piątek, 2 maja 2014

w czerni

Parę dni temu ogłosiłam konkurs z firmą All bag, na który nadal serdecznie zapraszam - KLIK.
A dziś ja z torbą, którą wybrałam sobie z asortymentu sklepu (a wybór jest ogromny, zresztą zobaczcie sami-KLIK). I choć jest to typowa ekotorba, jej wzór jest na tyle ciekawy, że aż chce się ją eksponować. U mnie sprawdzi się na pewno, bo często, poza torebką, zabieram ze sobą jakieś minigraty moich dzieciaków: pluszak, samochodzik, kredki, czy inne drobiazgi, a przyznacie, że to lepsze rozwiązanie od reklamówki:).
Od firmy otrzymałam jeszcze świetną koszulkę, także niebawem pokażę Wam i ją.

A cały zestaw to właśnie taki typowy luzak zakupowy. Ostatnio to mój "domowy uniform". Kupiłam kilka czarnych bluzek z długim rękawem i aż się nadziwić nie mogę, że do tej pory dawałam radę bez nich, to chyba mój ulubiony bazowy element garderoby. Do tego czarne rurki i ... tak, dobrze widzicie, sneakersy. Ja, zagorzała przeciwniczka butów tego typu w końcu skusiłam się na swoją parę (ale za kwotę, za jaką były po przecenie w biedronce nie mogłam ich nie kupić). i ostatnio to mój numer jeden na większość spacerów, czy właśnie zakupów.
A żeby nie było znowu tak całkiem czarno to jeszcze komin w pepitkę na dokładkę.










torba- All bag
spodnie- stradivarius
bluzka- only
buty- biedronka
komin- stradivarius

36 komentarzy:

  1. Uwielbiam czerń, nadaje ona elegancji i jest tak klasyczna:-) mogłabym nosić czerń non stop ale trzeba ją przełamać jakimś kolorowym dodatkiem tak jak Ty to zrobiłaś w postaci chusty:-) super:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do czerni ostatni wracam coraz częściej, ale właśnie staram się ją ożywić jakimś detalem.

      Usuń
  2. Świetna torebka , boski ten motyl troche w stylu Salwatora Dali ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Młodzieżowo ^^
    Ja nadal mówię "nie" tym butom i się nie skuszę bo jestem konsekwentna :) Bardzo za to lubię takie czarne bluzeczki i mam z każdą możliwą długością rękawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się przekonałam, żeby nie mówić nie i czasem zmienić zdanie:).

      Usuń
  4. No proszę, a jednak kupiłaś sportowe buciki, i dobrze bo świetnie się komponują z całością!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skusiłam się i ja. Kto by pomyślał:).

      Usuń
  5. Staram się omijać czerń, bo choć wyszczupla, to podkreśla zmęczenie i ... zmarchy :-) Jednak z kolorową chustą to jest to! Byleby tę czerń ożywić przy twarzy. A, no i torby ekologiczne bardzo lubię, a takie piękne to aż żal zakupami wypychać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja unikałam, bo kojarzyła mi się ze smutnym czasem żałoby. Ale teraz do niej wracam i coraz bardziej się ponownie do niej przekonuję.

      Usuń
  6. świetnie wyglądasz a torba fantastycznie ożywia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w czeni przxełamanej innym kolorem tez cię lubię, a torba - wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba z motywem motyla wygląda bardzo efektownie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah buty z biedry :) też mam i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam, że są tak wygodne:).

      Usuń
  10. Uwielbiam takie zestawy - właśnie jako "bezpieczne" uniformy na codzienne bieganie, czarny "podkład" i komin "orzeźwiający" buzię...wygodnie i komfortowo, a przy tym zadałaś szyku torbą, kominem, delikatnym makijażem i super włosami :-) Nieraz tylko tyle wystarczy ;-P
    Pozdrowionka z Cieszyna!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu. Taki strój jest idealny, gdy nie chcemy się rzucać w oczy, ale też nie chcemy się czuć zaniedbane- taki złoty środek jak dla mnie.

      Usuń
  11. It's a great look. I like the touch of color given by your scarf.
    kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja sie jakos chyba nigdy nie przekonam do tych butow nie wiem... jak juz mam ubrac cos na plaskim to wybieram baleriny, taki styl zosawiam innym, jak Tobie - bo wygldasz swietnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aschaaa one akurat nie są na płaskim, tylko na koturnie:), ale rozumiem Twoją awersję do sportowych butów, sama mam podobnie, ale czasem przełamuję swoje myślenie. I dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  13. Fajna toba :)
    Bardzo lubię połączenie czerwnieni z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja!!!
    Mimo, że nastała wiosna to dziwnym trafem czerń stała się moim ulubionym kolorem!
    Ty opanowałaś ją rewelacyjnie, a chusta i sneakersy - BOMBA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga, na tą rewelację nie zasłużyłam, ale i tak dzięki!

      Usuń
  15. Świetna ta torba, super wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. ale w tym zestawie świetnie wyglądasz! Boskie buty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu, buty nie w moim stylu, ale cieszę się, że je kupiłam.

      Usuń
  17. Kochana jak zawsze super, fajnie modnie i na sportowo! Torba rewelacja

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  18. Na luzie, ale nie - banalnie. Torba świetna. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie "proste" czarne zestawy:)

    OdpowiedzUsuń