wtorek, 26 sierpnia 2014

ostatni z serii wakacyjnie

To już ostatni zestaw, który udało mi obfotografować na wyjeździe. Ten jest już mniej letni, więc nie kłóci się tak z aurą, która panuje za oknem. Jednak ciągle bazujący na tych kilku ubraniach, które miałam w walizce. Bo choć na co dzień moja szafa się nie domyka, tak na wyjazd na ogół pakuję się z głową i zgodnie z zasadami minimalizmu- kilka rzeczy, z których większość bezbłędnie do siebie pasuje, uproszczona kolorystyka, mało dodatków. I powiem Wam szczerze, że nie jest mi źle z taką ograniczoną garderobą. Jednak, czy mogłabym tak funkcjonować na dłuższą metę? Nie wiem. Chyba za bardzo lubię fatałaszki, zakupy, dodatki. Pociąga mnie idea minimalizmu, rzeczy dobrych jakościowo, unikania chińskiej tandety. Jednak kłóci się to z moją naturą chomika, do tego jestem bardzo sentymentalna, również jeśli chodzi o przedmioty (w tym ciuchy!). I po prostu uwielbiam zakupy:).







spodnie, torba, buty- stradivarius
top- cubus
koszula- bershka
pasek- nn

29 komentarzy:

  1. Urlopowo, wypoczynkowo; ślicznie, jak zawsze:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem baaaaardzo sentymentalna, gdy idzie o ciuchy. Żal mi czegokolwiek się pozbyć. Chyba, że w dobre ręce:)).

      Usuń
    2. Dokładnie- komuś zawsze łatwiej oddać niż po prostu wyrzucić.

      Usuń
  2. A mie się podoba, lubię minimalizm.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Noszę je czasem , choć wiem, że to już nie te lata...

      Usuń
  4. Lubię takie zestawy, ta torba naprawdę idealnie się sprawdza - kolejny raz "robi" kropkę nad i stylizacji :-) PS. Minimalizm mnie fascynuje, mam jednak problem z wdrażaniem go w życie - też uwielbiam zakupy ;-) Póki co staram się KILKA razy zastanowić czy daną rzecz potrzebuję i czy jest dla mnie idealna /wcześniej brałam to, co choć trochę mi się podobało, a potem np.czekało aż schudnę :-)/ Tak jak Ty, Ewo, na wakacjach dochodzę do wniosku, że mała - ale odpowiednio dobrana garderoba jest kluczem do sukcesu, czyli do tworzenia trafionych i sprawdzonych zestawów. No, ale cóż, kiedy tyle cudów wokół mnie kusi i woła "weź mnie!".... Ostatnio jednak udało mi się pożegnać spore zapasy w szafie i zostało to, co noszę, bo lubię. Eh, ma to niestety również skutek uboczny- zaczynam się rozglądać z chorym błyskiem w oku za uzupełnieniem półek w szafie... błędne koło :-) Pozdrawiam, buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, torba to zdecydowanie był dobry zakup:).
      Co do minimalizmu to też wydaje mi się, ze zrobiłam ogromny postęp- są np sklepy, które odstraszają mnie chińską tandetą i bardzo rzadko wchodzę (np centro). Ogólnie zastanawiam się nad zakupami. Na ogół...
      I zazdroszczę porządków w szafie. Ja się ciągle do tego zabieram, ale zamiast ujmować to do niej dokładam.

      Usuń
  5. Obejrzałam wszystkie Twoje wakacyjne zestawy, a komentuję zbiorowo. Mimo, że piszesz o minimalizmie w walizce, to i tak podziwiam, bo udało Ci się za każdym razem ubrać ciekawie. Ja to zwykle spodenki i T-shirty i tyle, a u Ciebie nawet seksowną spódniczkę widziałam! Zdaje się, że masz dar pakowania ubrań urlopowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta spódniczka to jest ta moja midi z sinsay tylko podwinięta. Ona akurat jest super na wyjazdy, bo na kostium kąpielowy może być też sukienką tubą. A może być też bluzką i spódnicą w różnych długościach:).
      Ja w ogóle uwielbiam się pakować. Coś, co jest zmorą dla wielu, mi sprawia wiele przyjemności:).

      Usuń
    2. Ja totalnie nie potrafię się pakować i nie lubię...zawsze wydaje mi się że spakowałam nie to co trzeba i czuję się z tego powodu bardzo nieszczęśliwa;)

      Usuń
  6. Fajna stylizacja, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jednocześnie mam naturę oszczędną, ale też lubię zakupy.
    Bardzo podoba mi się ten luźny zestaw, szczególnie buty. Wyglądają na wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie u Ciebie :) Zapraszam także do mnie: http://modnystyl2013.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz cudowne buciki! A zastosowanie jeansowej koszuli jako narzutki bardzo mi się pdooba ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten zestaw z serii wakacyjnych chyba najbardziej mi się spodobał:) Widzę że faktycznie spakowałaś się z głową, sandałki sprawdziły się w kolejnej stylizacji:) Kituszki masz słooodkie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz naprawdę piękne. Klasa i jednocześnie zadziorność nastolatki w spojrzeniu ;)

    ps. bardzo Ci dziękuję za słowa wsparcia, jakie mi napisałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana super wyglądasz, zestaw biorę w całości :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W kitkach słodko i niewinnie :) zestaw bardzo fajny, ale ewidentnie brakuje mi u Ciebie ....trampek :))) (wiem, wiem, nie lubisz sportowego obuwia :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kucyki bardzo pasują do całości, ładnie Ci...pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń