytywny zestaw :) Te paski wg mnie nic złego nie robią Twojej figurze :) Jak dla mnie bomba :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś też nie zauważyłam żeby coś Cię pogrubiło i wybacz ale muszę stwierdzić, że ostatnie sdjęcie z wędrowniczkiem jest najsłodsze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też muszę czuc się dobrze w ciuchach, które noszę, bo od tego zależy moje samopoczucie ! Jak coś mi nie leży to jakaś nie swoja jestem :)))No i zawsze dostosowuje ubiór do okazji, tak jak TY jak idę do lasu czy na plażę to tak by było wygodnie, by nic mnie nie krępowało, by nie skupiac się na ciuchach tylko wypoczynku ;)

    Wyglądasz super !
    Pozdrawiam Ewa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Beatko:), robię tak jak Ty,
      Buziaki!

      Usuń
  11. Proste niby zestawienia są super - niemal zawsze wyglądają idealnie! :) super, zwłaszcza sandałki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaskakująco zgrabnie wyglądasz w poziomych paskach ;) Ty coś tu oszukujesz z tą sylwetką ;) Tak jak z tą marynarką w pasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu.A co do sylwetki to niestety z powrotem +2kg...

      Usuń
    2. No tak to bywa. U mnie to samo. Akurat przed ślubem przybrałam na wadze choć z 8-9 miesięcy trzymałam się w pewnych ramach :(

      Usuń
  13. Ewcia, jest nieźle! Dół bardzo na tak, paski nie poszerzają bo spódnica ma dobrą długość. KOlor bluzki też super z tym współgra, jedynie jej forma mi tu ciut nie leży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko forma bluzki była lepsza, póki nie przeleżała swojego w walizce:), zrobił się pognieciony potworek.

      Usuń
  14. I wyszło fajnie mimo wielu paseczków.
    Ale ten mały słodziak mnie rozbawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lekko, świeżo, wakacyjnie :-) No, jeśli miałabym się w środku lasu głowić na doborem stylizacji - to znaczyłoby, że z moją głową jest coś nie tak... Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) czyli wyciąganie ciuchów na ślepo to nie tylko moja metoda na wakacyjny strój:)?

      Usuń
  16. Wiesz co Ewo, głupoty piszesz !!!
    Wyglądasz swietnie i tego sie trzymaj . Piękno nie koniecznie jest w rozmiarze 36 , a ostatnio spotkam ze zeby byc zgrabna to 34 to mus ...
    Piękno to seksapil a Ty go masz w nadmiarze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Widzisz stara jestem, a nadal media potrafią mi robić czasem sieczkę w głowie:). Niby wiem, że nie muszę nosić rozmiaru zero, by się czuć dobrze, a jednak...no chciałoby się:).

      Usuń
    2. Podpisuje się pod słowami Ani. Wyglądasz świetnie i sto razy będę powtarzać, że masz to coś... A może osoba w rozmiarze 34/36 w ogóle tego nie ma...

      Usuń
  17. bardzo fajnie wyglądasz więc nie miej sobie nic do zarzucenia :)
    jeżeli tylko dobrze się czujesz w takich ciuchach to wskakuj w nie :) ja też ubieram się dla siebie, nie dla innych :)
    ostatnie zdjęcie słodkie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tak właśnie robię, tylko czasem zastanawiam się nad sensem wrzucania takich zestawów do sieci. Ale z drugiej strony ten blog to odzwierciedlenie moich codziennych ubiorów, więc skoro pokazałam się tak ludziom, to i tu publikuję.

      Usuń
  18. Olać konwenanse, czasami trzeba :) by czuć się dobrze :) Mnie się podoba, paski poprzeczne uwielbiam i wydaje mi się że wbrew panującej opini wcale nie poszerzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka to jesteś kolejna, która przeciwstawia się modowym mitom:), też mi się wydaje, że są wzory, które pogrubiają bardziej.

      Usuń
  19. Piękne zdjęcia, bo i modelka piękna :) Uwielbiam paski - i trudno jeśli nawet w nich źle wyglądam (Tobie nic nie można zarzucić, a i mocny kolor uważam za świetny dodatek).

    Ostatnia fotka - MEGA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga!
      A i dla mnie latem paski, to ulubiony wzór.

      Usuń
  20. Bardzo fajny, wakacyjny zestaw. I wcale ale to wcale nic Cie nie pogrubia! Wrecz przeciwnie - wygladasz promiennie i efektownie:):) Pozdrawiam Ewuniu!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie te paski wysmuklają Ci sylwetkę :) wyglądasz świetnie na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło to słyszeć (a właściwie czytać) :).

      Usuń