niedziela, 20 lipca 2014

na upały

Kolorystyczną bazą tego zestawu (o ile w ogóle o kolorach możemy mówić w kontekście b&w) była torba, która poza tradycyjnym połączeniem bieli i czerni, ma też beżowe elementy. Sięgnęłam więc po beżową spódniczkę i białą bluzkę z czarną aplikacją. Do tego wygodne sandały i mamy idealny zestaw na upał. O ile w ogóle możemy mówić o jakimś idealnym zestawie, gdy temperatura w cieniu przekracza 30 stopni. Wtedy to tylko bikini, basen i zimne napoje są w stanie lekko przyćmić żar płynący z nieba.
Ja już nie mogę wytrzymać tych okrutnych upałów, a przed nami jeszcze kilka dni z tak wysoką temperaturą. I, o ile w weekend można sobie pozwolić na skąpe stroje, tak jestem przerażona jutrzejszą perspektywą wytrwania kilku godzin w pracy bez klimatyzacji. 



 








spódniczka- auchan
bluzka- oodji
torba- stradivarius
buty- nn

56 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To chyba moje ulubione połączenie kolorystyczne.

      Usuń
  2. Świetna stylizacja. Uwielbiam takie połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. W upały we wszystkim jest za gorąco, śliczna bluzka z aplikacją:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie nie umiem się odnaleźć w tak wysokich temperaturach.

      Usuń
  4. Super połączenie kolorów. Bardzo spodobały mi sie sandałki. Wyglądają na wygodne. No i spódniczka bardzo w moim stylu ;)
    Współczuję biura bez klimatyzacji. Choć ja z klimą jeszcze gorzej się czuję. Byłabym chora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sandałki bardzo wygodne, udany zakup:).
      A mój organizm jednak zdecydowanie lepiej znosi klimę niż upały, no ale mówi się trudno- do pracy trzeba chodzić.

      Usuń
  5. Jak fajnie kolory dobrane :) przewaga bieli z czarnymi dodatkami wygląda tak delikatnie i subtelnie :) świetna stylizacja :) świetne sandałki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Co prawda nie jestem pewna, czy subtelność do mnie pasuje, ale cieszę się, że zestaw się podoba. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. O jak pięknie, bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka fajna ta bluzeczka! Łączę się z Tobą w upalnym cierpieniu :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładnie, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne połączenie :) najbardziej podoba mi się haft na koszulce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba ta aplikacja, sprawia, że koszulka ze zwykłego topu staje się wyjątkowa.

      Usuń
  10. O tak, upały są ale, ja je jakoś znoszę, może dlatego, że nie jestem w pracy ;)
    Ale wiem co to znaczy być w takie dniu w pracy bez klimatyzacji ;)
    Te czarne akcenty wspaniale uzupełniają stonowaną całość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu a kiedy Twój powrót do pracy? Bo pamiętam, jak pisałaś, ze już niebawem.

      Usuń
  11. Fajna bluzeczka i sandalki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie!!!:) sandałki są proste ale bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dużo dla mnie znaczą te słowa:), bo właśnie tak staram się ubierać.

      Usuń
  14. Super!!! bardzo mi sie podoba Twój zestaw :) A torby nadal zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu torba chyba jeszcze jest na stronie, także zamawiaj:).

      Usuń
  15. pięknie wyglądasz :) ja uwielbiam taką pogodę ale w tym roku brak urlopu i ciągłe siedzenie w pracy zaczyna nabawiać mnie depresji i chyba wolałabym żeby nie było tego upału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto:).
      A ja nie dość, że w pracy to jeszcze szczerze nie cierpię takiej pogody.

      Usuń
  16. Ostatnio takie proste (ale super zgrane) zestawy podobają mi się najbardziej - chodzi o to, że nie musi być "wielkiego wow", a efekt i tak jest powalający - właśnie minimalizmem, gdzie nie ma grama przypadkowości. Nie wiem, czy dobrze ujęłam w słowa to, co myślę, ale siedzę w biurze BEZ klimatyzacji (lniane bermudy wymięte na maxa) i umysł pracuje na zwolnionych obrotach ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu kto jak kto, ale Ty potrafisz ubrać w słowa wszystko. I dziękuję Ci, że zawsze masz dla mnie tyle ciepłych słów!
      Pozdrawiam (tym razem chłodno, aby trochę ulżyć w te upały:) )

      Usuń
  17. Spodniczka wyglada jak odcień białego , ale wierze ze jest bardziej beżowa :) ja lubie takie stonowanie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia w pełnym słońcu przekłamały kolory.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  18. słodko :)
    Nam udało się parę lat temu "wynegocjowac" o szefostwa klimę..inaczej bym umarła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam jeszcze jeden z najgorętszych pokoi w całym budynku. Nawet jak już upał odpuszcza to u mnie nadal skwar.

      Usuń
  19. świetny zestaw na taką, upalną pogodę, torebka piękna, ślicznie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana pięknie wyglądasz, bardzo fajny zestaw, idealny na takie upały :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wyglądasz, podoba mi się zestawienie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A gdyby nie torba, to chyba bym nie zestawiła beżu z bielą, wydawało mi się mdło.

      Usuń
  22. Na pierwszy rzut oka pomyślałam, że to sukienka! Pięknie!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazuje się, że nie Ty jedna:). Dzięki!

      Usuń
  23. Bardzo fajna torba. Właśnie mi takiej brakuje i zamierzam ją sobie zrobić w ramach wakacyjnych projektów DIY :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobić? WOW, to czekam na efekty:).

      Usuń
  24. Tak narzekałam, że pracowałam w ubiegły weekend, jednak w taki skwar i żar lejący się z nieba, co raz bardziej zaczynam doceniać moją pracę w klimatyzowanym pomieszczeniu :P hehe Kochana bluzeczkę masz boską, ten element ozdobny przy dekoldzie dodaje jej niesamowitego efektu! Super! :) pozdrawiam, Daria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klima to cudowny wynalazek, szkoda, ze nie dla wszystkich dostępny:).
      I za to lubię tę bluzkę:), niby nic a efekt jest!

      Usuń
  25. Upały... Też mi dokuczają, nogi puchną strasznie, ale w końcu mamy przecież lato, więc powinno być cieplutko. Ewo, ślicznie Ci w pastelowym wydaniu, świeżo, delikatnie. Aplikacja przy bluzce świetna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się przetrwać te upały myśląc o ludziach, którzy są na urlopie, że im też się coś należy.

      Usuń