środa, 25 czerwca 2014

tygodniowy przegląd

Odkąd wróciłam do pracy, czasu na robienie zdjęć mam jak na lekarstwo, żeby nie napisać, że nie mam go wcale. Szczególnie w ciągu tygodnia. Postanowiłam więc utworzyć na blogu nową serię: tygodniowy przegląd. Będzie to zbiór "sfitfoci" z całego tygodnia. Nie wiem, czy będzie pojawiał się co tydzień i nie wiem, czy zawsze będzie to komplet pięciu zestawów (czasem nawet na cyknięcie zdjęcia w lustrze nie mam czasu), ale pomysł jest:).
Dziś taki post testowy, ciekawa jestem Waszej opinii o takim cyklu. Darować sobie i robić tylko zdjęcia w weekendy? Czy też taka forma jest dla Was ciekawa i ma pojawiać się cyklicznie? A może wrzucać te zestawy tylko na fb?

W tym tygodniu głównie zestawy z nutką marynarską, dość zbliżone, a jednak każdy inny. Który najbardziej przypadł Wam do gustu?




Uzupełnieniem wszystkich powyższych połączeń były karmelowe dodatki:


marynarki: karmelowa-bershka, granatowa-pepco, w pasy-f&f; spodnie- jeansy-nn, białe1-ebutik, czarne-bershka, białe2-h&m; topy/bluzki/swetry- szary-takko, w pasy-nn, czarny-ebutik, kopertowa-ebutik, biała1-cubus, biała2-cubus, sweter- sh (h&m); torba, pasek-nn; buty-deichmann

44 komentarze:

  1. Ewcia, wolę czytać i oglądać rzadziej, ale bardziej rozbudowane posty, a zestawy wydają się pełniejsze, gdy nie przesłania ich aparat. Mam nadzieję, że znajdziesz czas raz w tygodniu. Czekam na kolejne posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ale się cieszę, że się odezwałaś:).
      Ok, to takie podsumowania będę wrzucać na fb, a tu postaram się choć raz w tygodniu zrobić pełnego posta.

      Usuń
  2. Zestaw 2 i 5:)
    A ja będę Cię chętnie oglądać w wygodnej dla Ciebie formie:)
    wpadnij na nowy post:)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej spodobały mi się dwa końcowe. W takiej kolejności. Środkowy (oczywiście:) najmniej.
    Pisz tak, jak Ci wygodnie. Byle dużo i zdjęciowo:))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak- kopertowy krój:).
      Ostatni jest zestawem 'po pracy', więc oceniam go w innych kategoriach, ale chyba lubię najbardziej:).

      Usuń
  4. Uwielbiam karmelowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 4 super a 5 marzenie.
    Mnie się pomysł bardzo podoba.
    A czemu ty już kochana pracujesz? Nie chciałaś skorzystać z rocznego urlopu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas wrzucę tu podsumowanie, a tak na bieżąco chyba będą się pojawiały na fb.

      Co do urlopu, to po dłuższym namyśle, przeanalizowaniu wszystkich opcji, podjęliśmy taką decyzję.
      Było dużo za, a mniej przeciw. A chcieć to bym chciała, ale całe szczęście dość elastyczne godziny pracy pozwalają mi wszystko jakoś pogodzić.

      Usuń
  6. Takie posty są mega ciekawe też dla tego kto je tworzy. Jest jakieś takie porównanie. Sama zrobiłam takie kilka miesięcy temu :)
    A u ciebie nie mogę się zdecydować który zestaw mi się najbardziej podoba. Mam nadzieję że własnie tak będę mogła się ubierać do pracy - taka luźna elegancja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest Aniu, zresztą cały blog to i dla mnie takie dobre porównanie:).

      Usuń
  7. ja tam lubię obszerne posty :) ale biorąc pod uwagę, że zestawy są podobne to podoba mi się ten pomysł :) w tygodniu będą takie "sklejki" a w weekendy piękne obszerne posty :)
    jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zmienię nazwę cyklu na 'sklejki':), podoba mi się!

      Usuń
  8. Mnie się ta forma podoba! A zestawy wszystkie fajne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dwójka wysuwa się na prowadzenie:).

      Usuń
  10. Wiadomo, że wolę dłuższe posty i więcej zdjęć danej stylizacji, ale rozumiem brak czasu, więc cieszę się i z takich:-) Wszystkie te stylizacje są "moje" - zupełny brak obiektywizmu po prostu :-) i jak ja się mam Tobą nie zachwycać?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i się zaczerwieniłam:), dzięki!

      Usuń
  11. Też mam taki problem. Wystawiam ostatnio jeden post na tydzień.
    Według mnie Twój pomysł jest fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym miała pewność, że uda mi się choć ten jeden w tygodniu napisać, to nie byłoby tak źle:).

      Usuń
  12. Numer cztery, z marynarką w paski najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja tez wolę w całości- dla mnie zdjęcie ubioru musi być z butami- wtedy widać jak to się w pełni komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lustro za krótkie:), to zrobiłam chociaż buty obok:).

      Usuń
  14. ostatnie, najlepsze, najbardziej seksowne!
    aśka

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałąm się w 5!!!!!!!!!!!! Idealna i wyglądasz na fotce jak milion dolców :) i dwójeczka świetna :)

    Wiem coś o braku czasum:) Fajny pomysł na cykl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu:), 5 najmniej formalna i od razu inna poza.

      Usuń
  16. Moim zdaniem fajny pomysł :) Lubię oglądać "prawdziwe" zestawy a nie tylko ustawiane fotki w szpilkach. Lubię autentyczność na blogach. Najbardziej podoba mi się zestaw 2 od lewej i pierwszy od prawej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie tak jak ja:), najbardziej lubię te blogi, gdzie są pokazywane zestawy na co dzień.

      Usuń
  17. hehe...słit focie z "lustra"..bombastyczny pomysł..sama tak robię...mnie to pasi, bo lubię się inspirować każda treścią...
    a właśnie...gdzie nabyłaś taka wspaniałą torbę? też szukam czegoś w karmelu...ostatnio kupiłam sobie w cc, ale shit, nad shity :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torba bazarkowa za zawrotne 29zł (a może nawet 25?).

      Usuń
  18. Witamy !
    Zapraszamy na naszego fanpage Urban Noises (https://www.facebook.com/pages/Urban-Noises/1421225148133161?ref_type=bookmark) oraz na naszego bloga. Do końca lipca wszystkie koszulki w cenie 59 PLN. Niebawem konkurs, w którym do wygrania będzie jeden z t-shirtów z najnowszej kolekcji Black&White ;)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do polubienia naszego FANPAGE, dzięki któremu będziecie na bieżąco z wszystkimi informacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super łączenia

    pozdrawiam i zapraszam na serię wpisów "Z Podróży"
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się pomysł na cotygodniowy przegląd, może też skusze się na coś takiego, bo też nie mam czasu na sesje zdjęciowe, nawet nie zawsze mi się udaje w niedzielę.

    OdpowiedzUsuń
  21. A wiesz ,ze niezleznie od Ciebie od wczoraj wisi umie post z tygodniem ?!?!
    Wcale u ciebie nie podpatrzylam , tylko u grumpygreenmonckey ....
    Ale było bardziej zróżnicowanie .
    Twoje wszystkie piękne. Ostatnie seksowne :)

    OdpowiedzUsuń