poniedziałek, 4 sierpnia 2014

tygodniowy przegląd

Wprawdzie zdania na temat tych tej serii były podzielone, ale pomyślałam, że od czasu do czasu nikomu nie zaszkodzi, więc przed Wami kolejny post z serii tygodniowy przegląd. Choć hasło tygodniowy nie jest tu odpowiednie, bo 3 pierwsze połączenia pochodzą z innego tygodnia, a 3 kolejne z innego. Ale zebrałam je w całość, bo zalegały mi te zdjęcia na telefonie.
Dla zainteresowanych- poprzedni post z tej serii TU.


marynarki: karmelowa-bershka, czarna-ny, pasy-h&m (hurtownia awanti), żółtawa- nn, spodnie: czarne-stradivarius, zielone-zara, białe-ebutik.pl, żółte-zara, szare-orsay, topy: ebutik.pl, cubus, sh, ny.

43 komentarze:

  1. Niezbyt wyraźnie widać, ale na oko podoba mi się zestaw 3 i 4.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety urok zdjęć robionych telefonem i to w ekhm... polowych (?) warunkach:).

      Usuń
  2. Świetnie wyglądasz w tych paskach. Jak mało kto. Podejrzewam, że gdybym założyła tę marynarkę wyglądałabym okropnie :)
    I podoba mi się ta pierwsza brązowo ruda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, paski bardzo lubię, szczególnie latem:).

      Usuń
  3. ale widać konsekwencje i wypracowany styl! Uwielbiam tę marynarkę w paski! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, choć założenie topu i marynarki to chyba jeszcze za mało by mówić o wypracowanym stylu. Ale schlebia mi to bardzo:), bo właśnie do pewnej konsekwencji w ubiorze dążę.

      Usuń
  4. marynarka w paski to mój zdecydowany faworyt, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  5. Marynarka w paski rządzi!! super wyglądasz Kochana!! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto by przypuszczał, że zakup sprzed kilku lat będzie dla mnie hitem lata:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Zestaw 3 najbardziej mi przypadł do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą marynarkę w pasy szczególnie w połączeniu z tymi żółtymi spodniami <3 Wyglądasz genialnie w tym zestawie :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu, zresztą ten zestaw pokazywałam na blogu w całej okazałości (tylko z innymi butami).

      Usuń
  8. A ja lubię te posty i kocham twoją marynarkę w pasy.Bosko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Właśnie zdania były podzielone, niektórzy chcieli pełne posty, ale wielu też ten pomysł się spodobał:).

      Usuń
  9. Każdy zestaw ma to coś, bo jest piękny w prostocie. Jednak nr 3 i 4 najbardziej wpadły mi w oko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem najbardziej interesujący jest ten z żółtymi spodniami i marynarką w paski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś miała ochotę zobaczyć więcej zdjęć tego zestawu to zapraszam tu:
      http://viosna000.blogspot.com/2014/07/zota-fascynacja.html

      Usuń
  11. Ta marynarka w paski jest świetna i bardzo fajnie ją połączyłaś:)
    Ja bardzo lubię te posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu.
      Od czasu do czasu takie będę wrzucać.

      Usuń
  12. Biorę wszystkie zestawy :-) Ciekawe te szare spodnie - coś a'la chinosy? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie to bardziej cygaretki. Więcej zdjęć w tym poście:
      http://viosna000.blogspot.com/2014/04/niedzielne-popoudnie.html
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  13. i tutaj jest przykład, że w szafie nie trzeba mieć tony ciuchów - wystarczą 4 marynarki i dodatki i można stworzyć cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) też tak uważam:). Inna sprawa, że moja szafa i tak pęka w szwach.

      Usuń
  14. drugie zdjęcie z prawej strony mój numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już myślałam, że pasiasta marynarka wygra w przedbiegach, więc ciesz mnie, że i inne zestawy sie podobają:).

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Czyli te pochodzące z 2 tygodnia:). Dzięki.

      Usuń
  16. fajny pomysł ;) jak zawsze wyglądasz świetnie Ewo !

    OdpowiedzUsuń
  17. w białym żakiecie się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś on jest żółtawy:). Miałam kupić biały, ale odcień był lekko ecru i bałam się, że będzie się kłócił z innymi odcieniami bieli.

      Usuń
  18. Podobają mi się te Twoje tygodniowe przeglądy, marynarka w pasy to mój faworyt...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja biorę czarną marynarkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie wszystkie fajne zestawy, najbardziej ciekawy jest ten z paskami i żółtymi spodniami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jemu poświęcony jest osobny post:). Dzięki!

      Usuń
  21. świetna ta marynarka w paski!
    bosko w niej wyglądasz!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.

    <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi podoba się druga i w paski Świetne zestawy

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham to jak wyglądasz Ewo !

    OdpowiedzUsuń