niedziela, 24 sierpnia 2014

wakacyjnie po raz trzeci

Za oknem leje deszcz, temperatura nie przekracza 20 stopni, więc na ocieplenie pokazuje Wam kolejny wakacyjny zestaw.
Tym razem zmiana klimatu, drugą część urlopowego tygodnia spędziliśmy w małej wsi w Beskidzie Małym, gdyż tam mieszka rodzina mojego męża.
Otoczenie sielskie i malownicze, polne drogi, niewysokie góry wkoło, dużo kwiatów, świeże powietrze.
Nikt tam się nie stroi, nie myśli o modzie, o trendach. Ma być po prostu wygodnie.

O zestawie chyba za wiele nie ma co pisać, szorty i koszulka- szczyt inwencji. No może te przezroczystości wnoszą odrobinę niezwyczajności. I malutki worek typu "backet bag", idealny na zabranie kilku drobiazgów, telefonu, paru złotych, chusteczek.
Na co dzień jestem zdecydowanie fanką dużych torebek, im większa tym lepiej. Ale kiedy idę na krótki spacer, na plac zabaw czy po prostu na podwórko z dzieciakami, to takie maluchy, jak ta, sprawdzają się najlepiej:). 







koszulka- new yorker
szorty- h&m
buty- nn
torebka- sh
bransoletka- cubus

18 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia! Uwielbiam naturę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny strój:)
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Beskid Niski? o to chyba niedaleko nas byłaś, my mieszkamy w Beskidzie Sądeckim :) Śliczne zdjęcia!!! Pogoda ostatnio nie najlepsza niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dika, mój błąd. Byliśmy na pograniczu beskidu makowskiego i małego. Już poprawiłam. Ale i tak dość blisko Ciebie:). Nie wiedziałam, że mieszkasz w tak malowniczym miejscu:).

      Usuń
    2. Nie jestem stąd, ale mieszkam tu 5 lat. Malowniczo jest, ale jak się wyjedzie 20 km za Sącz ;)

      Usuń
    3. ps. a pochodzę też z Beskidu...ale Śląskiego ;)

      Usuń
  5. Cześć!

    Świetny blog :) Oby tak dalej! :D

    Zajrzyj też do mnie: http://www.yntbctbq.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjecia:) az sie tak cieplutko robi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to było zaledwie tydzień temu:).
      Ale ja tam się cieszę na nadchodzącą jesień:).

      Usuń
  7. a ja wszędzie szukam takich szortów, luźnych w udach! są cudowne! I zdjęcia piękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu to fason 'boyfriend'. Trochę się uśmiałam, bo nie sądziłam, że i szorty tego typu produkują, bo jednak boyfriendy to długie spodnie z luźnymi nogawkami, ciut niższym krokiem.
      Ale jak widać i szorty!

      Usuń
  8. Aj tam! Takie luzaki też mają swój urok! Spodenki świetnie na Tobie leżą a worek jest bombowy, z chęcią bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny luzak i tyle, jeszcze czuć wakacje, a tutaj tak naprawdę jesień w powietrzu. Ewciu jak jutrzejsza kawa?

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się koszulka :-)
    lubię takie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny powiew słońca i ciepła!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie spokojne miejsca. Chętnie spędziłabym tam całe wakacje oderwana od rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń