piątek, 18 lipca 2014

beauty

Zestaw jakoś taki mało "mój", chyba za sprawą bluzy. Skusiłam się na wyprzedaży. A to moja pierwsza bluza (nie wliczając jednej do ćwiczeń) od kilku, jak nie kilkunastu lat. Ale bluza bluzie nierówna. Ta spokojnie może służyć za bluzkę, nawet w bardziej formalnych zestawach, choć z drugiej strony może napis ją jednak dyskwalifikuje? Sama nie wiem. Mi się podoba, ale muszę ją jeszcze okiełznać:). Na początek lekki miks stylu, czyli luzackie szorty, bluza, ale -dla przełamania sportowego charakteru całości- szpilki. 
Torba też nowa i też łączy styl sportowy z formalnym. 
Zdjęcia robione wieczorem, kiedy zapadał lekki mrok, dzieci już smacznie spały, a ja namówiłam męża na te parę ujęć.











bluza, torba- stradivarius %
szorty- h&m %
buty- nn

38 komentarzy:

  1. No i jak ładnie się wszystko zgrało! Prosto, ale zgrabnie i dziewczęco. Podoba mi się, że nie ma dosłowności - jak nogi odkryte, to góra zabudowana (lub na odwrót). A na tę bluzę i torbę też bym się skusiła na wyprzedaży :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu obie rzeczy jeszcze dostępne na stronie sklepu, także, jeśli masz ochotę, to jeszcze można zamówić.

      Usuń
  2. Ewa wyglądasz przepięknie w tym zestawie! :)
    A Twoja figura napawa mnie zazdrością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję! Co do figury to bardzo daleko jej do takiej, której warto zazdrościć, ale dzięki:).

      Usuń
  3. Sportowa elegancja :) A szpilki zmienisz na trampki i masz sportowy szyk :)
    I dodatkowo bardzo ładny, subtelny makijaż i świetny kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, z trampkami też muszę wypróbować:).

      Usuń
  4. Pięknie wyszło, i stylizacja i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wychodzi nato, że warto wyjść czasem poza własny schemat.

      Usuń
  5. Fajnie wyglądasz, świetną fakturę ma ta bluza!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna faktura tej bluzy. a i stylizacja odmładza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wyglądam na 28 a nie 29 lat:)?

      Usuń
  7. Bardzo miły zestaw, taki delikatny ale zadziornie dziewczęcy. Gdybym ja sobie sprawiła bluzę z takim napisem, mój "kochany" brat pękłby ze śmiechu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, też byłam pewna niewybrednych komentarzy z ust mojego męża, ale o dziwo obyło się bez:).

      Usuń
  8. Bluza bardzo mi się podoba, super torebka, ostatnio widzę, że jesteś minimalistką ale to Ci służy...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, cieszę się, że widać zmianę. Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Świetny sweterek, bardzo fajnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bluza jest boska :) świetnie wygląda z sandałkami i torbą a szorty zamieniłabym na spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta na pewno spróbuję też ze spódniczką:).

      Usuń
  11. Fajna bluza, fajna ale torba skradła moje serce i super fotki wyszły :) Jak ja bym chciała żeby potomstwo poszło spać przed zmrokiem!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka u nas sprawdzają się rolety (takie ciężkie antywłamaniowe), bo robią w pokoju prawdziwe ciemności, więc dzieciaki zasypiają.

      Usuń
  12. mega fajny zestaw na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bluza, podoba mi się materiał, z którego jest zrobiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie jego faktura przekonała mnie do zakupu:).

      Usuń
  14. Te nooogi O_o czemu je tak długo ukrywałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję! I nie ukrywam, bo w sumie nawet je lubię, ale po prostu najbardziej lubię długie spodnie:).

      Usuń
  15. Haha Ci nasi mężowie to mają przerąbane;)) Kotek zostaw to co robisz i zrób mi parę fotek pliiis za 5 minut możesz się dalej relaksować;))) Żart oczywiście ale chyba coś w tym jest prawda?:) Bardzo podoba mi się ta bluza i cały Twój zestawik. Jest lekko, kobieco i tak klimatycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawdziwe BEAUTY zdjęcie nr 6. Przepiękna TY :)

    OdpowiedzUsuń