sobota, 7 czerwca 2014

weekendowo

Spędzam ten weekend iście wakacyjnie, bo i pogoda sprzyja i mąż ma wolne, więc korzystamy. W miejscowości Kamyk w pobliżu Częstochowy znajduje się uroczy folwark, gdzie można spędzić przyjemnie czas z rodziną. Wojtek wyszalał się na placu zabaw, pooglądał ciekawe ptactwo, najadł się lodów, a my mogliśmy skosztować produktów z wędzarni czy przepysznego podpłomyka, a ci co mogli (ja jako matka karmiąca i kierowca przy okazji, niestety nie) raczyli się smakowitym żywym piwem. Brzmi jak post sponsorowany:), a to było po prostu miłe popołudnie.
A skoro dzień aktywny to i strój musiał być odpowiednio dostosowany: wygodne, bawełniane ciuchy, płaskie buty i torebka gwarantująca wolne ręce.









bluzka, torebka- sh
spódniczka- pepco (new look)
buty- elilu.pl
zegarek- casio
bransoletka- avanti

32 komentarze:

  1. Cudownie spędzać takie rodzinne popołudnie na łonie natury... Ślicznie wyglądasz Ewuś!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna spódniczka, w pepco często można znaleźć bardzo ciekawe rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię pepco, zawsze można coś znaleźć, jak nie dla siebie, to dla dzieciaków, czy do domu.

      Usuń
  3. takie wspolne rodzinne chwile sa niezastapione :) podoba mi sie :) jest prosto i wygodnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że moje dzieci nie będą nic z tych chwil pamiętały, bo są za małe, ale mam nadzieję, że takie rodzinne spędzanie czasu daje im poczucie bezpieczeństwa i radość:).

      Usuń
  4. Jesteś niesamowita - tyle obowiązków domowych a tak często posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powrót do pracy za tydzień, więc korzystam póki mogę:).

      Usuń
  5. ślicznie :) taki dzień też by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam:), szczególnie, gdy pogoda tak sprzyja.

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się spódniczka:)
    Życzę równie udanej i pięknej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:), była taka (niedziela).

      Usuń
  7. Sielsko - anielsko . Takie chwile są esencją życia ! Korzystaj!
    Niezmiennie podziwiam Twoja urodę !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj, takich sielankowych klimatów to mi brakuje. Ciągle jakiś pośpiech, nawet w weekend pilne sprawy do ogarnięcia. Cudną masz kieckę!!! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się wydawało, że u Ciebie zawsze sielankowo:), tu wycieczka, tu zwiedzanie- ej to ja Ci zawsze zazdroszczę:).

      Usuń
  9. Super wyglądasz :_)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna spódniczka - uwielbiam takie

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz! genialna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  12. OO tak u mnie też był dzień totalnego i błogiego lenistwa, basen, grilowanie a skończywszy na leżakowaniu :))
    Tylko mój strój nie był do fotografowania hahha, Twój za to świetny, wygodny a to najważniejsze:))
    Spódniczka świetna Ewuś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założę się, że nawet w tym grillowym stroju wyglądałaś ekstra! Bo klasa to nie tylko ciuchy, a Ty to masz- postawę, błysk w oku, uśmiech:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ewciu Kochana Jesteś ! Uwierz mi TY też masz ! nawet jeśli nie pisałam wcześniej to zawsze Cię śledziłam z radością :)

      Usuń
  13. Ewa wyglądasz po prostu kwitnąco!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja odkąd mam dwoje dzieci szpilki są towarem wystawowym, nieużytkowym :) Ewcia wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czasem noszę, ale zawsze mam baletki w torebce "w razie w".
      I dziękuję Aniu za miłe słowa.

      Usuń
  15. Świetnie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie! świetna spódnica:*)

    OdpowiedzUsuń