środa, 16 lipca 2014

tusze bebeauty

Dziś nietypowy jak dla mnie post, bo kosmetyczny:), ale od czasu do czasu i ja mam ochotę podzielić się z Wami moimi ostatnimi zakupami. Tak jest tym razem. Przy okazji spożywczych zakupów, stojąc w kolejce w biedronce, zwróciłam uwagę na boks z kosmetykami. Od jakiegoś czasu poszukiwałam kolorowego tuszu na lato. Po drodze skusiłam się na fioletowy tusz z Avonu, ale on nie spełnił moich oczekiwań. Więc niewiele myśląc wrzuciłam ten zielony do koszyka. I bardzo szybko wróciłam też po niebieską wersję.
Tusze jak za te pieniądze są świetne. Kosztują zaledwie 8,99 zł za sztukę, a mają najlepsze krycie z dotychczas wypróbowanych przeze mnie kolorowych maskar. No dobra, przyznaje się, dużo ich do tej pory nie miałam, żeby robić takie uogólnienia, ale te 3 wcześniej wypróbowane egzemplarze nie umywają się do moich nowych zakupów.

Tusze mają standardową tubkę i mieszczą 9 gram produktu. Teoretycznie jest to produkt pogrubiający, ale to nie o pogrubienie w nich chodzi a o KOLOR!


Duży plus za foliowe zabezpieczenie (u mnie oczywiście już naruszone), dzięki któremu wiemy,  że tusz był nieotwierany.


Szczoteczka jest silikonowa, standardowej długości


Kolory ciekawe, intensywne



Bardzo ciężko było mi uchwycić efekt na rzęsach. Niestety nie  mam wprawy w robieniu tak dużych zbliżeń, więc nie udało m i się złapać ostrości, ale ogólny efekt myślę, że jest widoczny.



Osobiście polecam, szczególnie tym, które mają ochotę poszaleć z wakacyjnym makijażem:).

28 komentarzy:

  1. No efekt ciekawy :) Ja chyba wyglądałabym dziwnie. Mam za krótkie rzęsy i zawsze je na siłe wydłużam i podkręcam :)
    A w Biedronce uwielbiam kosmetyki kupować. Ostatnio wpadł mi przyspieszać opalania i szampon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu właśnie do efektu trzeba się przyzwyczaić. Każda z nas woli mieć wydłużone i podkreślone rzęsy. Ale myślę, że taki efekt też jest ciekawy.

      Usuń
  2. Ale ładne kolory! Pokaż buźkę w całej okazałości wtedy będę mogła zobaczyć jak kolor wygląda z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się przy najbliższej okazji zrobić takie zdjęcie, ale nie obiecuję, bo takie zbliżenie na twarz mi nie służy.

      Usuń
  3. Fajne kolorki, idealne na letnie makijażowe szaleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! W codziennym makijażu się niekoniecznie sprawdzą, ale na letnie szaleństwa jak znalazł.

      Usuń
  4. kolorki są ładne ale nie wiem czy skusiłabym się :) miałam swojego czasu fioletowy ale go nie używałam :) a co do kosmetyków z biedronki to ja jestem zadowolona :) mam już nawet takie, które nie schodzą z mojej półki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie żałuję, że nie ma z tej serii fioletowego, bo najlepiej podkreśliłby kolor moich oczu.

      Usuń
  5. o ja pierdziu... idę do Biedronki, jak ich nie będzie to załamka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze dziś były, także spore szanse są:).

      Usuń
  6. Kolor tak intensywnie wytrzymuje cały dzień? To też chcę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robiłam kilka godzin po nałożeniu! Bezpośrednio po efekt jest chyba bardziej intensywny, ale jak widać i później jakoś bardzo nie blednie.

      Usuń
  7. Hoho, świetna pigmentacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne kolorki! Dawno je kupiłaś? Jestem ciekawa czy będę jeszcze w mojej biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu kupiłam jakoś 1,5 tygodnia temu, ale dziś je jeszcze widziałam.

      Usuń
  9. Ja z biedrony mam czarny i jestem mega zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są, ale nie widziałam ich w biedrze na Jagiellońskiej, specjalnie pojechałam w poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. AAAA!!!Oba extra:) I muszę iść jutro do Biedrony;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie świetne kolorki! pieknie twoje oczyska będą w nich wyglądać!

    OdpowiedzUsuń
  13. o jejku, nie widziałam tych tuszy! <3 wyglądają super na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. SUPER!! MUSZE JE MIEC
    Z pozdrowieniami :*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie wyglądają, ale niestety nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  16. chcialam go ostatnio kupić :)

    OdpowiedzUsuń