piątek, 22 sierpnia 2014

urodziny

Kochani! 
Dziś krótki przerywnik w pokazywaniu zaległych wyjazdowych postów. Dziś obchodzę ostatnie "dwudzieste" urodziny :), więc z tej okazji, mimo braku imprezy, wystroiłam się w kieckę i obcasy. Chciałam poczuć, że jest to mój dzień :).
Często w urodziny czułam potrzebę, by coś podsumować, by odkreślić krechą jakiś rozdział. Tym razem jest inaczej.  Nie wiem, może za rok, na okrągły jubileusz...ale teraz nie, teraz jest mi dobrze tak, jak jest. Żadnych zmian, żadnych rewolucji.
Mam tylko ochotę podziękować moim bliskim, że SĄ. I tyle:).









sukienka- mohito
torebka- u bambuskowej
buty- bon prix 

32 komentarze:

  1. Przepiękna sukienka. Wszystkiego Najlepszego. Za rok niech się dzieje:)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Ja obchodzilam swoje wczoraj i choc byly to 30-te urodziny nie robilam zadnych podsumowan, az sama sie sobie dziwie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co dobre i piękne, uśmiechu, zdrowia i szczęścia. Pozdrawiam serdecznie. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze zdrowia,milosci oraz radosci na kazdy dzien :)
    Spelnienia marzen :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne urodziny u blogowej koleżanki i znów się stara poczułam. Ależ z was wszystkich młodziaszki.
    Wyglądasz dziś bosko.
    Najlepszego kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie! Cudowne foty!:) oj nie zawsze trzeba cos podsumowywac wazne ze jest dobrze ze bliscy sa blisko i sa zdrowi:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. 100 lat ! Piękna z Ciebie "dwudziestka" ;) A po trzydziestce jest naprawdę wporzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego co w życiu najlepsze !! i chciałam jeszcze zauważyć, że z chęcią bym torebkę podkradła ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 100 lat! Wyglądasz ślicznie w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna sukienka, a z okazji urodzin życzymy wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spełnienia marzeń :):):) ale jesteś młodziutka :) zazdroszczę, ja mam 4 lata więcej :(
    ps ładna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Slicznie kochana! Wszystkiego naj!
    <3
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne sandałki i kopertówka, ślicznie wygladasz! swietna stylizacja kochana!!

    Obserwujemy?:)
    http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna sukienka i najlepsze życzonka!

    pozdrawiam
    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewo w takim razie najlepszego :)
    Uwielbiam Twoja kobiecość i to ,ze potrafisz celebrować zycie , takimi małymi gestami ! Śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego NAJ, NAJ, NAJ!!! Żeby Bliscy zawsze byli przy Tobie i każdy dzień przynosił radość, uśmiech i poczucie spełnienia :-) PS. Wyglądasz kwitnąco i kobieco :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewuniu jeszcze raz STO LAT!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz i jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam buty w identycznym kolorze i nie wiedziałam z czym je połączyć i już wiem ! :)
    Bardzo mi się podoba stylizacja :)

    Wszystkiego co najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  20. 1oo lat ! wyglądasz fantastycznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkiego najlepszego, ładna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewuś, wszystkiego co najlepsze, najmilsze i najpiękniejsze, niech CI się dobrze wiedzie!

    OdpowiedzUsuń
  23. To się spóźniłam ;/ - Ale za to płynące z serducha ślę Ci życzenia zdrowia, bo z każdym kolejnym rokiem i tak wyglądasz młodziej.
    Jestem pełna podziwu dla dzisiejszej stylizacji, kolory w pięknym wydaniu ....... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ewciu samych cudownych chwil z najbliższymi !!! Rodzina jest mocą i tym co najpiękniejsze !
    Radości, uśmiechu i miłości nieskończonej :*
    Pozdrawiam Ewciu :*
    P.S. Wyglądasz pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Samych bardzo dobrych dni, miłości i zdrowia!!!
    aśka

    OdpowiedzUsuń
  26. "Wszystkiego najlepszego, radości szczęścia moc! " :-)))
    Piękna sukienka w przepięknym kolorze - bardzo Ci w nim d otwarzy + fajne dodatki.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochani dziękuję Wam wszystkim za życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  28. sto lat! wszystkiego dobrego;)
    ps. nie piszę tego ze złośliwościa, ale niechlujnie wyglądają poplamione sukienki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia. A co do sukienki, to przy małych dzieciach człowiek zaczyna przymykać oko na niektóre rzeczy:).

      Usuń