poniedziałek, 19 maja 2014

stonowane

Odnośnie powrotu do pracy, dziś zestaw, który spokojnie mogłabym do niej założyć. Niby jeansy to nie najlepszy strój służbowy, ale z prostą, koszulową bluzką i klasycznymi czółenkami bronią się i w takich okolicznościach.
Bardzo podoba mi się krój tej bluzki, już od jakiegoś czasu szukałam czegoś o podobnym fasonie. Niestety materiał jest okropny: sztuczny i ciężki do rozprasowania. Także ciężko mówić o pełnym zadowoleniu z zakupu.
Cały zestaw utrzymany w stonowanej kolorystyce, do tego delikatna złota biżuteria. 






Dziewczyny czasem pytacie mnie czy dany ciuch można jeszcze dostać w danym sklepie, bo często podaję firmę, ale zapominam wspomnieć, że ubranie jest sprzed kliku sezonów, więc od dziś oprócz firmy będzie pojawiać się informacja, czy to aktualna kolekcja (A), czy już stary zakup (S).

bluzka- ebutik (A)

buty- deichmann (S)
torba- bershka (S)

kurtka- tkmaxx (S)
spodnie- mango- sh

35 komentarzy:

  1. Dżinsy to najlepszy strój na każdą okazję. Również do opery. Tak, że bez obawy:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) na prawie każdą, choć w sumie chętnie zobaczyłabym np pannę młodą w jeansach:)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz :) A te jeansy nie są takie typowo jeansowe, więc do pracy faktycznie akurat :) Torba mi się baaardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Inka, i masz rację, dzięki barwie fakt, że są jeansowe nie rzuca się tak w oczy.

      Usuń
  3. bardzo ładnie, uwielbiam takie klasyczne stroje i eleganckie wyważone kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też właśnie takie połączenia lubię:).

      Usuń
  4. świetny zestaw do pracy:) bardzo podoba mi się bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosto, pięknie i z klasą :) Jestem fanką takich zestawów, sprawdzą się w każdej sytuacji :)
    Ślicznie wyglądasz !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dziękuję Ci bardzo, uwielbiam Twój styl, więc tym bardziej miło mi się czyta takie słowa od Ciebie.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. fajny zestaw, koszula jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kopertowe koszule coraz bardziej mnie przekonują :) Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przekonały już dawno, ale nadal szukam swojej idealnej.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Ewo Tobie w brązach i klasycznych zestawieniach jest pięknie ! podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo szykownie i elegancko! Bluzka ma faktycznie rewelacyjny krój. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krój ma świetny, żałuję tylko, że materiał taki kiepski. Ale dziękuję:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Podoba mi się to zestawienie, choć dałabym tutaj jakąś inną górę zamiast tej kurtki. Sama w sobie fajna, ale jakoś nie z tą bluzką. Też się zastanawiam nad takim bluzkowym fasonem, natomiast chyba jestem do niego za mała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtka chwycona w ostatniej chwili- zakładałam, że jest cieplej:). Też mi się trochę gryzą te zakładki od bluzki z ramoneskowym krojem tej kurtki. Tu by pasowało coś zupełnie prostego.

      Usuń
  11. bluzka jest ekstra :) od jakiegoś czasu również podobają mi się takie kroje bluzek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam ten ból, bo ostatnio kupiłam sukienkę na Allegro i klnę siarczyście prasując ją!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze je do tego szczerze nie cierpię prasowania:).

      Usuń
  13. Masz 100% racji , stosowany , niezobowiazujacy strój na milion okazji ! . Ale czy mnie wzrok nie myli przeswituje czarna bielizna ?!?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Aniu, wzrok Cię nie myli, prześwituje. Mam tylko ciemne staniki do karmienia, nie opłaca mi się na te kilka miesięcy inwestować w kolejny, stąd jest jak jest.

      Usuń
  14. Może mnie myślicie bo oglądam w
    Wersji mikro ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. KOCHANA, SLICZNA TA BLUZECZKA

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. co tam czarna przeswitujaca bielizna, bluzka ma super fason, i stworzylas z nia fajny zestaw na wiele wiele okazji.... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Prosto i z klasą, bardzo mi się podoba...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń