poniedziałek, 23 czerwca 2014

kratka vichy

Kratka vichy, chyba najrzadziej noszona przeze mnie ze wszystkich kraciastych deseni. Kojarząca się  z obrusem czy lnianymi ściereczkami, może jednak stanowić wdzięczne urozmaicenie, również formalnych, połączeń. Moim zdaniem w błękicie wygląda wyjątkowo: minimalistycznie i schludnie. Ostatnio pozbyłam się z szafy nienoszonych, niebieskich koszul, bo zarówno jednej, jak i drugiej brakowało "tego czegoś", jedna przykrótka, druga niedopinająca się w biuście. A niebieska koszula, obok klasycznej białej, stanowi bardzo przydatny element garderoby. Sprawdza się zarówno w pracy, jak i w codziennych zestawach, więc już po dość krótkim czasie zaczęłam odczuwać jej deficyt. Dopisałam ją do listy rzeczy do kupienia, ale nie przypuszczałam, że tak szybko znajdę taką, która mi się spodoba. I jeszcze ta kratka! (A i cena przy okazji:)).
A skoro mamy lato (podobno), to na pierwszy ogień poszło połączenie jej z białymi spodniami. Jako kontrapunkt do pastelowej koszuli założyłam granatowy żakiet, a całość dodatkowo przełamałam karmelowymi dodatkami.







koszula- targ
spodnie- ebutik.pl
buty- reserved
torba- targ
marynarka- pepco
pasek- nn

35 komentarzy:

  1. Prosto i niezwykle stylowo - po prostu pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie, ta koszula jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, proste zestawy lubię najbardziej.

      Usuń
  4. Klasyka! Ja lubię kratkę, ale fakt takowej nie posiadam, kiedyś miałam i nosiłam namiętne jako jedyną! elegancką w swojej szafie :)))))))) do glanów wyglądała wytwornie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię takie koszule, są świetną bazą. Dobrze wyglądają tez z jeansem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko i już do jeansów zdążyłam założyć, ale nie było kiedy zdjęć zrobić:).

      Usuń
  6. Buty zepsuły całość bo cię skróciły, ale bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne. Uwielbiam błękitne koszule i mam zarówno gładką jak i w pionowe paski - tylko w takim wydaniu pionowe paski mi się podobają :D
    Atak w ogóle to pierwszy raz słyszę o kratce vichy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że buty skracają, że tworzą efekt 'kota w butach', ale i tak je uwielbiam:).
      Szpilki wyglądałyby o niebo lepiej, ale czekał nas cały dzień na nogach i płaskie buty były oczywistym rozwiązaniem.

      Usuń
  7. Fajnie wyglądasz w tej stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a to ja nie wiedziałam ,że ta kratka tak się nazywa :)
    świetnie wyglądasz,elegancja,jednak buty bardziej letnie sama bym wybrała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa wytworna jak na obrusowa kratkę:).

      Usuń
  9. Szpilki albo baletki i byłoby genialnie . Doskonały inspirujący set , po raz kolejny wpisujacy sie w 100% w moje poczucie estetyki ! Ok , przez te buty 90% ;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpilki:). No ale tak jak pisałam, zestaw na kilkugodzinne łażenie, więc obcasy odpadały.

      Usuń
  10. Bardzo, bardzo twarzowo! Ujęła mnie ta stylizacja kolorami, pięknie to wszystko doprawiłaś karmelem :-) PS. Odgapiara ze mnie - MUSZĘ dopaść gdzieś błękitną koszulę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu. A błękitna koszula jest dla mnie równie bazowa co biała, ale te co miałam w szafie nie spełniały swojej roli.

      Usuń
  11. Jakie to ładne! Klasyczne i nowoczesne zarazem.

    OdpowiedzUsuń
  12. super! :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że jest MP, dzięki temu widzę, że coś dodałaś......( bo blogger zawodzi.....)

    A dodałaś mega zgrabny zestaw. Uwielbieniem darzę kobiety w marynarkach i koszulach, to jest naprawdę mega sexi :) Twoje zestawienie to totalne mistrzostwo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tym bloggerem to jakieś jaja, szlag mnie trafia!

      Usuń
  14. piękne kolory, do twarzy Ci w takich stylizacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing post ! Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne połączenie!! :)))))
    Pozdrawiam;]

    http://fashion-styleeee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny zesaw, świetnie zastosowane botki do białych spodni, pozwól, ze zmalpuje sobie ów pomysł:)

    OdpowiedzUsuń