poniedziałek, 14 lipca 2014

3 min

W niedzielę wyrwałam się na spotkanie z Dziewczynami, miał być swap, ale niestety frekwencja nikła i ostatecznie do żadnej imprezy nie doszło.
Jednak dla dzisiejszego posta w powyższym zdaniu to czasownik 'wyrwałam się' jest kluczowy, gdyż między decyzją, że wychodzę, a usadzeniem zadka w aucie minęły 3 min. 
Szybki rzut oka w lustro, a tu domowa bokserka i wygodna kiecka. Błyskawiczna modyfikacja i strój z domowego w wyjściowy przeistoczył się za sprawą szpilek, czerwonej bransoletki i takich też ust. I voila, wychodzę:)!












zdjęcia- Paulina

spódniczka- h&m %
top, buty- nn
torba, bransoletka- cubus
szminka- manhatan

39 komentarzy:

  1. Ale ładne te zdjęcia! Super torba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a torba jest naprawdę super, bardzo pojemna i wygodna:).

      Usuń
  2. NO i super !!!!Oto chodzi raz ciach i jestem gotowa, bez zbędnych przygotowań :))A to sztuka wielka jest Ewciu !
    Cudownie wyglądasz!
    Piękne dodatki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dzięki! Mimo że ze mnie szafiarka, to wbrew pozorom nie lubię się stroić godzinami:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. no i o to chodzi :D a usta całkiem zmieniają wygląd twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ula i dlatego rzadko maluję usta, nie mogę się przyzwyczaić do zmiany:).

      Usuń
  4. No i wyszło super! Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Magdo:), a Ty kiedy w końcu wrócisz do blogowania, hę? Stęskniłam się!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki Twoim ustawieniom aparatu w końcu widać na co go stać:), a i Paulina ma wprawną rękę:).

      Usuń
  6. Oj Ewciu, ty jak laleczka, zdjęcia świetne jakościowo (obiektywik śmiga!), normalnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko za wielka i za stara jestem na laleczkę:), ale dzięki Kasi i Tobie mam w końcu ładne zdjęcia!

      Usuń
  7. Świetna ! :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zgrabnie :) Choć tego typu krój spódnicy kojarzy mi się z czasami mojej podstawówki :)
    Ja też ostatnio wyskoczyłam na takie spotkanie. Tym razem z wizażankami i bardzo się cieszę że dałam się wyciągnąć z domu :) I ubierałam się podobnie. Do bokserki, którą już miałam na sobie długa spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Twoja podstawówka to moje liceum, więc też pamiętam te kiecki. I jak w zeszłym roku zobaczyłam ten krój na wybiegach to się uśmiechnęłam na myśl, że ta moda tak często wraca.
      A spódniczka kupiona na wyprzedaży za 20zł, więc się skusiłam, tym bardziej, że bardzo dziewczęco się w niej poczułam:).

      Usuń
  9. NASZA ŚLICZNA!!
    <3
    pozdrawiam serdecznie
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dzięki Olu,
      pozdrawiam również!

      Usuń
  10. Świetna stylizacja. Podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, czerwona szminka nada nam seksapilu, świetny wybór i to w 3 min. Wyglądasz fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się trochę tej czerwonej szminki boję, także cieszę się, że daje radę:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. super jest, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. :) mocno dziewczęca jest, ale też mi się podoba.

      Usuń
  14. super wyglądasz Kochana :) Mój rekord wyjścia z domu to 7 min, ale od momentu przebudzenia się :P Więc jeszcze musiałam się umyć, zrobić szybki makijaż i się ubrać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie rekordy i mi się zdarzało pobić, wtedy minimum make-up - tylko podkład i tusz:).

      Usuń
  15. ZGŁOŚ SWOJĄ LETNIĄ STYLIZACJĘ DO KONKURSU !!!
    PS. Serdecznie zapraszam do udziału w konkursie MONDONNE z perfumowanymi nagrodami !!!
    Do zakończenia konkursu pozostało jeszcze 4 dni !!!
    Szczegóły na http://mondonne.pl/konkurs-pt-zapach-kobiety/

    Pozdrawiam!
    MONDONNE
    http://mondonne.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewo uwielbiam Twoje piękno w prostocie, ale myślę, że to nie tylko strój czy szminka, Ty masz to "COŚ"... Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu! Dziękuję!
      Nawet nie wiem, jak to miło jak się czyta takie rzeczy:).

      Usuń
  17. no i make up wszystko podkręcił, bo nie można oderwać oczu od Twoich ust :) no chyba, że na ładny dekolt jeszcze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystam to jak naprawdę nie będę miała co na siebie włożyć- wtedy czerwień na usta i w drogę! Nikt nie zauważy:).

      Usuń