wtorek, 1 lipca 2014

khaki

Bomber jacket- krój, który od kilku sezonów podbija sieciówki. Ja nie zapałałam do niego uczuciem od razu, przypomina mi kurtkę typu flek, na którą był szał, gdy byłam w podstawówce. I pewnie nadal bym się nie skusiła, gdybym nie znalazła swojego egzemplarza w sh. Kosztował niewiele, a z kolorem nie mogłam lepiej trafić. Bardzo lubię ten odcień zieleni, przygaszony, nienachalny, a w tej błyszczącej wersji nabiera nowego charakteru. Reszta zestawu również utrzymana w stonowanej kolorystyce, jakoś nie mogę się tego lata przekonać to żywszych odcieni. A może warto by było? Bo kolory potrafią nas ożywić, dodać energii, a tej wybitnie mi ostatnio brakuje. Kto zaczyna dzień po 5 po nocy przerywanej 2-3 pobudkami, ten zrozumie:). Pierwsze pół dnia jeszcze funkcjonuję, by po południu zaliczyć zupełny spadek formy i z upragnieniem czekać na wieczór, którego mi z kolei szkoda na wcześniejszy sen.

"Muszę to przespać, przeczekać, 
przeczekać trzeba mi..."










spodnie- zara
bluzka, kurtka- sh
torba, bransoletki- cubus
buty- atmosphere (vinted.pl)

48 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz...Kurtka zajebista...
    A co do nocek.. U nas to never ending story. Chyba po prostu takie dziecko mamy, ze uwielbia robić rodzicom nocne pobudki..tylko, ze ona w dzień pójdzie na drzemkę, a my?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu to Wasza chociaż pójdzie spać w dzień, moja, mimo że ma pół roczku, śpi czasem tylko 2xpo 20 min i tyle.
      Ja nie wiem, jak to dziecko funkcjonuje.
      Ale współczuję, bo Wasza to już większa panna i spać powinna. No ale taki nasz los, co:)?

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że jak jej wyjdą wszystkie zęby to w końcu zacznie przesypiać całe noce..czylii gdzieś koło 6 roku życia? :PP

      Usuń
  2. świetnie Ci w takich kolorach! buty są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ada:).
      PS. Jak tam wyniki matury?

      Usuń
  3. Osobiście jakoś nie podobają mi się kurtki z takich świecących tkanin :) Może to jakiś uraz z dzieciństwa. Za to buty masz rewelacyjne! Bardzo mi się podobają <3

    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się przekonuje coraz częściej do 'koszmarków' z dzieciństwa:).

      Usuń
  4. NOOO Ewciu świetna kurtka, całośc rewelacja !
    A nocki, no cóż ja jeszcze pamiętam jak to było i zapewniam Cię TY wyglądasz super przyrównując mój wygląd tamtych dni i nocy hahha:) Służy CI :)
    Wszystko minie szybciej niż CI się zdaje, to z kolei wyrosną nowe problemy , tak to już bywa jak się ma dzieci i świętym spokoju i śnie pomarzyc, moja córcia ma 11 lat i potrafi w nocy przyjśc do nas bo sen zły hi :)

    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak: rodzicielstwo to nieustanna troska i lęk, ale również (a nawet przede wszystkim) radość i satysfakcja:).

      Usuń
  5. Świetny look ! Pięknie Ci w takich stonowanych barwach :) Kurtka super, a buty ... marzenie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też się lubię w takich barwach:).

      Usuń
  6. Tez się zastanawiałam nad kurtką w tym stylu, ale chyba jakoś do mnie nie pasuje.
    Nocek nie zazdroszczę, u mnie Julka je w nocy, ale na śpiocha i się nie wybudza-odpukać. Natomiast zdarza jej się wstać 5-6 rano... jest aktywna godzinę lub 2 i potem jeszcze dosypia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Miśka też całe szczęście zasypia zaraz po jedzeniu, ale i tak 2-3 razy ją muszę w nocy karmić, no i też wstaje 5-6, ale już dospać nie chce.

      Usuń
  7. Swietna kurteczka! :)
    Bardzo fajny zestaw, buty mega sexy! :*
    <3
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać po Twoim zacnym tyłeczku te nieprzespane noce i zaganiane dni, chudniesz w oczach Ewcia! A zestaw bardzo fajny, no i te boskie buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko chudnę, bo wiesz jak teraz jem...niestety pewnie wróci z nawiązką jak przestanę karmić. Trzeba będzie się postarać, by to utrzymać.

      Usuń
  9. Ewo, ślicznie Ci w tych kolorach, nie musisz mieć na sobie żywych barw, żeby wyglądać kwitnąco - mimo zarwanych nocy :-) Wyglądasz mi na "prawdziwą jesień" /takie mam lekkie "skrzywienie" po blogu Marii -Ubieraj się klasycznie" ;-)/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, swojego czasu Maria napisała mi, że jestem intensywną jesienią, czyli byłaś blisko:).

      Swoją drogą, bloga Marii uwielbiam- ma dziewczyna niesamowitą wiedzę na ten temat.

      Usuń
  10. stylizacja bardzo wyszczuplająca i wydłużająca sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulcia to buty przede wszystkim dają taki efekt:).

      Usuń
  11. Kurteczka jak z żurnala:-) miałaś fart. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to za takie nieduże pieniądze:).

      Usuń
  12. Kochana Ewuniu! Cudownie, jak zawsze, wspaniała zieleń!

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jednak nadal nie jest przekonana do tych kurtek, ale w spodniach wyglądasz bardzo zgrabnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię za to te spodnie:), ale z drugiej strony są średnio wygodne, 0 streczu, w udach opinają, z pupy spadają.

      Usuń
  14. spodnie i buty widziałabym chętnie w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega :) Seksownie i kobieco, a przy tym lekko zadziornie i wcale nie wyzywająco czyli po prostu wiesz co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te buty mają jednak moc:), gdyby nie one, to byłoby do bólu zwyczajnie.

      Usuń
  16. WOW ale butki :) Fajna kurteczka. Nasza córka ma 7 lat i też nie raz przyjdzie do nas, bo ją obudzi jakiś koszmar, chłopcy rzadziej,ale zdarza się,że bywa noc, w której przywędruje cała trójka po kolei ;) dzieci tak szybko rosną i wszystko mija... ja właśnie mam lekkiego doła, bo zakończyliśmy przedszkole, a cztery lata minęły za szybko... trzeba się przestawić,że znowu będzie u nas inaczej....
    buziaki ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby za tym, że dzieci rosną nie szedł fakt, że my się starzejemy to byłoby ok:).
      A tak lata jakoś lecą nieubłaganie szybko.

      Usuń
  17. nie jestem przekonana do tego typu kurtek ale pewnie jakbym znalazła egzemplarz w sh to bym się skusiła tak jak Ty :) bardzo fajnie, że ją kupiłaś bo wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś. Właśnie tak to jest z tymi sh:), miło upolować coś za grosze.

      Usuń
  18. Jak na niewyspaną, to prezentujesz się znakomicie! Kolory moje moje! Tylko w butach bym się zabiła. Co do bomberów, to też nie przepadam, istnieją kroje lepiej współgrające z sylwetką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:), a co do bomberów to sama prawda, ale podoba mi się w sumie ten lekko sportowy sznyt:).

      Usuń
  19. świetna kolorystyka i buty :)
    Pozdrawiam :)
    worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyno, jak ja Cię podziwiam! Dom, praca, dzieci, a do tego blog. Wyglądasz świetnie! Zupełnie nie widzę tego zmęczenia. Napisz, jak Ty to robisz?
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw, całość bardzo mi się podoba, a ty Ewo wyglądasz super ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. doskonale rozumiem, sama przez pewien czas musiałam wstawać o 4 :(
    świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodnie mają piękny kolor :) a buty? mega seksi w nich wyglądasz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. sexiiii butki:)mój synek jak zobaczył Cię na Modnej powiedział"daj tej pani lajka:)bo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Khaki, to nie mój kolor, ale Ty w nim świetnie wyglądasz. Pięknie zadbana młoda mama. Tak trzymać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń