wtorek, 22 lipca 2014

3 elementy

Robienie zdjęć około godziny 21 wymaga poświęceń! Nawet nie wiecie, ile robactwa wylega wtedy na świat, głównie tego latającego, upierdliwego i gryzącego.
I światło już nie to. I zmęczenie odbite na twarzy i tkaninie.
Ale z dwóch powodów jest to idealna pora:
1) fotograf już wrócił z pracy i nie muszę latać ze statywem,
2) moje potomstwo już śpi, więc nie towarzyszą nam zniecierpliwione okrzyki.

A dziś zupełnie minimalistycznie, cały mój strój składa się z trzech elementów: sukienki (którą swoją drogą męczę już 3,a może nawet 4 rok), butów i torebki.
Bardzo lubię takie ciuchy, które, mimo zmienności mody, delikatnej zmiany stylu, a nawet zmiany figury, nadal pasują i świetnie współgrają z resztą garderoby. I ta sukienka właśnie taka jest. Jak dla mnie perełka.












sukienka- mohito
torba- stradiverius
buty- nn

53 komentarze:

  1. powiem Ci, że te zdjeca wcale nie wyglądają tak, jakby były robione późną porą. Fajnie, że Wam się wgl jeszcze chce o tej porze. Fotograf pewnie zmęczony, Ty zmęczona, no ale zawzięta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia mocno rozjaśnione- co niestety odbija się na jakości, ale przynajmniej coś widać:).
      Zawzięta:)- podoba mi się- łagodniejsze niż uparta.

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba całość, a sukienka rzeczywiście- perełka.
    P.s. zaglądam od dłuższego czasu na Twój blog, ale chyba jeszcze mi się nie zdarzyło skomentować, ale dziś ten zestaw mnie zauroczył, więc musiałam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szfirku dziękuję! Bardzo mi miło, że zaglądasz i dziękuję za komentarz.

      Usuń
  3. Nie wiem czy poprzedni komentarz jest ale sie powtórzę, Sukienka świetna, no i znowu ta torba!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu komentarza nie ma, więc dzięki za powtórzenie:).
      A torbą Was jeszcze trochę pomęczę, bo okazuje się, że pasuje mi do wszystkiego:).

      Usuń
  4. Zgadzam się ! Dlatego proste faktury są najlepsze ! Idą z Nami pomimo że zmienia się to czy owo !
    Takie ponadczasowe ubrania !Też bardzo lubię :)
    Super wyglądasz mimo póznej pory :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko!
      Tak sobie myślę, że fajnie by było, gdyby nasze szafy składały się głównie z takich ubrań, ale czasem dopiero w czasie użytkowania okazuje się, który ciuch spełnia taką rolę.

      Usuń
  5. Musze przyznać że uwielbiam takie zestawy. Sukienka ma już kilka sezonów? To znaczy, że to był bardzo udany zakup skoro ją tak "męczysz" :)
    Zdjęcia są przepiękne. Wyglądasz bardzo kobieco Ewo :)
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udany, udany:) i całe szczęście materiał niezły gatunkowo, bo się nic z nią złego nie dzieje.
      I dziękuję świeżo upieczona Pani MGR za tyle miłych słów!

      Usuń
  6. jak zawsze, elegancko i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ula:).
      PS. Bywasz jeszcze czasem w Cz-wie?

      Usuń
  7. Kupuję Cię w całości, jak dla mnie idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest boska :) Kochana ciesz się, że chociaż o tej 21 masz te fotki. U mnie to bryndza totalna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo i u mnie ostatnio ze zdjęciami było krucho.

      Usuń
  9. Świetna sukienka, elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewo, zmęczenia na twarzy zero, zdjęcia świetne, a sukienka piękna w swojej prostocie i klasyce. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu zmęczenie jest, ale to w sumie dobrze, bo trudno by było, żebym po całym zabieganym dniu wyglądała jak panienka, która tylko leży i pachnie:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Ewa, zdjęcia absolutnie nie wyglądają jak robione po 21! Pięknie wyglądasz, chciałabym tak wyglądać po całym dniu :)
    Piękna sukienka i idealnie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato ma pod tym względem swoje plusy- nawet wieczory są względnie jasne.
      I Gosiu założę się, że wyglądasz dużo lepiej niż ja, im młodszy organizm, tym szybciej się regeneruje.

      Usuń
  12. Klasa mistrzowska - jak zwykle :-) Oj, chciałabym choć w części wyglądać tak promiennie na koniec dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu poprawki makijażu niestety do zdjęć niezbędne, bo po całym dniu w tym upale to make-up zdąży spłynąć, więc ta promienność to trochę narysowana jest:).

      Usuń
  13. Świetna sukienka, i pasująca niemalże na każdą okazję, można nosić zarówno elegancko jak i sportowo. Świetnie na tobie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I za to ją lubię:), uniwersalność!

      Usuń
  14. Sukienka rewelacja . Póki nie przeczytałam ze 3 letnia , myślałam ,ze z kolekcji aktualnej Promod , jest taka , tylko ten czarny pasek to koronka . Rewelacyjnie wyglądasz :) swietnie całość skomponowana.
    Ps . Ja właśnie pakuje walizki do Pl , ale jak usłyszałam ze tyyyyle komarów to juz nie chce mi sie jechać :(:(
    Ta , ciekawostka , w Lux komara jeszcze nie widziałam :/;/ serio . Człowiek sie przyzwyczaja do dobrego ;) ze może posiedzieć na tarasie bez ryzyka pożarcia ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dobrze wiedzieć. Ja do promodu właściwie nie zaglądam, bo ceny za wysokie.
      I Aniu komary to mały pikus, u nas królują jakieś wielkie paskudy, co się chyba bąkami zowie. fee.

      Usuń
  15. wszystko do siebie rewelacyjnie pasuje, fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienkę pamiętam :) Świetna jest.
    A zdjęcia wyszły bardzo fajnie, w ogóle nie widać że tak późno. Tło idealnie rozmazane tak że pięknie się prezentujesz na pierwszym planie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Zdjęcia to zasługa lepszego obiektywu, który radzi sobie nawet w tak skrajnych warunkach.

      Usuń
  17. prosto, klasycznie, elegancko, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że wyszło tak jak lubię:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  18. Minimalizm i elegancja tak bym skomentowała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, bo właśnie do takiego stylu dążę:).

      Usuń
  19. świetny prosty zestaw, wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  20. W ogóle nie widzę zmecznia jakiegokolwiek materiału.
    Wyglądasz kobieto przepięknie.
    Zgadzam się,sukienka perełka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja padnięta z workami pod oczami a i sukienka wygnieciona po całym dniu, ale cieszę się, że nie rzuca się to w oczy:).
      Dziękuję!

      Usuń
  21. Mam wrażenie że ta sukienka nigdy się nie zestarzeje! Pięknie wyglądasz:) Prostota i minimalizm w najlepszym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wtedy będę ją nosić do końca żywota- mojego lub jej:).
      Dziękuję Kochana!

      Usuń
  22. Świetna sukienka i nadal zachwycam się torebka, zmęczenia nie widać...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie! :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. super, bardzo pasuje Ci taki model ( też takie uwielbiam) noś częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja znam ten ból, chociaż zdjęcia robię ok 19-20. Oboje jesteśmy po siłowni, oboje po pracy, wykończeni ledwo przemierzamy kolejne centymetry by znaleźć miejsce na zdjęcia ;d pięknie wyglądasz! Zestawienie idealne ;)

    OdpowiedzUsuń