niedziela, 6 lipca 2014

klapki

Klapki typu birkenstock- jedni je kochają, ale większość nie cierpi. Ja nie byłam przekonana, ale wcale nie za względu na fason, ale po prostu wydawało mi się, że klapki nie mogą być wygodne, że zostają zdecydowanie w tyle w pojedynku z sandałkami. A tu miła niespodzianka! Nadają się nawet na długaśne spacery.
A sam krój? Owszem, mało kobiecy- nie bez powodu mówią na to obuwie 'klapki dziadka', ale nie zawsze chcemy tryskać seksapilem, czasem ma być właśnie zwyczajnie, praktycznie. I to zadanie spełniają wyśmienicie.
Ale nie ukrywam, że i ja musiałam do nich dojrzeć, podchodziłam trochę jak pies do jeża, ale kiedy w Tkmaxx'ie znalazłam oryginalne klapki Birkenstock w bardzo okazyjnej cenie, to i ja uległam. Nie żałuję, bo towarzyszą mi teraz właściwie codziennie, idealne na szybkie wyjście do ogrodu, na spacer, do sklepu. Wygoda!
I do nas w końcu zawitało lato, co jak wiecie mnie akurat jakoś niespecjalnie kręci, upały mnie męczą, zresztą dla dzieciaków też nie wskazane są skrajnie wysokie temperatury, ale przetrwać jakoś trzeba. Staram się szukać plusów, nawet tak błahych jak radość z założenia nowych szortów upolowanych na wyprzedaży:).















szorty- h&m % (A)
top- auchan
torba - reserved %(S)
kamizelka- sh (prezent)
klapki- birkenstock (tkmaxx)(A)
bransoletki- cubus %(A)


58 komentarzy:

  1. cudna kamizelka!!:) pięknie wyglądasz ;) i takie promienie zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. do butów się nie przekonam, ale reszta stylizacji jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz Ada mi by do Ciebie te buty pasowały:), lubisz proste, czasem ascetyczne zestawy a takie buty fajnie się komponują z tymi butami:).

      Usuń
  3. Wszystko cudne. Szorty, kamizelka, a przede wszystkim nogi:))). Jednak piszę się do tych, którym takie klapki nie odpowiadają. Nie wiem, dlaczego, tak po prostu i już. Nie widzą mi się, a nawet psują efekt. Po domu też nie, bo nie sądzę, żeby było mi w nich wygodnie.
    Lecz lato jest wspaniałe, oby trwało jak najdłużej - co nie oznacza, że koniecznie sobie i innym życzę trzydziestostopniowych upałów:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam kilka takich rzeczy do których się chyba nigdy nie przekonam;), ale z drugiej strony już mnie życie nauczyło nie mówić nigdy:).

      Usuń
  4. Faktycznie klapki do eleganckich nie należą ale w stroju w jakim je połączyłaś wyglądają świetnie:-) dla mnie szczególnie latem wygoda jest najważniejsza. Nienawidzę czuć się niekomfortowo podczas upałów warto jest więc mieć w swojej garderobie kilka wygodnych rzeczy:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je właśnie z myślą o takich niezobowiązujących zestawach, cieszę się, że odpowiednio zgrane nie kują w oczy nawet ich zagorzałych przeciwników.

      Usuń
  5. WOW!!!Cudnie Ewa :)))Wyglądasz genialnie i naturalnie, dlatego zdjęcia są tak piękne i subtelne :) Kamizelkę bym Ci skradła hhaha:)
    Idealny zestaw na dziś, szorty świetne, powinnaś częściej zakładac !
    Tak masz rację dla osób starszych teperatury bardzo niekorzystne, moja teściowa też się chowa, wychodzi wieczorami :) No ale to lato :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do szortów, podobnie jak do tych butów, musiałam się przekonać. Jak już krótkie, to chyba wolę spódniczki, ale te spodenki bardzo mi się spodobały:).

      Usuń
  6. Ewa wyglądasz świetnie! Nawet te klapki w takim zestawie dają się lubić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewa, pieknie wygladasz, super stylizacja, idealna na weekend i do tego tak piekna pogode :)) ps. a nad zakupem takich wlasnie klapek sama sie zastanawiam :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak się wahasz to ja polecam, bo naprawdę są wygodne. I choćbyś miała w nich chodzić po domu czy tylko w mniej oficjalnych sytuacjach, to warto.

      Usuń
  8. No kochana świetnie wyglądasz:)zgrabniutko,naprawdę i fajnie Ci w szortach:)No klapki nie moja bajka,ale to się wytnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego my plazujemy na ... balkonie :)) . A kamizelka cudna. Lubie cie w takim boho,boho :)

      Usuń
  9. Dlatego my plazujemy na ... balkonie :) . A spacerek z Hanka najlepiej od rana. Ps. Uwielbiam cie w takim boho, boho... kamizelka cudna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde miejsce do wypoczynku dobre:).

      Usuń
  10. Bardzo mi się podobasz w takim stylu. W ogóle zdjęcia bardzo fajne :)
    Klapki nie najgorsze jak na ten styl. Udało ci się znaleźć takie w miarę :D Choć ja jednak pozostanę przy sandałach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a zdjęcia to przede wszystkim zasługa nowego obiektywu.

      Usuń
  11. Bardzo mi się podobasz w takim stylu. W ogóle zdjęcia bardzo fajne :)
    Klapki nie najgorsze jak na ten styl. Udało ci się znaleźć takie w miarę :D Choć ja jednak pozostanę przy sandałach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kowbojka! Super, a klapki widać, że wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo! Szczególnie jak po kilku godzinach w butach na obcasie po pracy zakładam je na nogi:).

      Usuń
  13. wyglądasz świetnie, podoba mi się ten odcień brązu w dodatkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a ten brąz taki leśny:), jak pnie drzew.

      Usuń
  14. No ok, jak klapek (klapków? :D) nie lubię, tak w tej stylizacji wyglądają super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, że udało mi się je 'przemycić' bez szkody dla całości.

      Usuń
  15. świetną masz tą kamizelkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, bardzo ją lubię, choć przyznaję- noszę rzadko, muszę mieć na nią pomysł.

      Usuń
  16. nie podobają mi się te klapki ale tutaj pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba naleze do grupy ktora ich nie ciepri :P Ty wygladasz dzisiaj mega dziewczeco i siwerzo, az milo sie na Ciebie patrzy... nawet przezyje te klapki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że klapki nie przysłoniły Ci całości:). Dziękuję!

      Usuń
  18. nie podobają mi się te buty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak juz pisałam, zdaję sobie sprawę, że mają wielu przeciwników.

      Usuń
  19. Świetnie wyglądasz:)Klapki też ok,ale fanką nie jestem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja też nie pieję z zachwytu, gdy na nie patrzę:).

      Usuń
  20. rewelacyjna kamizelka ! mam podobną ale ma frędzle tylko u dołu :) niestety jest w rozmiarze l :)
    boho pełną klasą !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja jest w rozmiarze XL, ale taki noszę:)

      Usuń
  21. A ja tam lubię te paskudne klapy dziada:) Faktycznie są mega wygodne i masz rację nie zawsze trzeba wyglądać seksi! Ale w PL tak się utarło że dziewczyna musi być stale apetyczna, w szpilach i wogóle nawet jak śmiga po ziemniaki do biedronki;) Bombowo wyglądasz taka trochę pocahontas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! A przecież czasem każdy potrzebuje odpoczynku od stałego wizerunku.

      Usuń
  22. pięknie, podoba mi się taki luźny styl, super

    OdpowiedzUsuń
  23. love your vest and bag! you look stunning <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wygladasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam do nich mieszany stosunek, ale twój klapkowy zestaw od góry do dołu IDEALNY!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przegapiłam tego posta , ale juz pisze ! Ja jestem za ! Za ortopedycznymi butami :) bo w końcu to ukłon w kierunku wygody ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach i nie napisałam . Genialna propozycja - sielską , wiejska , naturalna ... Patrząc Odpoczywam :)
      Jestes tak śliczna , ze słów mi brak . Śliczna w taki zwykły sposob , naturalny , uwielbiam

      Usuń
    2. Aniu dziękuję! Aż się zaczerwieniłam po koniuszki uszu:).

      Usuń
  27. I jest styl! Trochę sielsko, a trochę jak na dzikim zachodzie :D - dla mnie to strzał w dziesiątkę.Słuchaj, a skąd spodenki? Czy to nie te http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/spodenki.html#1 Kennedy? Bo wyjeżdżamy i szczerze mówiąc bardzo spodobała mi się Twoja stylizacja i wydaje mi się idealna na taki wyjazd na wieś ;) Chciałabym jak najszybciej skompletować taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polska wieś w stylu country:). Co do spodenek, to link mi się nie otwiera, ale moje kupiłam w h&m, więc to na pewno nie dokładnie te co w diverse, ale chyba każde jeansowe szorty się tu sprawdzą.
      Udanego wyjazdu!

      Usuń
  28. Dzieki wielkie, mam nadzieje, że wszystko sie uda :)

    Dałaś mi inspirację, będę szukać :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mogłam kogoś zainspirować.
      Pozdrawiam!

      Usuń