sobota, 12 lipca 2014

mokasyny

Witam się z Wami po tygodniowej przerwie. Ostatnio coraz mniej mam czasu na blogowanie, nawet te prowizoryczne minisesje, obróbka zdjęć i napisanie kilku sensownych słów, okazują się wysiłkiem ponad siły. Ale mam nadzieję, że z czasem będzie lepiej:), a póki co wybaczcie brak regularności w dodawaniu postów i lekki chaos w ich treści.

Co do stroju to od razu uprzedzam uwagi: wiem, że buty na obcasie wyglądałyby w tym zestawie o niebo lepiej. Jednak wiecie, że nie tworzę zestawów specjalnie na bloga, a po prostu cykam zdjęcia temu, co mam na sobie. A że dzień był zabiegany, z dwójką maluchów, na dworze, to szpilki nie byłyby dobrym rozwiązaniem. Stąd mokasyny, sama ten fason bardzo lubię, choć wizualnie nie służy on tak dużym stopom, jak moje. Mimo to uważam, że stanowią świetną alternatywę dla baletek. 










koszula- chiński market
spodnie- bazar
torba, bransoletki- cubus
buty- bonprix

a na koniec źródła mojego zmęczenia ale i nieustającej radości:

54 komentarze:

  1. Ale masz słodkie maluchy :) A ja tam te twoje prowizoryczne sesje lubię bo jesteś naturalna. Nie stroisz się specjalnie do bloga i nie udajesz że cały dzień latasz w szpilkach. Choć te mokasyny podobałyby mi się bardziej gdyby były w jednym kolorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te stylizowane blogi też mają swoje plusy:piękne zdjęcia, dopracowane stylizacje. Ale ja też wolę "zwyczajne" blogi:).
      Co do butów to mnie właśnie przede wszystkim urzekła ta kontrastowa podeszwa:).

      Usuń
  2. Podziwiam Cie za stworzenie tych prowizorycznych sesji przy dwojce dzieci, choc dla mnie to one sa idealne. A zrodla Twojego zmeczenia sa przecudne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to znowu takie trudne, jeśli tylko uda mi się namówić męża na zrobienie kilku zdjęć, no i o ile wróci z pracy, jak jest jeszcze jasno.
      I dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  3. Myślę, że te płaskie buty świetnie się prezentują. Ja sobie nawet nie wyobrażam chodzenia przez cały dzień w szpilkach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! I masz rację, trzeba dać stopom odpocząć.

      Usuń
  4. A ja nie będę Cię ganić, bo wolę mokasyny od szpilek. Sama rozglądam się ja jakimiś skórzanymi w rozsądnej cenie. I niezmiennie podziwiam Cię za gospodarowanie czasem, który chyba jakoś rozciągasz, że tak często dajesz radę zamieszczać posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) skórzane też mi się marzą, kiedyś były super w Massimo Dutti, ale nawet po przecenie kosztowały chyba ponad 200zł.
      Co do czasu to ponoć jestem z tych super zorganizowanych, choć wiadomo, że i tak zawsze coś kosztem czegoś. Zawsze to mogłabym jednak czytać więcej niż siedzieć w necie.

      Usuń
  5. Kiedy te dzieciaczki zdążyły tak podrosnąć:). Córeczka tak niedawno przyszła na ten świat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudze dzieci zawsze rosną najszybciej:).

      Usuń
  6. Piekne mokasyny, choc ja najczęściej ganiam w szpilkach, ale mówiąc szczerze rozgladam się za takimi. Właśnie za to cenię twój blog, że jestes autentyczna i wiarygodna w pokazywaniu zestawów, poprostu twoj blog jest pisany przez zycie: atrakcyjnej, zabieganej mamy. A maluchy cudowne! zawsze mnie wzrusza fakt, że miałam świadomośc ich narodzin, po prostu rosną razem z blogiem, wspominam twoje ciąże i zdjęcia, mozna powiedziec takie blogowe dzieciaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogowe dzieciaczki:)- takie życie przy boku blogującej mamy.
      I dziękuję Agnieszko za tyle ciepłych słów.

      Usuń
  7. Ewa, i tak pojawiasz się tu z większą regularnością niż ja, a moje dzieci większe, więc i czasu więcej być powinno.
    Twoje Maluchy niesamowite!!! Wojtek świetnie wygląda w tych włoskach, a Córcia czaruje na całego.

    Ty za to wyglądasz bombowo i nie dam sobie wmówić, że szpilki byłyby tu lepsze! Zwłaszcza, że mokasyny "z wyższej (lakierowanej) półki" :))) Super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga i tak się cieszę, że zrezygnowałaś z tych głupich zapędów, by zaniechać blogowania i choćbyś dodawała jeden post na miesiąc to masz we mnie wierną fankę.

      Usuń
  8. Uważam że ten zestaw bez obcasów wygląda świetnie!! Uwielbiam mokasyny :) świetna koszula!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że mokasyny się Wam podobają:).

      Usuń
  9. Ewa, pięknie wyglądasz a zestaw naprawdę bardzo mi się podoba :)
    Ja nie jestem zwolenniczką obcasów, dlatego uważam, że te mokasyny pasują i super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu. Ja tam wysokie obcasy uwielbiam, ale są sytuacje, gdzie wyglądałyby po prostu śmiesznie.

      Usuń
  10. Pięknie.
    Wiem, że tematyka bloga inna ale mnie brakuje zdjęć was wszystkich.Ależ Ci te dzieci wyrosły.Ślicznoty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To od czasu do czasu wrzucę jakieś wspólne zdjęcie:).

      Usuń
  11. A moim zdaniem płaskie butki też wyglądają dobrze ;) przede wszystkim mają ciekawy krój :) buziaki, u mnie nowa notka, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz :) buty świetne, zupełnie w moim stylu :) zdecydowanie wolę mokasyny czy balerinki od szpilek czy butów na obcasie :)
    ostatnie zdjęcie boskie :) jakie duże już Twoje dzieciaczki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:), buty zyskały Waszą aprobatę, a jakoś wydawało mi się, że będzie odwrotnie.

      Usuń
  13. Niekoniecznie . Niekoniecznie zawsze szpilki ;) mokasyny są ok .
    Coraz częściej mam wrażenie ze to Polki są bardziej przywiązanie do elegancji w szpilkach .. Na ulicach miast Europy jakby ich zdecydowanie mniej , ba na oficjalnych przyjęciach tez . Hahaha bywam bywam na salonach Europy ;) bo Luksemburg jest jak większa wieś, więc o oficjalność nie trudno , i Polki i Rosjanki rozpoznaje po wysokich obcasach ;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobną opinię słyszałam od koleżanki, która wróciła z Francji, ponoć na ulicach Paryża naprawdę ciężko uświadczyć kobietę w szpilkach, zdecydowana większość wybiera płaskie obuwie.

      Usuń
  14. Zakochałam się w tej koszuli i genialnych butach!!
    A jak pięknie rosną maleństwa!!
    Pozdrawiam kochana
    <3
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje dzieciaki rosną jak na drożdżach :) a Ty masz świetną bluzkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też muszę kupić sobie takie buty, fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny look, szczegolnie podobaja mi sie buty. Ale masz kochane słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja o buty obawiałam się najbardziej:), a tu widać robią furorę:).

      Usuń
  18. motyw czaszki to ni emoj motyw, nie podoba mi sie, wiec nie bede komentowac :P:P:P kwestai gustu :D
    ale ostatnie zdjecie mnie rozbroilo, cudowne cieple zdjecie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jakiś czas temu też nie lubiłam, także rozumiem:).

      Usuń
  19. Ślicznie wyglądasz, buciki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pacyfka :) :) Nosiło się :)
    Jestem za płaskim obuwiem, zwłaszcza latem. Zwłaszcza na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iks lat temu to był nieodłączny symbol na mojej szyi. Poglądy mi się nie zmieniły, ale sposób wyrazu owszem:).

      Usuń
  21. Dzieci Słodziaki! I pewnie to dzięki nim masz taki "power", że wyglądasz zawsze ślicznie i promiennie! Mokasyny uwielbiam od lat, wolę je nawet od balerin, moim zdaniem są bardzo stylowe (w pracy mam na zmianę obcasy, a codzienną bieganinę uskuteczniam właśnie w mokasynach).Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi na to, że Dzieciaki są i przyczyną i skutkiem:).
      Olu a jak byś tak przy okazji spotkała w sieciówkach jakieś fajne, najlepiej skórzane mokasyny, to daj znać:).

      Usuń
  22. świetna koszula i buty!:*

    OdpowiedzUsuń
  23. słodkie masz dzieciaczki :) no a podoba mi się z tymi mokasynami :) powiem Ci szczerze, że szpilki zaczynają mi troszeczkę bokiem wychodzić. Wszędzie ich pełno no a wiadomo, że do najwygodniejszych nie należą, ja od kilku dobrych dni jestem na odwyku szpilkowym hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do pracy to szpilki lubię, ale już po pracy, kiedy biegam z dzieciakami to stawiam na wygodę.

      Usuń
  24. Oooo! Ale Ci pasują takie koszule! :) Wyglądasz rewelacyjnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez moment zastanawiałam się, czy nie wyglądam jak w piżamie:).

      Usuń
  25. Ostatnie zdjęcie - booskie!!! Poprzednie też świetne, znów prostota i super wyszło. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Cieszę się, że moja ostatnio konsekwencja w wybieraniu prostych zestawów przynosi pozytywny efekt:).

      Usuń