piątek, 15 sierpnia 2014

tygodniowy przegląd

Kochani, jestem bez dostępu do internetu (nie licząc tego w komórce), więc na wszystkie wiadomości i komentarze odpiszę po powrocie. A żebyście o mnie nie zapomnieli, dodaję kolejny tygodniowy przegląd.

Tym razem zestawy do pracy na upalne dni.

PS. Zbliżamy się do 300000 wyświetleń:). Wzorem Lidii z Retromoderny dla osoby, która pierwsza prześle mi na adres viosna@poczta.fm print screena z widocznym nagłówkiem bloga i liczbą 300000 przygotowałam małą kosmetyczną niespodziankę:).


marynarki: pasy- h&m (hurtownia awanti), biała- sh, spodnie: białe-nn, granatowe- h&m, sukienka: butik, bluzki: czarna- ny, kopertowa- mohito, w pasy- targ.

27 komentarzy:

  1. ja też uwielbiam biały kolor :) ładnie Ci we wszystkim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:). A w bieli jakoś tak zawsze się wygląda młodziej i bardziej świeżo.

      Usuń
  2. też jestem zdania, że wszystkie te ciuszki do Ciebie pasują i wyglądasz w nich ładnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też czuję, że te zestawy są takie 'moje'.

      Usuń
  3. Świetne, klasyczne zestawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biała sukienka super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko super :) ale najładniej w białej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł!
    Uwielbiam Cię w jasnych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem można mnie częściej zobaczyć w takim jaśniejszym wydaniu:).

      Usuń
  7. Wszystkie stylizacje uderzają w mój gust :) Aż nie wiem która podoba mi się najbardziej, ale chyba druga i trzecia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje :) biała sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w tej bluzce z 2 i 4 wyglądasz cudownie! Wszystkie zestawy mi się podobają! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu. A bluzka to jeden z najnowszych nabytków, jest super. Ale żałuję, że to nie bawełna, tylko wiskoza i poliester...

      Usuń
  10. Ślicznie - jak zawsze, wiadomo :-) Może dlatego każdy Twój zestaw mi się podoba Ewo, bo jesteś bardzo konsekwentna w swoich wyborach i widać, że wybierasz to, w czym się doskonale i swobodnie czujesz - a to się przekłada na fakt, iż rewelacyjnie wyglądasz :-) Udanego wypoczynku, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu! Cieszę się, że to widać. Tzn, że mój styl zaczyna się klarować, a to dużo dla mnie znaczy:).

      Usuń
  11. Wszystko mi się podoba, nie wybiorę jednego.

    OdpowiedzUsuń
  12. AleŻ mi sie Twoj tydzień podoba ! Wpadam w kompleksy ! Jest pięknie , lekko , stylowo , świeżo , uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A o kompleksach to zapomnij, bo sama jesteś dla wielu inspiracją.

      Usuń