niedziela, 1 czerwca 2014

1.06

Totalny brak pomysłu na tytuł. Znacie to? Patrzę na dzisiejsze zdjęcia jak sroka w gnat i zupełnie nic nie przychodzi mi do głowy. Dziś dzień dziecka, więc tytuł mógłby być oczywisty, ale zdjęcia nijak mają się okoliczności. I najgorsze, że ta pustka w głowie przenosi się również na treść posta. Uwierzcie mi, dawno tak nie miałam, by wpatrywać się w monitor z rękami na klawiaturze, nie mogąc wyłuskać z siebie żadnych sensownych słów. Niejednokrotnie spotkałam się na blogach z podobnym bełkotem: "nie wiem, o czym pisać, więc opiszę Wam swoją niemoc twórczą". Zawsze wtedy pojawiał się u mnie uśmieszek politowania...
No i trafiła kosa na kamień:).
To może choć parę słów o zestawie, bo tu, wbrew pozorom, dzieje się coś ciekawego. Miałam się co prawda nie przyznawać, ale wspomniana wyżej niemożność sklecenia posta, przesądziła o tym, że pochwalę się moją 'kreatywnością'. Dla tych, którzy się zastanawiają, czemu ta bluzka nie leży do końca tak jak powinna, mam prostą odpowiedź: nie leży, bo bluzką nie jest. To wzorzyste cudeńko to piękna spódnica midi, ale w rozmiarze XS, który, jak doskonale wiecie, jest daleko (bardzo daleko!) poza moim zasięgiem. A co ja poradzę, że wzór tak strasznie mi się spodobał, że spódnica i tak musiała być moja? A przecież potrzeba matką wynalazku- więc mam teraz swoje letnie ponczo:).
Więc jak zobaczycie teraz w sklepie wariatkę, która przymierza spódnice na szyję- to nie dzwońcie po karetkę:), bo i tak też można.



 






zdjęcia- Paulina

ponczo (spódnica)- sh
spodnie- stradivarius (S)
torba- bershka (S)
buty - nn 

57 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz, wszystko idealnie pasuje :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam również:).

      Usuń
  2. Ale slicznie! I kolorystycznie bardzo mi przypadlo do gustu!
    Ja tez mam czasami ''niemoc tworcza'', wtedy dodaje tylko zdjecia i modle sie, zeby nikt za bardzo sie nie zorientowal... :D
    visit me soon on pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję.
      Co do niemocy to zawsze pozostaje np opis tego, co mamy na sobie, ale wczoraj mnie po prostu totalnie przyblokowało:).

      Usuń
  3. Świetny pomysł z tą spódnicą - uwielbiam takie "wariacje" !

    OdpowiedzUsuń
  4. Odlot! Lecę pogmyrać w szafie za kieckami na pelerynę/ponczo! Genialne! A Ty boska w takich barwach i formach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem Sivko co tam ta Twoja szafa skrywa:). Już nie mogę się doczekać efektów tego gmyrania:).

      Usuń
  5. Bardzo się cieszę, że udało Nam się dziś spotkać! A ten zestaw bardzo mi się podoba, dzięki spódnicy-ponczo nabrał charakteru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, lubię te nasze babskie pogaduchy:).

      Usuń
  6. Właściwie mogłabyś tę spódnicę nieco przerobić. Obciąć od góry, dzięki czemu automatycznie stałaby się szersza w talii. Pasek mógłby być z szerokiej gumy, bądź z czegokolwiek pod kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Móc pewnie bym mogła, ale czasu brak. Moja 'przeróbka' znacznie szybsza:). Choć może kiedyś faktycznie zrobię z niej spódnicę dla siebie.

      Usuń
  7. Ale miałaś pomysł, super wyszło!
    A z tytułem posta to i ja zawsze mam problem ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zacznę teraz w tytule posta już zawsze daty wrzucać- jeden problem w głowy:).

      Usuń
  8. Ale świetny wzór ma ta kieca :) gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie ten wzór zdecydował o kupnie:).

      Usuń
  9. Ha ha ha ale mnie ubawiłas :-) set boski. Bardzo mi sie podoba, pomysł ze spódnicą :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawa za pomysłowość:)) Świetne ponczo Ci wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł super, bo mam wrażenie, że ta spódnica to urodzone ponczo przecież! Bardzo ładnie to wszystko zgrałaś. /Też czasem kombinuję - wąskie elastyczne spódnice bywają u mnie topami pod żakietem ;-)/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu i ja tak robię:)! Takie typowe tuby to częściej mi właśnie jako topy służą niż w tradycyjnej roli:).

      Usuń
  12. Faktycznie świetny motyw na tej spódnicy! Też bym nie przeszła obojętnie:) A jako poncho świetnie się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o dziwo jest nawet w tej roli wygodne:).

      Usuń
  13. śliczny zestaw bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłaś nie pisać, nie zoreintowałabym się :) Właśnie chciałam napisa ze masz świetną koszulę z koła bo mam podobną :)
    W ogóle wyglądasz zachwycająco. Niby jasne spodnie a tak ładnie cię wyszczupliły w połączeniu z tymi szpilkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taki był plan: nie przyznawać się:), ale z drugiej strony skąd byście wiedziały jaka sprytna bestia ze mnie:)?
      I dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  15. fajne miejsce na zdjęcia, i pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ada, a zdjęcia robione w Carmelito (przy estakadzie).

      Usuń
  16. Ewciu po prostu jesteś kreatywna ! A tak w ogóle to naprawdę wyglądasz genialnie w tym zestawie :))) Jak niewiele trzeba jeśli tylko się chce !;)

    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko. Zawsze masz dla mnie ciepłe słowo, dzięki!
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  17. Cos swietnego:) nie wpadlabym na to:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szalone i pomysłowe. Pieknie Ci to wyszło. Jestes genialna! Nikomu nie powiemy...;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciii...cho sza:) to tajemnica się nie wyda:)

      Usuń
  19. Jeju... Ależ Ty pieknie wyglądasz w szarościach... I te oczyska masz takie cudowne!!! A poncho... Kochana... Jest mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu trochę w tym magii zdjęć, na żywo widać moje chroniczne niewyspanie, cienie pod oczami i już tak pięknie nie jest. Ale dziękuję za te miłe słowa:). Pozdrawiam!

      Usuń
  20. wspaniała nasza pani wiosna, cudowne te szpileczki

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy efekt , przede wszystkim przepiękny wzór na Poncho ! Ładnie wyglądasz , tak świeżo !

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny pomysł :) wyglądasz pięknie :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dika dziękuję! A co u Ciebie, jak Dzieciaki? Brakuje mi Twoich wpisów.

      Usuń
  23. Bardzo pomysłowo - fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwierz mi - w tym momencie mam oczy jak 5-cio złotówki :) ekstra pomysł !!! w życiu bym na to nie wpadła :) a wygląda bosko no i bym nie pomyślała, że to spódnica a nie ponczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:).I że udało mi się Was zaskoczyć.

      Usuń
  25. Świetny nabytek, wzór po prostu piękny i nie widać, że to spódnica. Ja bym naprawdę chciała dokładnie taką spódnicę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obok tego wzoru nie dało się przejść obojętnie:).

      Usuń
  26. Aleś wykombinowała!! Widząc zdjęcie na miniaturce pomyślałam że masz super bluzkę a jak zaczęłam czytać to mnie przytkało haha;) Czasem noszę spódniczkę tubę z elastycznej tkaniny jako bluzkę ale aż tak nigdy nie zaszalałam;) Ale przyznam że Twój patent jest świetny. Wzorek Cię bardzo ożywia a samo zestawienie z rurkami i szpilkami jest bombowe!!! Wyglądasz jak milion dolców!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Tuby też wykorzystuję:).

      Usuń
  27. Uroczo wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  28. Uroczo wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie widać, że spódnica. Wyglądasz wyjątkowo, gdyż jest to innowacyjny i oryginalny pomysł, ciesz się, a nie wariatką się zwiesz! :D O ile dobrze widzę, to w Caramelito byłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurcze gdybym nie przeczytała;że to spódnica byłabym przekonana że patrzę na bluzkę.Ale wcale Ci się nie dziwię;że ją kupiłaś- ma prześliczny wzór.

    OdpowiedzUsuń