środa, 20 sierpnia 2014

wakacyjnie po raz drugi

I kolejny wakacyjny zestaw. Jeżeli poprzednio było zwyczajnie, to dziś jest już zwyczajnie do bólu:). Ale chciałam Wam się pokazać również w takiej odsłonie. Ostatnio sporo było zestawów do pracy, a przecież w czasie wypoczynku też można wyglądać na człowiek, choć niekoniecznie strojąc się i kombinując.
Zawsze wychodzę z założenia, że jak nie wiemy, co na siebie włożyć, to proste zestawy, bez udziwnień sprawdzą się najlepiej. Owszem, nie będziemy wtedy powalać swym strojem na kolana, raczej wtopimy się w otoczenie, ale nie trzeba być przecież zawsze na świeczniku. Zresztą na placu zabaw w ośrodku wśród innych mam wyglądałabym komicznie w 10cm szpilach i obcisłej sukience.
Cały zestaw (poza białym topem, który jest w mojej szafie od lat) pochodzi z wyprzedaży, Birkenstocki to naprawdę najwygodniejsze buty pod słońcem, zaczynam rozumieć ich fenomen! Służą mi wprawdzie przede wszystkim jako klapki po domu, ale jak widać na załączonych obrazkach i poza domem nie wstydzę się ich założyć.






top- cubus
koszula- bershka
spodnie- h&m
buty- birkenstock (tkmaxx)

48 komentarzy:

  1. uwielbiam takie koszule, fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już miałam jej nie kupować. Miałam nie tak dawno jeansową koszulę w szafie, ale jakoś nie umiałam jej zestawić. Bałam się, że z tą będzie podobnie. A tu niespodzianka- uwielbiam ją!

      Usuń
  2. Śliczna koszula :) W ogóle fajnie wyglądasz! Mam podobną (koszulę), tylko z reserved,ale ja wyglądam w niej jak w worku, każda koszula tak na mnie leży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A co do koszuli to ja mam odwrotny problem, w praktycznie żadnej się nie dopinam...

      Usuń
  3. Zdecydowanie nie uważam, żeby to był zwyczajny zestaw! Wszystko tutaj jest fajne i tworzy ciekawą całość.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie :) wygoda to podstawa! a przy tym wyszedł fajny zestaw :)
    ja też lubię bardzo białe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A białe spodnie, choć bardzo je lubię, też niestety do najpraktyczniejszych nie należą.

      Usuń
  5. Niby zwyczajny, ale wygladasz rewelacyjnie, bardzo modnie! Sama chetnie bym sie tak ubrala, gdybym tak zgrabnie mogla wygladac w bialych spodniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Co do spodni, to myślę, że to nie kwestia koloru a fasonu- warto poszukać odpowiedniego dla siebie.

      Usuń
  6. Swietne polaczenie, biale spodnie zawsze super !

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, zupełnie jakbym widziała taki typowy look z lat 90. Też białe spodnie wytarte na nogawkach, też jasne koszule. Bardzo w moim guście, tym bardziej, że moda na lata 90 wróciła i święci triumfy. Bardzo fajnie tu u Ciebie, dodaję do ulubionych. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest:)- tęskni nam się za dawnymi czasami:).
      I dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  8. CUDOWNY, DELIKATNY, WAKACYJNY LOOK

    Pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny wygodny zestaw, świetna jeansowa koszula!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewo uwielbiam Twoją piękną prostotę i to Twoje coś... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak mi miło! Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Spodnie rewelacja, ale do tych butów chyba się nie przekonam ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu nie Ty jedna:), ale ja je naprawdę polubiłam:).

      Usuń
  12. Lubię takie zestawienia, zwłaszcza z klapkami!!
    Bardzo mocno urosły ci włosy!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś miesiąc temu mocno je ścinałam- kilkanaście cm, ale po ich kondycji widzę, że znowu przeszła pora na cięcie. A co do długości, to chyba faktycznie dość szybko mi rosną, choć na zdjęciu wydają się dłuższe.
      :) Klapki rządzą:).

      Usuń
  13. Zestaw taki, jak lubię :-) Klapki - jak dla mnie (i póki co, bo się nie zarzekam) wakacyjnie lub przydomowo ;-) Ewo, wyglądasz jak dziewczę na wakacyjnym podrywie a nie jak matka dzieciom :-D Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczę na podrywie powiadasz:)? Dobre!
      Pozdrawiam ciepło:).

      Usuń
  14. Moje ulubione spodnie:). Kiedy ja się wreszcie w takowe wcisnę. Przypomniałaś mi o nich:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje mi się robią niebezpiecznie obcisłe, pora pomyśleć o diecie. A ja tak lubię jeść:).

      Usuń
  15. Ewciu Idealnie !!! Trafiony w mój gust, jak większośc Twoich zestawów !!!!
    Koszule bardzo lubię, szczególnie te z męskiej szafy haha;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Śledzę Twój blog już od dość dawna ,ale nie udzielałam się w komentarzach .Zestawy jakie prezentujesz są ciekawe ,bez przepychu ,ale eleganckie.Tym bardziej podziwiam Cię że potrafisz pogodzić prowadzenie strony z opieką nad maluchami i pracą.Wiem jak jest to trudne bo podobną stronę prowadziła córka i nie pogodziła tego z innymi obowiązkami.Przy okazji chciałam ci polecić sklep blisko Ciebie o którym zapewne nie wiesz a jest super,fajne ciuchy do wykorzystania na blogu a ceny przystępne(nie mój sklep ani nikogo znajomego).TOP MODA ANGELA -maja swoją stronę na Facebooku.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa uznania, to bardzo miłe, co piszesz:). Na stronę zajrzałam, ale z tego, co widzę, to sklep jest stacjonarny, a mi do Przystajni nie po drodze.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  17. U ciebie nawet "zwyczajnie do bólu:)" wyglada bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zwyczajny, niezwyczajny, wyglądasz super :) Biały top świetnie gra ze spodniami i całość jest świeża i lekka. Gdyby top był innego koloru już by nie było takiego fajnego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, inny kolor topu spowodowałby, że całość wyglądałaby jeszcze bardziej przypadkowo, więc cieszę się, że wyszło, jak wyszło:).

      Usuń
  19. Ogólnie te buty mi sie nie podobają ale w tym zestawie wyglądają naprawdę dobrze! I można rzec że pasują tutaj jak ulał;) Poza tym świetne spodnie, dawno je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie psują zestawu:).
      A spodnie kupiłam chyba na początku lipca, w każdym razie już trwały wyprzedaże, bo zapłaciłam za nie jedynie 30zł.

      Usuń
  20. A ja uwielbiam ta twoja zwyczajanosc:* zestaw na wszystko:))) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne wygodne połączenie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, takie właśnie miało być:).

      Usuń
  22. Ostatnie zdjęcie mnie powaliło... pięknie, seksownie, bardzo seksownie!
    aśka

    OdpowiedzUsuń