sobota, 9 sierpnia 2014

sukienka

To czarne, bezkształtne 'coś' to moja ulubiona sukienka. Wprawdzie dzisiaj chyba tytuł powinien brzmieć: "czy ktoś widział żelazko?" Ale muszę na swoje usprawiedliwienie dodać, że zdjęcia robione po całym dniu, więc oddają stan końcowy a nie faktyczny:).
A wracając do sukienki, mam ją już któryś rok i niezależnie od rozmiaru jaki w danym czasie mam to noszę chętnie. Chwilowo jest dość luźna, ale nosiłam ją i w zaawansowanej ciąży. Lubię takie ubrania, które służą mi przez długi czas i w wielu okolicznościach.

PS. Wyjeżdżamy na prę dni (w końcu!), więc mogę być nieobecna w blogosferze. Buziaki!




sukienka- orsay
torba- reserved
buty- nn

56 komentarzy:

  1. Swietna torebka, wlasnie takiej brakuje w mojej szafie - jasnobrazowej, duzej, na ramie.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Też ją lubię, bo choć nie jest 'trendy', to jest dość ponadczasowa i bardzo pojemna.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A tego właśnie dnia się rozkleiły :/

      Usuń
  3. bardzo ładnie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego urlopu. Szczęściara:)))!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie rzeczy w których lata chodzę i nawet ciąże pamiętają, też mam takie niezniszczalne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I żal później po latach rozstać się z taką rzeczą, prawda:)?

      Usuń
  6. Nigdy nie sądziłam ze czerń z brązem to taki dobry duet . A fajnie to wygląda . Odpoczywaj Ewo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zwróciło moją uwagę połączenie tych dwóch kolorów. Wyglądają tutaj wyjątkowo dobrze.

      Usuń
    2. Też lubię to połączenie, ale jakoś częściej mi wychodzi szary z brązem.

      Pięknie wyglądasz Ewka, miłego wyjazdu :))

      Usuń
    3. ja znów mam od zawsze ogromną słabość do połączenia czerni z brązem, najczęściej u mnie gości ;d więc tutaj Ewo szeroko się do Ciebie uśmiecham ;)
      Sukienka bardzo mi się podoba, podpięcie jej paskiem to super pomysł! ;) wypocznij ♥

      Usuń
    4. Dzięki Dziewczyny!
      A co do łączenia brązu z czernią to ja bardzo lubię:).

      Usuń
  7. Uwielbiam takie uniwersalne ciuchy :) właśnie od jakiegoś czasu zbieram sie do napisania postu o nich więc po powrocie zapraszam :) A tymczasem miłego wyjazdu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w ogóle to spotkałam taką marynarkę w grube pasy jaką masz w chińczyku i z ciekawości przymierzyłam. Niee.. ty zdecydowanie lepiej w takiej wygladasz :)

      Usuń
    2. Aniu muszę nadrobić zaległości na blogach, więc zajrzę na pewno:).

      Usuń
  8. takie właśnie lekkie i zwiewne "Coś" jest idealnym rozwiązaniem na letni czas,
    ogromnie podoba mi się Twoja wielgachna torba - no rewelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło Cię znów u mnie widzieć:).
      I dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  9. takie ubrania są najlepsze :) nie ważne czy dobrze się akurat czujemy w swoim ciele czy nie sukienka bedzie idealna :) pięknie !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczy uniwersalne są ponadczasowe i ja również takowe lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję tylko, że ta moja sukienka robi się już coraz bardziej wysłużona.

      Usuń
  11. Ależ podobają mi się buty :) Sukiena trochę nie mój styl, ale stylizacja bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:). A buty, już pisałam powyżej, właśnie się rozkleiły, czekają teraz na naprawę...

      Usuń
  12. Super cute shoes :) love the colour!

    OdpowiedzUsuń
  13. To udanego urlopu w takim razie, gdzie się wybieracie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję po fakcie:).
      A byliśmy i w ośrodku wypoczynkowym i u rodziny, więcej w kolejnych postach.

      Usuń
  14. Lubię to połączenie kolorystyczne! Masz bombowe sandałki:) Miłego leniuchowania!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurde że też przegapiłam takie torbiszcze!!
    Ewa lepiej schowaj sobie te Twoje cudeńka bo ja wpadnę do Ciebie i ci je podwędzę ;)
    Bawcie się dobrze.
    a sukienka :) Jak patrzę na moje ciążowe to się zastanawiam jak ja się w nich mieściłam skoro i teraz pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ta torba kupiona jakieś 4 lata temu...
      A wpadaj! Kosztem paru torebek chętnie Cię ugoszczę:).

      Usuń
  16. Ja uwielbiam to połączenie kolorów :) torebka świetna!!! miłego odpoczynku!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne to COŚ :D
    miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna ta brązowa torebka wydaje się pakowna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pakowna to fakt, ale do tego to ten typ, w którym pasuje wieczny bałagan.

      Usuń
  19. No to miłego i bezpiecznego wyjazdu życzę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A wróciliśmy już cali i zdrowi, czyli było i miło i bezpiecznie:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Ładnie Ci w tej sukience, miłego wypoczynku...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń