piątek, 13 czerwca 2014

dobrze po 50

I znów po długiej przerwie na blogu gości moja Mama. Już wielokrotnie obiecywałam Wam większą częstotliwość tego typu postów, ale jakoś ciągle się nie składa. Jednak jak dziś zobaczyłam moją Mamę w tych pięknych niebieskościach, od razu pobiegłam po aparat, coby uwiecznić na zdjęciu ten niby codzienny, ale bardzo ciekawy i energetyzujący zestaw.
Wbrew pozorom to nie garnitur, nie jest to nawet zestaw, ale skomponowane razem wygląda mistrzowsko.







spodnie- ebutik.pl
marynarka- new yorker
buty- kaniowski
torba- nn
koszulka- pepco

19 komentarzy:

  1. Super wygląda Twoja mama :) ładne kolorki

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fajnie wszystko ze sobą współgra :)

      Usuń
  2. Co prawda nie lubię tego koloru ale fajnie to twoja mama dobrała. Ja też lubię jak mojej się chce i jakoś ładnie się ubierze. Na co dzień nie ma się dla kogo stroić i czasem też mam ochotę zrobić jej zdjęcie jak gdzieś na wyjście się ladnie ubierze bo ma fajną figurę i warto ją podkreślać a nie chodzić w bojówkach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, elegancka kobieta z klasą <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mama świetnie wygląda! Na widok takich błękitów jakoś tak żywiej reaguję :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie. Twoja mama jest piękną kobietą . Świetny , letni zestaw

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, kolor idealny...ciesze się, że mama powróciła z nową stylizacją, czekam na więcej i pozdrawiam Ciebie i mamusię...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja mama prezentuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamusia wygląda bardzo promiennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. twoja mama jest mega stylową kobietką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw "in blue" :) Widać, że Mama wie co w modzie piszczy i świetnie to interpretuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne zestawienie. Masz super zgrabną i modną mamę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. mama bardzo stylowa. A odcienie blekitow tak ladnie sie zgraly ze nawet nie widac ze to ni ekomplet :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już kiedyś pisałam, że Twoja mama jest piękną i elegancką kobiety. Pozdrowienia dla Mamy i Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja mama wygląda przepięknie i myślę że mogłaby mieć swój fajny blog, który na pewno by miał powodzenie.:) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega look.....Pozdrawiam fajny blog....
    Zapraszam do Mnie http://bastonidifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń